POmuście mi bo jak dam do p* to mi gaśnie .Ws50
piszesz z błędami, bluzgasz i nawet nie w tym dziale dajesz pytanie. Jest coś takiego jak prefix - najpierw przeczytaj regulamin. // Srubekl
Offline
Chyba pomyliłeś działy ... ale i tak postaram się pomóc . Jeżeli trzyma 1.500 - 2.000 obr na jałowym biegu jest ok i nic nie musisz regulować bo nie ma to najmniejszego sensu . Jeżeli jednak na rozgrzanym silniku gaśnie to przekręć pół obrotu śrubki w prawą stronę ( tej śrubki od paliwa w WS to ta ze sprężynką ) obroty powinny wzrosnąć bo silnik otrzyma więcej paliwa do mieszanki . Powinien trzymać już nam obroty . Teraz jeżeli trzyma powyżej 2OOO obrotów to kręć delikatnie śrubokrętem w lewą stronę tak by wskazówka obrotomierza zatrzymała się na minimum 1400 obrotów na minutę . Po regulacji gaźnika zrób sobie jazdę testową . Po jeździe testowej sprawdź czy trzyma obroty jeśli nie chce trzymać 1400 ustaw go na 1600 z pewnością będzie wszystko ok . Jeżeli nie ruszałeś śrubeczki bez sprężynki ( tej od powietrza ) to powinno być wszystko ok jeśli ją ruszyłeś to dodaj nowego posta postaram się jeszcze raz pomóc .
Offline
Mam to samo, z tym, że ustawiłem sobie obroty na 1000/1200 ponieważ lubię te klekotanie . Podczas jazdy jest wszystko ok, ale przy zatrzymaniu np na skrzyżowaniu traci obroty poniżej 1000 a nawet na 0 naskakuje w ten gaśnie, generalnie podkręciłem już gaźnik ale też nie za mocno...kwestia przyzwyczajenia. ;p
Offline
Zbyt niskie obroty też nie mogą być bo katujesz tym sposobem silnik . Silnik motocyklowy to silnik wysoko obrotowy i ciężko mu na zbyt niskich . Oczywiście nie stanie mu się nic poważnego jeżeli będzie tak nisko ustawiony . Może to tylko troszeczkę skrócić jego żywotność
Offline
Ta śrubka od mieszanki pownna być chyba odkręcona na 2.5 obrotu.
Offline
w Gaźnikach Mikuma jest inaczej ( tych od zetki ) a w WS nie wiem może i 2.5
Offline