Witam.
Jestem właścicielem Zetki od dzisiaj i jeszcze nie wiem do końca co i jak
Mam pytanie... Jak włączyc krótkie światła?
Nie działają... ;/
Nie wiem, może źle zrozumiałem....
Napisze po kolei co robię.
Wkładam kluczyk do stacyjki i przekręcam raz (na środek).
Później tym po prawej stronie przeciągam na koniec, bo na środku mówiliście, że postojówki...
No i jak biorę tym po lewej stronie (tym niebieskim) na górę to świecą długie, a jak biorę na dół to świecą tylko postojówki ( w przedniej lampie ta mała żaróweczka)...
Co mam zrobic? czy ja to wgl. dobrze robię?
Ostatnio edytowany przez pawel11181 (2011-06-28 10:41:28)
Offline
Gość
jak masz po lewej stronie na kierownicy przełącznik to masz narysowaną lampę z promieniami tak ze skosa i na prosto. Te na prosto to są długie, te pod skosem to są krótkie. Światła się włącza z prawej strony kierownicy, Przełącznik będziesz miał pod kciukiem. Całkiem w prawo masz wyłączone, na środku masz postojówki a całkiem na lewo masz światła dzienne.
Po prawej stronie kierownicy masz czarny przesuwny przełącznik trzy-pozycyjny. Krótkie światła włączysz przesuwając go na ostatnią pozycje w lewo.
UP. Ubiegłeś mnie
Ostatnio edytowany przez Bezimienny (2011-06-27 22:36:40)
Offline
Ok...już idę sprawdzic czy działają ;D
Offline
killer07 napisał:
A kategoria AM co ma z tym związane ?
trzeba być choć troszkę ogarniętym, a nie takim ignorantem.... i później dziwne rzeczy się dzieją na drogach.
i też się cieszę, że wprowadzono coś takiego jak prawko kat. AM.
ps. nie ma czegoś takiego jak "światła krótkie" (są: postojowe, mijania i drogowe/długie)
Offline
Gość
To jak Ci długie świecą, a mijania nie, o wyciągnij żarówkę (tam masz H4) i zobacz, czy masz dwa włókienka całe, czy tylko jedno. Jak tylko jedno jest całe, to oznacza, że żarówa ci się spaliła. Miałem taka wadę, że paliło mi żarówki na potęgę, ale tylko z tyłu. Co się póżniej okazało, to masa była źle przykręcona. Jak Ci będzie palić żarówki, to ciągnij nową masę i będziesz miał po problemie prawdopodobnie.
hahaha, chciałbyś miec tam H4..
Podejrzewam, ze macie to samo co ja w Astonie, także tam jest żarówka B35 - 12V 35/35W
Offline
Dzięki za odpowiedzi...
Sprawdziłem i żarówka była spalona
Offline
Hunt w zetce są oryginalnie H4 35/35, (spliła się po 420km ) Teraz mam zamontowaną badajże 60/65 oczywiście H4 i polecam zmianę na mocnieją żarówkę światło o niebo lepsze.
Offline
Gość
Ja mam oryginalną H4. Aku trzyma bardzo dobrze. Nie wiem jaka moc żarówki, bo nie miałem potrzeby rozkręcania lampy.
Xenon akumulator na razie daje rade. Marecki jak nie wymieniałeś żarówki to oryginalnie masz 35/35W
Offline
Gość
No to jest Git. A nie wie ktoś, jak zachowa się klosz lampy po wsadzeniu trochę dłuższej żarówki (H7)?