Witam
Mam poważny problem z zetką mianowicie gdy miałem 50ccm cylek to działo się to samo teraz mam 72ccm i znowu tak jest, przerywa (szarpie w przedziale obrotowym od 6 do 8,5 tyś obrotów) myślałem że to wina modułu zapłonowego kupiłem już 3 i to samo się dzieje, dodam że filtr powietrza, gaźnik i dawka paliwa jest ustawiona poprawnie świeca po 400 km czyściutka tak jak by coś z prądem się działo brakowało iskry przy tych obrotach. Sam już nie wiem może jakaś cewka gdzieś jest albo coś ???? działo się tak od nowości
Offline
hmmm zobaczę jutro jak wrócę z pracy czy to to. Macie jeszcze jakieś pomysły to Sprawdze hurtowo odrazu
Offline
Adaś napisał:
Ja też mam podobnie. Ssanie podniesione do połowy pomaga.
Czyli pewnie masz gaźnik do regulacji.
Offline
Rrzyczyną jest świeca. Kup nową lub przeczysc ja porządnie. Najlepsza jest świeca bosh
Offline
Ja kupiłem świece NGK a na starej oryginalnej było to samo. wiecie co dzieje się tak jak mi sie silnik zagrzeje bo jak jest zimny i zrobiłem nim ok 7km to slicznie jechal po jakims czasie odpalime go znowu pojechalem dalej i zaczęło się to samo co jest do cholery ???? macie pomysły ?
Offline
A jaką przerwę na świecy?
Offline
Zmniejsz przerwę na starej świecy , by elektroda była bliżej ogniwa
Offline
kieterman napisał:
Zmniejsz przerwę na starej świecy , by elektroda była bliżej ogniwa
Co ma do tego przerwa na świecy zwłaszcza że na nowej i starej jest to samo ?
Offline
Przerwę na świecy można skontrolować - powinna mieć w granicach 0,7-0,8 mm, a nie w ciemno zmniejszać. Przerwa nie powinna być ani za duża ani za mała.
Przy nowej świecy nie ma co kombinować.
Chodzi o przerwę między elektrodą środkową i elektrodą masy.
Offline
Ja kupiłem świece NGK a na starej oryginalnej było to samo. wiecie co dzieje się tak jak mi sie silnik zagrzeje bo jak jest zimny i zrobiłem nim ok 7km to slicznie jechal po jakims czasie odpalime go znowu pojechalem dalej i zaczęło się to samo co jest do cholery ???? macie pomysły ?
Obstawiałbym cewkę lub fajkę, pożycz od jakiegoś chińczyka ze 139fmb z okolicy.
Offline
BluRey napisał:
Ja kupiłem świece NGK a na starej oryginalnej było to samo. wiecie co dzieje się tak jak mi sie silnik zagrzeje bo jak jest zimny i zrobiłem nim ok 7km to slicznie jechal po jakims czasie odpalime go znowu pojechalem dalej i zaczęło się to samo co jest do cholery ???? macie pomysły ?
Obstawiałbym cewkę lub fajkę, pożycz od jakiegoś chińczyka ze 139fmb z okolicy.
no to tez mi przyszło do głowy że to może być cewka ale ona sie grzeje ?
Ostatnio edytowany przez wertmaster (2012-05-03 20:30:51)
Offline