Czy też wam tak brzęczy ta osłonka bo mi strasznie szczególnie jak zwalniam jest taki moment a ogólnie to kolo 5k rpm. macie na to jakiś sposób?
Offline
No mi brzęcz przy 7, i 8,5 tys obr a tak to nie ale kij na to kłade . Nie mam sposobu na to jest jeden odkręcic tą osłonkę .
Offline
mojemu koledze w ws 50 to odpadło
Offline
No może od tych drgań te śrubki się odkręciły i odpadło , Sprubuję ją odkręcić i przykręcić drugi raz może to coś pomoże .
Offline
Może wystarczy dobrze i mocno dokręcić śruby . to mogłoby załatwić sprawę przeczącej osłony
Offline
Po dokręcałem na maksa no i brzęczy ale mniej, moim zdaniem ta blaszka jest po prostu za cienka. Jak by były jeszcze ze dwie śruby to by nie brzęczało
Offline
No to nic na to nie poradzimy musi brzęczec i tyle . Ale jak się jedzie ws 50 to jest taka przyjemnośc że żadna brzęcząca osłonka nie zepsuje tego .
Offline
z Zetką jest tak samo Nic nie zepsuje komfortu jazdy
Offline
ale macie problem. Podłóżcie pod śrubę podkładkę i ona zlikwiduje luz. Po krzyku!
Jak będzie dzwonić to prędzej czy później musi się urwać. Jak powiedział ksiądz: Cudów niema.
Ostatnio edytowany przez tyrano (2011-08-02 07:50:36)
Offline
Przede wszystkim ta osłonka to plastik a nie metal:) Jeśli za mocno się dokręci to może pęknąć ( tak jak w moim przypadku) Również dałem podkładkę i również brzęczy. Myślałem żeby ją okręcić ale ta śruba inbusowa z przodu jest wyrobiona. Podam że nie przezemnie.
Offline
Ja u siebie nic nie będę kobinował , bo jak czytam z wypowiedzi kolegów żaden sposób na to nie pomaga to nie będę próbował na darmo .
Offline
Witam wszystkich bardzo serdecznie!
Otóż ja też mam ten sam problem. Próbowałem wszystkiego, przykręcić na nowo, dokręcić na maksa. Podłożyłem nawet gumowe elementy pod śruby, ale to i tak na nic. Dalej - mniej wprawdzie, ale brzęczy.
Ten typ tak "musi" mieć.
Offline
Widocznie to wada fabryczna i nic się nie poradzi
Offline
y.. chwila chwila ; d osłona ktora jest na tłumiku przy ws 50 ta chromowana to ona nie jest plastikowa. ona jest metalowa i jest przykrecona na dwie srubki imbusowe. dodam jeszcze ze tam juz sa podkładki.sposobu na to nie mam ale mi to zaczyna brzeczec jak mu dam na biegui jałowym obroty na 9k wydaje mi sie ze oslonka moze dotykac od drgan tlumika poniewaz ta oslonka jest bardzo cieniutka i łatwo sie wygina. gdy ona jest dokrecona na maxa koncowki sie latwiej wyginaja i przy bardzo wysokich obrotach moze ta oslonka drgac a przy okazji dotykac o tlumik i wydawac ten brzeczący dzwiek. bynajmniej ja tak zauwazylem przy swoim ws. i wymyslilem sobie taki ' wiejski ' sposob na to zeby przyklejic na końcówkach od strony wewnetrzej oslony kawalek taśmy izolazyjnej lub czegos w takim rodzaju. szerokiej ; )
Offline
Dobra chłopaki myślę, że WS-kowicze się ucieszą gdyż znalazłem żródło brzęku- spójrzcie sobie na podnóżek pasażera to o niego wibruje ta blaszka wystarczy ją odkręcić i odgiąć delikatnie w tym miejscu kombinerkami dzisiaj to zrobiłem i jestem strasznie zadowolony żadnych brzęków... ____Pomogłem daj plusa
Offline