Witam Serdecznie.
Napotkał mnie mały problem z rurą wydechową ...
Niestety zaczęła troszkę rdzewieć od napisu modelu rury wydechowej aż po spaw ( ten spaw pod prawym podnóżkiem kierowcy )
Nie jeżdżę dużo średnio co 30 minut odstawiam Zetkę na odpoczynek . Nigdy nie jeżdżę w mokre lub deszczowe dni więc nie wiem co jest przyczyną, że tłumik zaczął mi rdzewieć . Z tego co wiem nie można go zareklamować i wymienić w ramach gwarancji. Moje pytanie jest następujące :
- Czy przemalować tłumik czarnym sprayem żaroodpornym ?
- Czy kupić inny tłumik pasujący do Zetki ? Jeśli tak to jaki ?
- Czy jeżeli kupię już ten tłumik nieoryginalny do Zetki , to czy ona nie straci gwarancji ( w instrukcji jest napisane , że "tuningowanie" jest niedozwolone ...
Co byście zrobili na moim miejscu , czy wasze tłumi także rdzewieją?
Z góry dziękuję za rady i odpowiedzi , pozdrawiam - Kieterman
Offline
Ja bym go zamalował właśnie jak piszesz jakimś sprayem żarodpornym i zakonserwował w jakiś sposób na wypadek ponownego rdzewienia .
Offline
A Tobie nie rdzewieje tłumik ? , mnie to wkurza bo okropnie szpeci wygląd motoru ...
Offline
Ja jeżdżę prawie ciągle , zetka jak to się mówi " nie gaśnie " w deszcz nie w deszcz , mam już ponad 6 tys. km przebiegu i nawet kropki rdzy . Pomaluj go , szkoda pieniędzy w taki motorek , za pare lat zrobisz prawo jazdy i kupisz sobie coś lepszego
Offline
Nie rdzewieje mi tłumik i też jeżdze w deszcze i nic . Zrób jak ci radzimy pomaluj go i tyle .
Offline
No ok , ale jak go DOBRZE pomalować tak by nie było na nim zacieków ...
Offline
Dziękuję ale jak coś to piszcie jeszcze jakieś rady dotyczące tego tłumika
Offline