Witam. Dzisiaj byłem w trasie i akurat zrobiłem sobie fotki mojego routerka. Może za jakiś czas wrzucę filmik z mojej jazdy.
Tuning wizualny oraz techniczny:
-Silnik 125cc (12 koni mechanicznych)
-Tuningowe niebieskie lusterka
-Tuningowe niebieskie paski na kołach.
-Zębatka przód 15z.
-Niebieskie neony pod silnikiem (Nie widoczne ponieważ słabo by wyglądało w dzień)
-Tuningowy moduł zapłonowy.
-Naklejki rometa (Nie widoczne, ponieważ dopiero dzisiaj do mnie dotarły i jeszcze nie zakładałem)
Awarie:
-Prędkościomierz nie działa i nie pokazuje ile mam przejechanych kilometrów. Na razie nie potrzebuje tego naprawiać.
-W 1 dzień spaliły się wszystkie żarówki oprócz kierunkowskazów.
-Po dzisiejszym dniu połamałem przypadkowo prawy kierunkowskaz, na razie zaklejony taśmą, ponieważ czekałem, aż klej wyschnie.
-Pękła osłonka tłumika, dlatego wykręciłem całą.
Zdjęcia: (Jest trochę brudny, może nie widać na zdjęciach tak bardzo ale wygląda o wiele lepiej)
Przejechane jest ok. 4,5 tys. kilometrów.
Ostatnio edytowany przez kulka123 (2012-05-04 13:13:18)
Offline
Jak dla mnie, jest on dobry na 2 osoby, ale nie za bardzo na 1. Tzn jest różnica, ale jakoś na najwyższych obrotach nie jest jakoś fajnie , i strasznie mi plastiki wibrują przez co jazda jest mniej przyjemna . Ale ma za to bardzo dobre przyspieszenie. Może to kwestia regulacji gaźnika, bo ktoś mi ostatnio ukradł całe paliwo bo zostawiłem na noc na parkingu, to może coś pokręcił w gaźniku
Offline
Ładny WS, choć wg. mnie lepiej wyglądały by czerwone paski na koła i czerwone lusterka, ale to kwestia gustu.
Offline
No Routerek całkiem fajny, ale tak szczerze bardziej by pasowały czerwone paski na kołach ze względu na kolorystykę plastików. Co do osłony tłumika to faktycznie jest ona badziewna i dosyć głośno mi brzęczy podczas jazdy, ale nie będę jej zdejmował, bo trochę dziko tłumik bez niej wygląda. Z daleka widać, że cylinder jest troszkę duży jak na 50, jak to jest z badaniem technicznym? Nie będzie problemów? Sam się zastanawiam nad cylindrem 72ccm do swojego, ale nie wiem czy warto się w to bawić. Dbaj o niego, a powinien Ci sporo pośmigać.
Offline
mój kolega Gb street'em bez problemu przeszedł przegląd na silniku 110ccm;)
Offline
A to dobrze. Może w te wakacje uda mi się kupić nowy cylinderek. Najgorsze te docieranie... Wymaga cierpliwości, której niezbyt dużo posiadam, ale trzeba przeboleć.
Offline
Z niebieskimi paskami wygląda bardzo dobrze , ogólnie fajny WS , ładny tuning DBAJ !
Offline
Paweł napisał:
Najgorsze te docieranie... Wymaga cierpliwości, której niezbyt dużo posiadam, ale trzeba przeboleć.
To kup sobie zablokowany moduł;) Łatwiej sie dociera ;D
Offline
eheś , zablokowany też kreci nieźle silnikiem . czy tak , czy tak trzeba mieć jaja i się postarać . Bo po co w przyszłości przez własną głupotę mieć jakieś problemy z silnikiem , że chla olej , nie ma mocy , siada rozrząd itp.
Offline
Dokładnie. Od tego jak dotrzemy silnik będzie zależała jego dalsza praca oraz żywotność. Znam takie osoby, które miały ten proces głęboko w odbytnicy i teraz ich motorki ledwo chodzą, a mają zaledwie niecałe 2000km. Ja jakoś przebolałem i silniczek pracuje świetnie. Wydając samemu ciężko uzbierane pieniądze (3000zł na drodze nie leży) nie ma się sumienia, by katować maszynę, więc staram się jeździć w miarę ostrożnie i z głową. Wielokrotnie mi zarzucano, że jestem ciotą, bo nie palę gumy, nie jeżdżę na kole, nie skaczę z górek, wolniej jeżdżę itd... Ale przynajmniej pocieszę się dłużej niż niektórzy "mistrzowie kierownicy".
Ostatnio edytowany przez Paweł (2012-05-08 20:46:06)
Offline
Paweł dokładnie. Moi koledzy tyrają ostro swoje skutery , motorki a potem sie dziwią , że więcej stoją w garażu niż jeżdżą i zaczyna sie gadanie - co ja za gówno kupiłem itp. Mi wtedy ręce po prostu opadają. Jak dbasz tak masz
Ładny Romcio
Ostatnio edytowany przez intelektualista (2012-05-08 21:26:16)
Offline