dokladnie tak, jakosc zmonotawnia rzeczy jest podobna, silniki te same, wlasciwie bezawaryjne tlyko wieksza cena. Ja wtedy kiedy kupowalem zetke jakbym mial wiecej kasy to tez wzialbym crs'a
Offline
Wiesz co nawet nie wiem czy crs nie góruje jakościowo nad zetką bo według mnie motor robiony na crossa jest wzmacniany to jak zobaczyłem rame w crsie to jak na chinczyka to jakość wykonania jest bardzo dobra prędzej silnik się rozpadnie niż rama a potem do takiej ramy jest możliwość wstawienia 125 bez nerwów że rama połamie się w pół ;p
Offline
no tu mozesz miec racje, rzeczywiscie jak sie przyjrzalem to rama w crs'ie jest duzo solidniejsza poniewaz jest pelna i jest tez pod silnikiem czego zetka niema. generalnie kupilbym crs'a z 2010r ale nowego w romecie, na ich stornie akurat jest promocja i crs jest za 3900zł z 2010 roku
Offline
Ale przecież rama w Zetce jest pod silnikiem, tyle, że pojedyncza a nie podwójna jak w CRS'ie. Nawet jakbyś skakał ZetKą raczej ciężko było by ją połamać.
Offline
W Zetce rama jest jedna a porządna nie potrzeba tu cudów , Zetka świetnie nadaje się na tory crossowe ... ;] przynajmniej moja .
Offline
Widzę, że temat fajnie się rozkręcił Generalnie bardziej zależy mi na wyglądzie rasowego motocykla, więc crs'y raczej odpadają. Crossy jarały mnie, ale w GTA Na motorze nie będę ani skakał, ani jeździł po torach crossowych. Jazda sama w sobie po okolicach jest dla mnie frajdą.
Teraz to mi zaczynacie mącić w głowie, bo nie wiem co być może wybrać. Każdy w zasadzie chwali to co ma. Na razie większość wypowiada się na korzyść Zetki.
Co do wzrostu, to póki co mam ~170cm. Jednakże dopiero teraz zaczynam na poważnie rosnąć i biorąc pod uwagę geny taty, to za kilka lat będę miał powyżej 180cm. Z recenzji Zetki czytałem, że każdy będzie na niej dobrze wyglądał
Offline
"fragment ramy przed silnikiem." - tak napisałem, czy nie tak CzaQQ? "PRZED" jest napisane, a nie "pod".
Wiem gdzie ten fragment sie kończy, bo widzę go codziennie, a gdybym nie widział, to nie mógłbym jeździć Zetką, bo byłbym ślepy.
Offline
kieterman napisał:
W Zetce rama jest jedna a porządna nie potrzeba tu cudów , Zetka świetnie nadaje się na tory crossowe ... ;] przynajmniej moja .
..i nie fantazjuj, bo są jakieś granice przyzwoitości (delikatnie pisząc).
Offline
Phantom napisał:
"fragment ramy przed silnikiem." - tak napisałem, czy nie tak CzaQQ? "PRZED" jest napisane, a nie "pod".
Wiem gdzie ten fragment sie kończy, bo widzę go codziennie, a gdybym nie widział, to nie mógłbym jeździć Zetką, bo byłbym ślepy. :)
Zetce chyba to mocowanie konczy się jakoś tak na początku silnika i chyba jest to przykręcone śrubami dokładnie nie wiem jak jest to przymocowane ale ten uchwyt co trzyma silnik też nie należy do najgorszych jeżeli uraziłem posiadaczy zetek w poprzednich postach to przepraszam
Slawkowski napisał:
kieterman napisał:
W Zetce rama jest jedna a porządna nie potrzeba tu cudów ;) , Zetka świetnie nadaje się na tory crossowe ... ;] przynajmniej moja .
..i nie fantazjuj, bo są jakieś granice przyzwoitości (delikatnie pisząc).
Dobre :D
piotreks-89 napisał:
Widzę, że temat fajnie się rozkręcił ;) Generalnie bardziej zależy mi na wyglądzie rasowego motocykla, więc crs'y raczej odpadają. Crossy jarały mnie, ale w GTA :D Na motorze nie będę ani skakał, ani jeździł po torach crossowych. Jazda sama w sobie po okolicach jest dla mnie frajdą.
Teraz to mi zaczynacie mącić w głowie, bo nie wiem co być może wybrać. Każdy w zasadzie chwali to co ma. Na razie większość wypowiada się na korzyść Zetki.
Co do wzrostu, to póki co mam ~170cm. Jednakże dopiero teraz zaczynam na poważnie rosnąć i biorąc pod uwagę geny taty, to za kilka lat będę miał powyżej 180cm. Z recenzji Zetki czytałem, że każdy będzie na niej dobrze wyglądał ;)
Ale na polskich drogach jest wielki MOTOR CROSS
Ostatnio edytowany przez icecola (2012-04-26 08:58:31)
Offline
Najlepiej by było gdybyś wstąpił do dealera rometa i usiadł sobie na zetce i crs - ie. Zobaczysz który wygodniejszy, prześpisz się z tematem i zdecydujesz (jak się namyślisz). A co do tej ramy to bez przesady, żeby Ci rama pękała, albo która mocniejsza. Skoro w zetce i crs-ie taka sama jest stosowana przy 125 cm3 to możesz być spokojny. Nie wiem jak na crs-ie ale na zetce to nawet mój tata nie wygląda głupio a do niskich nie należy.
Offline
Benzer Aston 50, nie polecam.
Hunt napisał:
Problem 1.
Przy odkręcaniu silnika, okazało się, że jeden zaczep 'puścił'
Jak tak łatwo zaczep potrafi "puścić" to wnioskuje że wykonanie marne. Dodam że Hunt rozwalił też skrzynie biegów już. To tyle o Benzer Aston :]
Offline
Dlatego Zetka ma przewage , ponieważ jest wykonana z większa starannością
Offline
kieterman napisał:
Dlatego Zetka ma przewage , ponieważ jest wykonana z większa starannością
I większą ceną
Offline
srubekl napisał:
Jak tak łatwo zaczep potrafi "puścić" to wnioskuje że wykonanie marne. Dodam że Hunt rozwalił też skrzynie biegów już. To tyle o Benzer Aston :]
U mnie w Astonie też puścił dokładnie ten sam zaczep, ale jakoś jeźdżę i nic się wielkiego nie dzieje. A co do skrzyni, to nie wiem jaki to ma związek akurat z Astonem, bo jest to ten sam silnik jak w zetkach i mógł się zepsuć każdemu.
A co do astona, to nawet mogę polecić, mam przejechane 5200km i z takich rzeczy które padły, a nie było to zależne ode mnie to: zepsuty przerywacz od kierunków- kilka zł, samoistnie gwint z plastikowej osłonki od prawego przełącznika na kierownicy - 50zł za cały przełącznik, Regulator napięcia - 30zł, Ułamana szpilka wydechu - kilka zł. Teraz wytarła się jakaś sprężyna od rozrusznika (nie wiem dokładnie, mechanik sprawdzał) i trzeba odpalać z kopniaka, ale jeszcze nie wymieniłem. W każdym razie nie było większych awarii. To na co trzeba bardzo uważać, jak się samemu coś robi to słabe gwinty, które łatwo jest przypadkowo ukręcić.
Dodadkowo Aston jest sporo większy i bardziej mi się podoba od zetki, ale to już kwestia gustu. Chcesz to popatrz pod moim postem (BEZNZER ASTON BY KREVVETA) na ostatnie fotki.
Ostatnio edytowany przez kreVVeta (2012-04-28 15:33:00)
Offline