Wątek Zamknięty
Witam ,problem dotyczy tylnej zębatki ,nie ma pojęcia czt tak powinno być ,u mnie zębatka porusza się poziomo do przodu i tyłu na ok 1 cm. Patrzyłem czy da się dokręcić ,ale na tych śrubach dokręcających tylną zębatke są takie blaszki ,które uniemożliwiają dokręcenie. ! Prosze o rade.
Brak prefixu//Picknick
Offline
Klusek... Czyś oszalał?
To ma być na sztywno! Nic tam nie ma się ruszać! Nie wprowadzaj ludzi w błąd!
Jeżeli inaczej nie idzie to dołóż podkładek Kosarz. Bo sruby zetnie w końcu.
Offline
czekaj poziomo to przdu i do tylu, czyli tak jak sie lancuch rusza? jezeli tak a luz ma nie wiecej niz 1cm to jest w normie, tam musi byc troszke luzu bo przy wrzucaniu 1 lancuch mocno szarpie i wtedy jakbys niemial luzu tob ys poczul te szarpniecie na calym tylnim kole. Dokrec z calej sily os tylnego kola zeby rama dobrze scisnela tylna os, ale o taki luz sie nie martw, tez taki mam
Offline
Dzięki Panowie za rade ,mam nadzieje ,że wiecie o co mi chodzi. Mówiąc inaczej to ta tylnia zębatka rusza się na boki , i tam jest luz.
Offline
A może wyrobiły się tam te gumy , które trzymają zębatke na śróbach ? miałem tak w poprzednim motocyklu ale oczywiście je wymieniłem .
Offline
My się tu jakoś nie rozumiemy.... To znaczy chyba ja nie pojmuję.
Zębatka nie może "latać"! O co tu chodzi??? U mnie nie "lata" i uważam że tak jest prawidłowo.
Offline
pytanie czy "lata" na boki razem z zabierakiem (wtedy gumy zabieraka do wymiany i porządne skrecenie osi), czy "lata" niezaleznie od zabieraka - wtedy trzeba odgiać te blaszki i dokrecić zębatke na maxa a potem zagiąć blaszki na powrót.
Offline
No to mówię , że gumy się wyrobiły Dokładnie nazywa to się "Guma Zabieraka" Wyrobiła się i jest do wymiany .
Offline
Gość
Ona ci powinna tylko chodzić tylko po okręgu, sprawdź tak: Stań w miejscu i wbij jedynkę. W tej pozycji ma się ruszać, a nie ma się ona odchylać od koła w którąkolwiek stronę.
Ja u siebie to wykręciłem Wyciąłem paski z dętki i tam wsadziłem przy gumie po 1 pasku ich tam 8 było a potem wsadziłem zębatkę musiałem troszkę ja wbić gumowym Młotkiem i do tej pory jest ok
Offline
czekaj czekaj, naisales ze rusza sie na boki, oczywiscie to zle i nie o ten rodzaj luzu mi chodzi. Jezeli staniesz z tylu zetki i zebatka bedzie sie ruszac na lewo-prawo to zle jezlei ebdzie sie ruszac troszke w przod-tyl (tak jak kreci nia lancuch) to 1cm luzu jest dopuszczalny pisalem wyzej dlaczego. Jezeli alta na boki to albo masz ieskrecona rame na osce (zauwazncie ze po poluzowaniu tylniego kola wsyztsko sie rozchodzi na boki) albo masz rzeczywiscie gumy do wymiany
Offline
Tylna zębatka MA się ruszać ale w okół okręgu, ma mieć 1 cm luzu, nim zębatka złapie za koło, tak ma być i nie wolno niwelować tego luzu, koło nie ma mieć luzu tylko na boki.
Offline
To wina Gumy Zabieraka? , bo miałem podobny problem z zębatką ale w starym motorze i pamiętam , że to było powodem gibajacej się zębatki .
Offline
Wątek Zamknięty