Gość
Siema! Jak zawsze siedząc na klopie wymyślam dużo dziwnych rzeczy, a tym razem wymyśliłem silnik Minarelli AM6 (2t) w zeci. Zwracając uwagę na to, że nasze oryginalne silniki mocą i osiągami nie "zaskaczają", to przydałby się trochę mocniejszy silnik, a jak wiadomo 2t od wieki wieków był mocniejszy od 4t. Co trzeba wymienić? Czy wszystko będzie pasowało? Czy nie trzeba będzie przerabiać ramy? I czy w ogóle to będzie jeździć?
Co do pasowania. Najlepiej by było złapać kogoś z np. Tzr'ką zdjąć osłony i popatrzeć na mocowania.. Szczerze mówiąc wątpię że będą pasowały.
Offline
Gość
No właśnie. Policja się i tak czepia i zawsze nie wierzą, że to jest jedynie 50 ccm ze względu na szerokie ożeberkowanie. A taki AM6 to jest mały, niepozorny. Pick-Nick jeżeli masz A1, to sobie możesz kombinować z lataniem w Zetce 50 na silniku 125, ale większość użytkowników forum lata tutaj na dowód osobisty\kartę motorowerową.
Zamiana Silnika seryjnego na "obcy" nie ma sensu , a zresztą gdzieś już to chyba było na forum . Ja Ci nie zabraniam . Chcesz się troszkę pobawić - Baw się
Offline
Gość
Ale to wtedy trzeba wymieniać moduł, cewkę i jeszcze dużo części.
nowe mocowania, + do tego silnik z cały okablowaniem , dużo pieniędzy i zachodu , i bez przeróbek elektryki się nie obejdzie Już lepiej sprzedac zetkę i kupic Yamahe tzr , albo derbi sende ;p
Offline
w sumie racja , Sporo czasu i nie wiadomo czy gra warta świeczki . Jeśli irytuje Cię mułowaty silnik Zetki to ją sprzedaj i zakup sobie coś co odpowiada twoim potrzebom związanymi z jazdą na motocyklach , mocą silnika itp
Offline
PickNick napisał:
Pytanie po co, skoro do zetek pasują jedne z najlepszych chińskich silników w pojemności 125 i 250?
które masz na myśli?
pozdrówka :-)
Offline
witam własnie w sobote załorzyłem celinder z tłokem 43 m czyli 60 cm poj i powiem że opłaca sie to przerobic bo jednak tej mocy przybywa szybciej sie zbiera i tam gdzie sie musiałem wdrapywac na 3 to teraz daje rade na 4 niejest to jakasc rewelacja ale jest znacznie mocniejszy kosztowało mnie to tylko celinder zatarty kupiłem na alegro za 40 zeta + tłoczek nowy 43m za 20 zeta +50zeta szlif na 43m i własny wkład robocizny a uszczelkę pod głowice dorobiłem z 1m blachy aluminiowej i jest oki nic nie cieknie ani nie dmucha
Offline
tak do zk 50 a celek który zdiołem z moji zetki teraz spokojnie tuleje wytocze i wcisne nową o srednicy 60 m i zrobie wniej srednice na 47 m czyli 80cm i głowice też przerobie troche komore spalania oraz zawor wydychowy o więkrzej srednicy z łosia 110 bo jest taki sam tylko głowka jest wieksza mysle że wał to wytrzyma 80 cm spokojnie pojemnosci
Ostatnio edytowany przez WIKTOR (2011-10-24 14:43:26)
Offline
kotecek.renegat napisał:
PickNick napisał:
Pytanie po co, skoro do zetek pasują jedne z najlepszych chińskich silników w pojemności 125 i 250?
które masz na myśli?
pozdrówka :-)
Te od zetki 125/90 rometa k125 i z125.
Offline