podaj link posmiejemy
Offline
śiedziałem na Benzerze Xcrossie, raczej to samo, wydaje mi się że CRS jest dużo ciężejszy od Zetki i kolegi Xcross był troszkę wolniejszy od mojej zetki, na pewno CRS ma lepsze wykonanie, ale kup Co ci się podoba, dobrze kolega wcześniej powiedział : że jak będziesz wchodził do garażu żebyś się nie wkurzał że to kupiłeś
Offline
szczerze to taki zipp jest baardzo nie praktyczny w porównaniu z crsem i inntymi supermoto, osiągi to to ma praktycznie te same tylko że crs wjedize wszędzie a takim pierdzącym scigaczem to nawet do lasu nie wjedziesz...
Offline
No właśnie wiem że zipkiem nie wjedzie się na bezdroża ;p a crsem tak tylko mojemu tacie się nie podoba i woli zipka
zipek to ten nowy 2012 :
Offline
Powiedz, że ma się tobie podobać a nie twojemu tacie. Ja bym brał CRS'a. Zipp Pro ma słabej jakości plastiki.
Offline
I nie wygląda na zbyt wygodnego, musisz się gdzieś przymierzyć do czegoś czym jesteś zainteresowany. A resztę to już tutaj pytaj, napewno nie u sprzedawcy bo on ci będzie wmawiał jakieś głupoty byle tylko sprzedać.
Offline
Okręt napisał:
Paweł napisał:
Okręt napisał:
Router jest wygodniejszy. Ma szybszy silnik (nie taki mułowaty jak crs czy zetka) Ale musisz kupić to co Ci się podoba. Jak będziesz dbał to obydwa będa bezawaryjne a jak masz wziąć tego co Ci się nie podoba bo "inni radzili" i codziennie bedziesz wchodził do garażu i wkurzał się że nie kupiłeś tego co ci się podobało to wiesz ..
Wygodniejszy? Zgoda, ale szybszy silnik? Osiągami to jest to samo, ale reszta na korzyść zetki/crs'a, bo tam masz pionowy cylinder, a co za tym idzie większa żywotność silnika, ale za to mniej części do tuningu, da się przeżyć. Jeżeli miałbym wybierać między Routerem 2012 a CRS 50 to zdecydowanie to drugie, bo nowy Router niestety moim zdaniem został za przeproszeniem spieprzony, a CRS ma lepsze wykonanie i da Ci więcej frajdy z jazdy po bezdrożach. Myślę, że warto dołożyć.
Silnik ma inne zębatki a co za tym idzie ma mniejsze obroty przy tej samej predkosci
Możliwe, ale w CRS też da radę zmienić zębatki bezproblemowo. Ogólnie ja bym wybrał CRS'a ze względu na wygląd oraz silnik, który mimo to jednak wydaje mi się lepszy niż w Routerze pod względem żywotności. Zippa bym sobie darował, ogólnie taka śmieszna imitacja ścigacza, trochę wstyd tym dostać baty od np. Aerox'a Ogólnie jakością wykonania też nie grzeszy, a jeżeli lubisz pośmigać po bezdrożach to się nie nadaje. W dalsze wyprawy niezbyt wygodny.
Ostatnio edytowany przez Paweł (2012-04-18 15:53:34)
Offline
Zdecydowanie CRS ponieważ zipp ma nisko kierownicę przez co bolały by cie ręce może nawet szyja i plecy. Na wyprawy zdecydowanie odradzam zippa.
Ale oba moto maje pewna zaletę którą jest centralny amortyztor z tyłu, na komfort jazdy raczej nie wpływa (tylko na prowadzenie) ale tak tylko dodaję.
Ostatnio edytowany przez Klusek (2012-04-18 16:36:29)
Offline
Przyłączam się do postu KLUSKA
Offline
bierz crsa bo i tak tym zipem się nigdzie nie rozpędzisz(75kmh max) a crsem który osiąga ta sama prędkośc przynajmniej w teren wjedziesz bez obawy że zatrzymasz się na żyletce xD
Offline
wiecie co targowałem się z sprzedawcą rometa i kupie chyba zetke i mam do wyboru srebna i czarną i nie wiem którą wybrać
Offline