Witam , jak w temacie chodzi mi o odblokowanie benzera . Mianowicie chodzi mi o to ze wy zmieniacie tylko zembatke na 15 i moduł zapłonowy na odblokowany i jedziecie 75 realne a licznikowe 90 a ja mam to samo i jade max 70 z górki a 60 na prostej na 3 bo na 4 mi zwalnia czemu tak jest ?? Czyżby kupiłem zakłamany moduł ??
Offline
masz poprostu dobry licznik
Offline
no oby bo jak nie to ja nie wiem co ma wasza zetka a moj benzer nie ma
Offline
adikaszi napisał:
no oby bo jak nie to ja nie wiem co ma wasza zetka a moj benzer nie ma
Normlna predkosc te liczniki wyskalowane do 80 zdaje mi sie pokazuja lepiej predkosc niz zetkowe. jak ci pokazuje ze jedziesz 70 to pewnie i tak jedziesz szybciej w danej chwili od naszysz zetek ktore maja 90 na liczniku . moj tata kupil sobie ws 50 ja mam 72 cylek i przyspiesza mu duzo lepiej niz moj. fakt ze mam przelozenie 15/47 zebow ale i tak predkosc maksymalna ma wieksza odemnie. podobaja mi sie te silniki poziome tylko dlatego ze maja mniejsze wibracje i maja lepsza dynamike.od naszych zetek
Ostatnio edytowany przez wertmaster (2012-05-11 07:31:34)
Offline
no tez prawda ze jest jest ciezsza. ja jak patrzylem predkosc maxymalna na nowym cylku GPSem to w porywach wychodzi mi 70 km/h
Ostatnio edytowany przez wertmaster (2012-05-11 07:35:14)
Offline
no ja mam Zetke z 2011 i licznik też mi nie przekłamuję, normalnie jadę 55km-60km/h a v-max to idealnie 75km/h przy 10.5k obtotów, także masz dobry licznik
Offline
mam cylinder 50, i dlaczego nie pojadę 75km/h? to jest v-max zetki tak jak i mój, więc nie wiem o co ci chodzi
Offline
adikaszi napisał:
Witam , jak w temacie chodzi mi o odblokowanie benzera . Mianowicie chodzi mi o to ze wy zmieniacie tylko zembatke na 15 i moduł zapłonowy na odblokowany i jedziecie 75 realne a licznikowe 90 a ja mam to samo i jade max 70 z górki a 60 na prostej na 3 bo na 4 mi zwalnia czemu tak jest ?? Czyżby kupiłem zakłamany moduł ??
Po pierwsze ty masz chyba inne liczniki, po drugie to są całkiem inne silniki i mają z tego co wywnioskowałem mają inne przełożenia oraz koła innej wielkości, jeśli wstawiłeś 15z to będzie chyba miał za ciężko. Mój router z takim silnikiem orginalnie miał 12/54 i szedł szybciej niz zetka teraz mam 13/54 a prędkość jest t sama bo już nie mam mocy.
Dodatkowo powiem ci że moduł miałem od nowości odblokowany. Nie wiem czego oczekujesz od tego silniczka.
Ostatnio edytowany przez Klusek (2012-05-11 18:24:03)
Offline
Siema , zmieniłem na 13 standard i lepiej jedzie P niz na 15 , poniewaz teraz na 9 obrotach mam juz na liczniku 68 ale nie chce wiecej bo strasznie cos mi głosno w róże wydechowej rzęzi . Tak mi sie zdaje ze to ta rurka w róże ;pp
Offline
adikaszi napisał:
Siema , zmieniłem na 13 standard i lepiej jedzie P niz na 15 , poniewaz teraz na 9 obrotach mam juz na liczniku 68 ale nie chce wiecej bo strasznie cos mi głosno w róże wydechowej rzęzi . Tak mi sie zdaje ze to ta rurka w róże ;pp
Taaa dostaje takich wibracji od obrotów że zaczyna ci przeklamywac licznik. na standardzie nawet tyle nie pojedziesz. a zetkowe silniki sa slabsze od np routerowych, wiem bo tata sobie kupil routera ws 50 i mnie dochodzi prawie zawsze a ja mam 72 ccm cylek
Offline