Jak myślicie, czy wydech z K125/Z125 podejdzie pod Zetkę 50 ??? mocowanie wydaje się być podobne.
http://moto.allegro.pl/tlumik-wydech-ch … 56202.html
Offline
Zakładam z góry, że łatwo nie będzie, ale trzeba coś pomyśleć patrząc na to co się dzieje z tłumikami w Zetkach.
Offline
A nie lepiej założyć jakiś ładny przelot ? Można dostać dość tanio a tam praktycznie na ma co brzęczeć tak jak np. w WS ;D No chyba że gdzieś ci się przepaliło to kolanko to jak najbardziej, tylko żeby pasował
Offline
Chodzi też o kolanko, u mnie się powoli robi coś takiego ---> http://www.zetka50.pun.pl/viewtopic.php … 080#p20080
Offline
Pomyśl nad wydechem od Junaka albo Zipp'a Pro. Wydechy bardzo ładne, pieknie brzmią a przerabiasz w nich tylko lekko kolanko. Jak wydech od 125 to najlepszy by był od Z150.
Offline
Ja polecam ten: http://allegro.pl/tlumik-wydech-junak-f … 06201.html . W końcówce wybijasz tylko taką zwężke i jest przelot a w dodatku piękny dźwięk.
Offline
Link nie bangla, ale interesuje mnie kompletny wydech, chociaż pewnie skończy się na wizycie u tłumikarza i spawaniu.
Offline
Tylko nie ten wydech, wszystko co w nim zostało wspawane dzwoni i brzęczy. Po 1000 km trzeba rozbierać cały tłumik i przerabiać. Mocowania wydechu są całkowicie inne oraz kolanko jest grubsze. Nie pasuje + jest kiepskiej jakości.
Offline
Szkoda, bo tłumik widziałem za 280 zł
A z Benzera Astona ?
Offline
Okręt napisał:
Ja polecam ten: http://allegro.pl/tlumik-wydech-junak-f … 06201.html . W końcówce wybijasz tylko taką zwężke i jest przelot a w dodatku piękny dźwięk.
popraw link
Offline
Od Zippa Pro tak jak od każdego z poziomym silnikiem chyba nie ma sensu bo jak ktoś napisał trzeba kolanko całe przerabiać, bo tam wejście do głowicy jest pionowo w duł. Co do tłumika od Astona to przynajmniej ja nie narzekam, nic się nie przepaliło, ani nie odeszło od normy w żaden sposób (5400km przejechane), z tym że ja zdjąłem tą chromowaną osłonkę chroniącą przed oparzeniami, uciąłem od niej śruby i przerobiłem na przelotowy.
Offline
Dzisiaj założyłem tłumik od Zetki 125tki. Po pierwsze pasuje, zupełnie nic nie trzeba przerabiać (musiałem znaleźć dodatkową śrubę 10 z nakrętką i sporą podkładką, bo mocowanie tego tłumika jest pod prawą nóżką pasażera), po drugie ładnie wygląda, po trzecie - najważniejsze - od razu czuć różnicę w mocy. Motorek zbiera się, zauważalnie, lepiej. Po co kombinować, przerabiać? Ja lubię oryginalne części, a tłumik od 125tki niewątpliwie taki jest. Szukałem w chromie, niestety jest czarny, jak oryginalny.
Ostatnio edytowany przez psgraf (2014-05-27 22:17:21)
Offline