Siemanko. Mam problem, aczkolwiek coś się stało z biegami. Wszystko zaczęło się gdy wracałem od kolegi (Trasa 6km). Gdy jechałem do niego wszystko było OK. A gdy wracałem to przy wrzucaniu 3biegu tak jakby go nie było tzn, nóżkę dźwigałem ale czułem jak by tam było pusto. Za setnym razem 3 bieg się znalazł i potem już 4 wchodził. Ale znowu przy zrzuceniu na 2 już 3 jak by nie było. I czasami przy zrzuceniu z np. 3 na 2 nóżka zostawała i nie odbijała i musiałem sam poprawiać. Olej dobry bo zrobiłem na nim z 500km dopiero i zawsze jeżdżę na średnich obrotach z prędkością 50-60km/h nie katuję zetki bo się wszędzie na niej dostaję i chciałem dla niej jak najlepiej. Co się mogło stać ? Choinka z biegów czy coś innego ? Proszę o szybką pomoc bo chciał bym ją sprzedać sprawną lub na niej dalej śmigać
Offline
Gość
A popróbuj sprzęgło wyregulować. Jak nie pomoże, to musisz grzebać w skrzyni.
Również swojej nie katowałem i nie katuje nadal , a jednak drgania silnika rozregulowały mi linkę sprzęgła i miałem podobny problem . Gdy tarcze sprzęgła całkowicie się nie "zacisną" Bieg niby wchodzi ale go nie ma . Miałem podobny problem tylko , że prócz tego na Biegu numer 1 i numer 2 Gdy miałem wciśnięte sprzęgło i siedziałem na motorze , ostro ciągnł mnie do przodu i mozna było jeździć na zaciśniętej klamce sprzęgła , to nie było zbyt zdrowe dla sprzęgła dla tego radzę pierw wyregulować lineczkę a jeżeli to nie pomoże to leciaj do serwisu na biegu numer 2 tak jak ja to zrobiłem do mojego też na 2 spokojnie bo nie chciałem znęcać się nad sprzęgłem i moją skrzynką ;]
Offline
jezeli nozka ci czasem nie odbija to na pewno jest automat. Stawiam raczej nie na powazna awarie czegos w skrzyni bo moja po 8k km i niejednym katowaniu i strzelaniu ze sprzegla byla w idealnym stanie (z innego powodu musialem silnik rozpolowic) ale jest bardzo dziwna konstrukcja automatu przenoszacego popchniecie dzwigni na wodziki. na wodzikach sa 3 zeby jak sie popchnie to sie potem tam o takie cus zachaczaja i kreca wodzikami ktore przerzucaja biegi. eh tlumaczyc najprostsza metoda, wyciagsz silnik (dla wlasnej wygody) i odkrecasz pokrywe sprzegla, tam (pod sprzeglem) znajduje sie caly mechanizm automatu (oczywiscie wodziki sa w samym srodku) zobaczy czy wszystko sie tam prawidlowo zazebia. robota na ok 1-1,5h
Offline