http://allegro.pl/liczniki-zegary-do-ro … 68082.html
Jak by ktoś potrzebował, wg mnie lepsze wskaźniki są.
Offline
Niby spoko, ale czym one się różnią od tych fabrycznych z Zetce? ( w moim przypadku Clasic 2013') Może tylko lekko są mienione stylistycznie. Nie wiadomo jak się będą sprawowały i jak bardzo będą kłamały Zresztą, wygląda mi to na trochę starszy model zegarów, który był montowany w poprzednich latach(2010?).
Offline
Najlepsze zegary plug&play do zetki są od shineraya - kosztują 100 i praktycznie nie ma co się tam zepsuć
Offline
Potwierdzam post wyżej. Sam mam od półtora roku je, i o wiele lepiej działają niż zetkowe(wskazania prędkościomierza w oryginalnych, czasami przyprawiały o zawrót głowy xD) na plus tez cena, i fakt że nic się nie psuję. Jedyny "problem" to brak wskaźnika ilości paliwa.
Offline
PatryG napisał:
Potwierdzam post wyżej. Sam mam od półtora roku je, i o wiele lepiej działają niż zetkowe(wskazania prędkościomierza w oryginalnych, czasami przyprawiały o zawrót głowy xD) na plus tez cena, i fakt że nic się nie psuję. Jedyny "problem" to brak wskaźnika ilości paliwa.
Za wskaźnik robi wtedy kranik jak się włącza na rezerwę trzeba jechać na stację, a te oryginalne diodowe wskaźniki i tak pokazują co chcą
Offline
Dokładnie, te zegary są wyposażone w wskaźnik przebiegu dziennego. Na początku myślałem, że używanie tego jest nieprecyzyjne. Teraz mam to w Hondzie i po pomiarze spalania jestem w stanie ze sporą dokładnością wymierzyć ile mi paliwa zostało. Dużo lepsze niż jakieś śmieszne diodki, które pokazywały raczej abstrakcyjne informacje. (o zawieszającym się pływaku nie wspomnę)
Offline