Ogłoszenie

#1 2011-06-25 01:03:04

Manian1994

http://i.imgur.com/YzRVJ7Y.png

2307423
Zarejestrowany: 2011-06-25
Posty: 22
Punktów :   
Pojazd: Zetka 50

[Poradnik] Tuning Zetki 50.

Witam.
Kupiłem 4 dni temu Zetke 50 w chwili obecnej jade na niej max 40 km bo nie przekraczam 6.5 obrotów bo chce o nią zadbać żeby mieć dobry motor.
Ale bardzo dużo jeżdzę więc już prawie mam 500 km.
Teraz potrzebuje pomocy.

Chce poprawić jej osiągii tylko nie wiem jak.

Chce żeby mi szła 80-100 km/h

Około 350 zł max przeznacze na tuning. Może trochę więcej zależy od różnicy

Czy ktoś by mi poradził co i jak zrobić ?



Z góry dziękuję.

Offline

 

#2 2011-06-25 09:46:40

duster4321

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

Zarejestrowany: 2010-12-08
Posty: 523
Punktów :   -1 
Pojazd: Romet Zetka
Wiek: 16

Re: [Poradnik] Tuning Zetki 50.

Żeby poprawić osiągi to na 1 miejscu musisz kupić odblokowany moduł żeby odblokowac obroty a żeby poprawić v-max musisz zmienić zębatki ale wzrośnie v-max spadnie przyśpieszenie
Żeby Zetka szła 80-100km będzie problem i to naprawde spory bo jak założysz 72cc to też wątpie żeby tyle poszła

Offline

 

#3 2011-06-25 12:01:32

 neefy

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

25662659
Skąd: Kościan
Zarejestrowany: 2011-06-20
Posty: 108
Punktów :   
Pojazd: Romet Router WS 50
Wiek: 15

Re: [Poradnik] Tuning Zetki 50.

to moze lepszy cylinder. 80cc tylko nie wiem czy takie wychodza do zetek.


http://img405.imageshack.us/img405/2757/beztytuufab.png
http://img199.imageshack.us/img199/2134/zdjcie00122.th.jpg

Offline

 

#4 2011-06-25 14:39:29

 PickNick

http://oi58.tinypic.com/nbviuo.jpg

Zarejestrowany: 2010-11-12
Posty: 2630
Punktów :   17 
Pojazd: Yamaha fz1 Fazer

Re: [Poradnik] Tuning Zetki 50.

Niestety nic nie zrobisz jak na tą chwilę, cylindrów 72 ccm nie ma do zetek i jest o tym nawet bardzo duży temat. Skoro o nią dbasz, to wymień zębatkę na 15z, odblokuj ją i wykorzystaj te 350 zł na benzynę i olej.

Offline

 

#5 2011-06-25 14:45:33

Manian1994

http://i.imgur.com/YzRVJ7Y.png

2307423
Zarejestrowany: 2011-06-25
Posty: 22
Punktów :   
Pojazd: Zetka 50

Re: [Poradnik] Tuning Zetki 50.

No dobrze czyli moduł i zębatke

A ktoś mi powie dokładnie co i jak ?

Jaki moduł jaka zębatka ?

Offline

 

#6 2011-06-25 14:52:19

 PickNick

http://oi58.tinypic.com/nbviuo.jpg

Zarejestrowany: 2010-11-12
Posty: 2630
Punktów :   17 
Pojazd: Yamaha fz1 Fazer

Re: [Poradnik] Tuning Zetki 50.

Masz od tego całe forum.

Offline

 

#7 2011-06-25 15:01:24

Manian1994

http://i.imgur.com/YzRVJ7Y.png

2307423
Zarejestrowany: 2011-06-25
Posty: 22
Punktów :   
Pojazd: Zetka 50

Re: [Poradnik] Tuning Zetki 50.

No wole żeby mi ktoś napisał a nie go jeszcze coś źle przeczytam i dopiero będzie bo będę urywkami czytał

Offline

 

#8 2011-06-25 15:07:47

 Hunt

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2011-04-23
Posty: 223
Punktów :   
Pojazd: Benzer Aston 50
Wiek: 25

Re: [Poradnik] Tuning Zetki 50.

to czytaj całość i czytaj ze zrozumieniem.
Nikt chyba nie lubi się powtarzać.


Benzer Aston 80,rok produkcji 2010
http://polskajazda.pl/Motocykle/Benzer/Aston-50/121158
Data zakupu 16.02.2011
przebieg: 6712 km

Offline

 

#9 2011-06-26 12:54:19

 CzaQQ

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

7473259
Skąd: Tarnowskie Góry
Zarejestrowany: 2010-12-09
Posty: 886
Punktów :   14 

Re: [Poradnik] Tuning Zetki 50.

zebatka 15z, modul odblokowany na 2 wtyczki jedna z 2 pinami a druga z 4. modul ogolnie taki jak w wiekszosci skuterow z poziomym silnikiem, kupisz za 15-20zl odblokowany do 12k obrotow.

Tak nikt sie nie lubi powtarzac, jednak jak jest o cos prosba to mozna by napisac jednak, nie? wkoncu od tego jest forum i zalozony temat ^^

Ostatnio edytowany przez CzaQQ (2011-06-26 12:55:18)

Offline

 

#10 2011-06-26 13:56:16

Manian1994

http://i.imgur.com/YzRVJ7Y.png

2307423
Zarejestrowany: 2011-06-25
Posty: 22
Punktów :   
Pojazd: Zetka 50

Re: [Poradnik] Tuning Zetki 50.

Mam pytanie.

Czy nie strace gwarancji jak wymienie moduł i zębatke ?

Offline

 

#11 2011-06-26 16:34:11

 Kartofelek

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

5977254
Skąd: Śląsk
Zarejestrowany: 2011-01-26
Posty: 207
Punktów :   
Pojazd: Romet ZetKa 50 Czarna
Wiek: 14
WWW

Re: [Poradnik] Tuning Zetki 50.

Stracisz, bo to jest ingerencja. Ale bez obawy Jeśli wogóle będziesz jeździł na przeglądy rometowskie, to wymień przed nimi zębatkę i moduł na oryginalny. Wtedy Ci nie udowodnią tę twoją ingerencję.

Offline

 

#12 2011-06-26 21:14:29

 CzaQQ

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

7473259
Skąd: Tarnowskie Góry
Zarejestrowany: 2010-12-09
Posty: 886
Punktów :   14 

Re: [Poradnik] Tuning Zetki 50.

tlyko modul zmien, a zebatke jak zmiensiz to anwet nie zauwaza, ja jezdzilem na 15z do nich tylko na module odblokowanym i nic sie nie polapali. oni nie rozkrecaja silnika prz przegladzie, chyba anwet to ze modul masz by sie nie kapli

Offline

 

#13 2011-06-26 21:27:54

 Xenon

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

12373289
Skąd: Krasnobród/Zamość
Zarejestrowany: 2010-11-19
Posty: 549
Punktów :   
Pojazd: Romet ZK+ 50/125/150
Wiek: 18

Re: [Poradnik] Tuning Zetki 50.

Jak jedziesz do nich na regulacje to trzeba zmienic bo np bd sprawdzac jak na obroty sie wkreca


Przebieg:24000km+

Offline

 

#14 2011-06-27 19:43:34

Szalek18

http://i.imgur.com/YzRVJ7Y.png

Zarejestrowany: 2011-04-30
Posty: 1
Punktów :   

Re: [Poradnik] Tuning Zetki 50.

Panowie ja z takim pytankiem czy do Zetki będzie pasował cylinder http://www.sklep.s-x-t.pl/cylinderairsa … 4040_14533 jak możecie to szybko odpowiedzcie ;D

Offline

 

#15 2011-06-27 19:46:22

 Hunt

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2011-04-23
Posty: 223
Punktów :   
Pojazd: Benzer Aston 50
Wiek: 25

Re: [Poradnik] Tuning Zetki 50.

GY6 / 139QMA / 139 QMB
zatem NIE


Benzer Aston 80,rok produkcji 2010
http://polskajazda.pl/Motocykle/Benzer/Aston-50/121158
Data zakupu 16.02.2011
przebieg: 6712 km

Offline

 
Liczniki

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
pomocne wskazówki