Ogłoszenie


#1 2011-08-17 21:05:16

Sexy Exx

http://i.imgur.com/YzRVJ7Y.png

Zarejestrowany: 2011-08-17
Posty: 27
Punktów :   

[Poradnik] Tłumik i blokada WS 50

Witam ,jestem tu nowy ,zarejestrowałem się na forum ws 50 ,ale tam są same Bez bluzgania, kultura obowiązuje tutaj. //Srubekl ,Ci co mówią ,że ws50 nie ma blokad są w błędzie ,opisałem ,jak udrożniłem tłumik ,wkleję tu to...  Przeniosłem to z forum ws50.
Witam. Po bezskutecznym poszukiwaniu konkretnej informacji na temat blokady (zwężki w tłumiku)  postanowiłem sam to sprawdzić. I jak się okazało dało się zwiększyć przepustowość wydechu przy zachowaniu nieznacznie głośniejszej i tak samo kulturalnej jego pracy. Słowa nie oddadzą w tym przypadku tego co zdjęcia dlatego do rzeczy:]

http://img845.imageshack.us/img845/5194/20100814038.th.jpg


Zdjęcie nr 1 Tłumik rozcięty szlifierką w połowie co okazało się dobrym pomysłem i dało mi pogląd na wszystkie elementy wewnątrz.

http://img833.imageshack.us/img833/9472/20100814039.th.jpg


Zdjęcie nr 2 Pierwsze ograniczenie które napotykają spaliny to zwężka w głównej rurce tłumika. Zostało to rozwiercone a następnie pilnikiem doprowadzone do jak największej średnicy.co przedstawia zdjęcie nr 3

http://img8.imageshack.us/img8/1498/20100814042.th.jpg


Druga połówka wydechu wydawała się tylko puszeczką z dość grubą rurką która miała zmniejszać hałas. Ale  po dokładnym sprawdzeniu specjalistycznym narzędziem (patykiem:) okazało się że wewnątrz znajdują się trzy przegrody a nie dwie jakby się to wydawało. Co również utrudniało wydostanie się spalin do otoczenia. Dlatego nawierciłem 6 dziur (ważne aby wiertło przeszło przez dwie przegrody) Zdjęcie numer 4 i 5 przedstawiają efekty przed i po

http://img534.imageshack.us/img534/312/20100814040.th.jpg


http://img10.imageshack.us/img10/5978/20100814043.th.jpg


Po zespawaniu spawy zostały oszlifowane i pomalowane czarnym matem w sprayu. większość cięcia zasłoniła chromowana osłona a widoczny kawałek nie rzuca się w oczy.

http://img51.imageshack.us/img51/1087/1001215e.th.jpg


Całość zajęła nie więcej niż 1,5h. Efekt to jak już wcześniej pisałem nieznacznie głośniejsza praca, i przede wszystkim lepsze odprowadzenie spalin co jest odczuwalne stojąc za motorkiem. Czy ma wpływ na osiągi, trudno powiedzieć ponieważ Routerek ma tylko 3km.... ale na pewno nie zaszkodziło.

Temat przeniesiony z tematu o module //Srubekl


"Lepiej na hondzie niż na wielbłądzie. Wielbłąd turysta nie lata 300!"
"Żyje się po to, by latać na moto i czasem dla śmiechu postrzelać z wydechu"
http://img28.imageshack.us/img28/9168/ubws50.png

Offline

 

#2 2011-08-19 21:32:42

 Nartivun

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

36459035
Skąd: Nowe Bielice/Koszalin
Zarejestrowany: 2011-08-02
Posty: 185
Punktów :   
Pojazd: Zipp PRO 125
Wiek: 16

Re: [Poradnik] Tłumik i blokada WS 50

Ciekawe czy dźwięk się nie pogorszył, bo na osiągach na pewno nie stracił, możliwe, że coś mu to dało chociaż wątpię.Jednak w najbliższym czasie nie mam zamiaru rozwiercać tłumika w pół.Jakbyś odczuł jakieś różnice w mocy na + czy nawet - to napisz


http://img855.imageshack.us/img855/5189/usrbr.png
http://img28.imageshack.us/img28/9168/ubws50.png
Z nim od początku do końca [*]

Offline

 

#3 2011-08-19 21:53:16

 FIREBLADE

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

Skąd: Woj. Lubelskie Chełm
Zarejestrowany: 2011-04-13
Posty: 352
Punktów :   
Pojazd: Romet Router WS 50

Re: [Poradnik] Tłumik i blokada WS 50

Kolego  przecierz kolega  opisał  efekty po tym rozcięciu tłumika . Niżej cytuje jego wypowiedź .

Sexy Exx napisał:

Całość zajęła nie więcej niż 1,5h. Efekt to jak już wcześniej pisałem nieznacznie głośniejsza praca, i przede wszystkim lepsze odprowadzenie spalin co jest odczuwalne stojąc za motorkiem. Czy ma wpływ na osiągi, trudno powiedzieć ponieważ Routerek ma tylko 3km.... ale na pewno nie zaszkodziło.

Jeśli cytujesz to używaj znacznika quote - poprawiam pierwszy i ostatni raz // Grabar


http://fotofotki.pl/images/ul6a1fvjzgk3bprgo4.jpg
http://fotofotki.pl/images/dqxphnau0cyb7zz6rx8i.png

Pomogłem  , doradziłem , skorzystałeś z mojej wypowiedzi ? Daj plusa ;d

Offline

 

#4 2011-08-20 11:07:20

 Nartivun

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

36459035
Skąd: Nowe Bielice/Koszalin
Zarejestrowany: 2011-08-02
Posty: 185
Punktów :   
Pojazd: Zipp PRO 125
Wiek: 16

Re: [Poradnik] Tłumik i blokada WS 50

Sory, źle zrozumiałem, myślałem że jeszcze nie sprawdził, czy ma lepsze osiągi.


http://img855.imageshack.us/img855/5189/usrbr.png
http://img28.imageshack.us/img28/9168/ubws50.png
Z nim od początku do końca [*]

Offline

 

#5 2012-04-13 08:39:07

wnuq

http://i.imgur.com/YzRVJ7Y.png

Zarejestrowany: 2012-01-11
Posty: 18
Punktów :   
Pojazd: ws50 (125)

Re: [Poradnik] Tłumik i blokada WS 50

Witam myslicie ze taki zabieg pomoze troche jak mam 125ccm ? bo na 4 czuc ze cos go przymula. moze to tlumik ?

Offline

 

#6 2012-04-13 21:08:39

 kieterman

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

Zarejestrowany: 2011-07-12
Posty: 2023
Pojazd: Romet Zetka 125
Wiek: 17

Re: [Poradnik] Tłumik i blokada WS 50

Która ty masz tą wersję tej 125cc ?  125/120 ? czy 125/90 Ja mam tą 125/90 i zbiera się niesamowicie na 4. Na 5 już mniej . Ciągnie tylko do 8.5k rpm a później już tak niby wyżej sie wyzej kreci ale to już taki max. do tych 10k


http://img407.imageshack.us/img407/844/kieterman.png

Offline

 

#7 2012-04-13 22:07:19

wnuq

http://i.imgur.com/YzRVJ7Y.png

Zarejestrowany: 2012-01-11
Posty: 18
Punktów :   
Pojazd: ws50 (125)

Re: [Poradnik] Tłumik i blokada WS 50

125/120. a mi wlasnie muli go cos

Offline

 

#8 2012-04-14 00:20:06

 kieterman

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

Zarejestrowany: 2011-07-12
Posty: 2023
Pojazd: Romet Zetka 125
Wiek: 17

Re: [Poradnik] Tłumik i blokada WS 50

Mojemu koledze 125/120 już lekko siada ten silniczek ( dokładnie 7.300 przebiegu ) . Nie wykluczaj złej regulacji gaźnika , ustawienie zaworów .


http://img407.imageshack.us/img407/844/kieterman.png

Offline

 

#9 2012-04-14 08:35:10

wnuq

http://i.imgur.com/YzRVJ7Y.png

Zarejestrowany: 2012-01-11
Posty: 18
Punktów :   
Pojazd: ws50 (125)

Re: [Poradnik] Tłumik i blokada WS 50

ok dzieki za porade przyjrze sie temu

Offline

 

#10 2012-05-19 11:03:06

gabi

http://i.imgur.com/YzRVJ7Y.png

Zarejestrowany: 2012-05-19
Posty: 1
Punktów :   

Re: [Poradnik] Tłumik i blokada WS 50

Witam nie dawno kupiłem nowego routera ws 50 i coś mi muli nie wiem czemu jak oglądam filmiki na youtube to 70/80 leci a muj jest taki jakiś mułowaty mam 70 km przebiegu czego to może być wina ?

Offline

 

#11 2012-05-19 11:23:25

 kieterman

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

Zarejestrowany: 2011-07-12
Posty: 2023
Pojazd: Romet Zetka 125
Wiek: 17

Re: [Poradnik] Tłumik i blokada WS 50

Tyrania ... 70 km przebiegu i tu już go tak orasz  ? Te silniki nie są fabrycznie docierane i teraz możesz mieć problem po takim rżnięciu od nowości . Chyba posiadsz instrukcję od swojego dryniacza , tam jest wszystko napisane . Może jeszcze da się to uratować i wszystko jest ok w cylku , skrzyni biegów


http://img407.imageshack.us/img407/844/kieterman.png

Offline

 

#12 2012-05-19 13:38:03

Fmoder

http://i.imgur.com/YzRVJ7Y.png

Zarejestrowany: 2012-05-18
Posty: 9
Punktów :   

Re: [Poradnik] Tłumik i blokada WS 50

tłumik przewiercony, zrobiłem 2 dziury duze i 2 małe w przegrodach, zwężke rozwierciłem. Efektem okazał się "całkiem inny moto", zbiera się lepiej, teraz już cały rolgaz pociągnę przy 3 tyś obrotów (na świecy NGK i orginalnej fajce). Kompresja bardzo przyzwoicie rozbrzmiewa dajac leciutki basik Poradnik baaardzo przydatny. Dzękuję i pozdrawiam serdecznie.

Offline

 
Liczniki

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.zetka50.pun.pl implanty Szczecin