Kiedyś pisałem że pokaże wnętrzne tłumika od Zeci +. Jest on dość zdławiony. Chińczycy wymyślili taki obieg spalin, że muszą one zawracać aby wydostać się na zewnątrz, co tłumi dźwięk i troche pogarsza osiągi moim zdaniem. Mniej więcej tak jak tu: (na schemacie jest błąd, tłumik posiada 2 komory a nie 3)
Teraz realne zdjęcia tłumika:
[fot.1 Całość]
[fot.2 Wnętrze krótszej części]
[fot.3 Wnętrze początku dłuższej części]
[fot.4 Wnętrze końca dłuższej części]
Potem już jest tylko ta rureczka, którą widać. Myśle że komuś się przyda
Pozdrawiam.
Offline
No i wszystko jasne, taki wydech dławi konkretnie.
ps. oczywiście "+".
Offline
Nie spodziewałem się , że to będzie aż tak chiński kicz . Czy zmieniając tłumik na "prostrzy" albo wybebeszając ten seryjny jestesmy w stanie poprawić osiągi ? Czy w Zetce Classic również jest tak beznadziejnie zrobiony tłumik ?
Offline
Ja mam teraz całkiem przelotowy, poprawił się dźwięk i wydaję mi się jakby Zetka lepiej się zbierała. Wcześniej jak przyłożyło się ręke do wydechu i przygazowało to praktycznie nie było czuć wydobywających się spalin. Teraz widać że silnik zyje Ojciec też mi mówił że coś to dało. O classic niestety nie wiem
Ostatnio edytowany przez Okręt (2012-04-08 12:24:24)
Offline
własnie w classicu jak jest, chyba jest jedna ścianka, bo mój tato włożył wiertło 12 i przewiercił ściankę i czuć tak jak by mocniejsza była...
Offline
Hmmm... Myślę nad wybebeszeniem wszystkiego z wydechu, ale czy zetka nie będzie za głośna ? Poza tym wydech dzwoni cały czas i dlatego chcę go "opróżnić"
Offline
Jak dzwoni to coś metalowego o metal dotyka
Offline
Nie, to nie o metal. Po prostu wewnątrz coś się wysypało Sprawdzałem czy o podnóżek nie uderza, czy nie jest nigdzie coś luźne, ale to dalej dzwoni i brzęczy
Offline
Ja mam taki wydech tylko że przewirciłem go całego i chodzi lepiej i ma fajny dzwięk, nie trzeba go ciąć tylko długie wiertło i chodzi super
Offline