panowie , gdzie można to kupić ? bo przeglądam allegro i nie widze, z góry dzięki za pomoc
znalazłem 80cc , ma ktoś coś takiego ?
http://allegro.pl/hit-cylinder-tuning-8 … 82124.html
Ostatnio edytowany przez mower01 (2012-05-17 18:58:22)
Offline
mower01 napisał:
panowie , gdzie można to kupić ? bo przeglądam allegro i nie widze, z góry dzięki za pomoc
znalazłem 80cc , ma ktoś coś takiego ?
http://allegro.pl/hit-cylinder-tuning-8 … 82124.html
Większość ma właśnie takie.
Offline
Słuchajcie panowie a idzie dorwać cylindry w kolorze naszych silników, i ile wam lecą motorki po zmianie tych cylindrów ?;p
Offline
przecież te cylindry są w kolorze silników, a co do tego "ile leci" proponuję przeczytać od początku cały temat, bo nie będziemy się powtarzać
Offline
loko napisał:
przecież te cylindry są w kolorze silników, a co do tego "ile leci" proponuję przeczytać od początku cały temat, bo nie będziemy się powtarzać
Przeczytasz pół tysiąca postów i tak się nie dowiesz ile leci, bo pomiary prędkości to większość posiadaczy ZETKI ma niesprawne, optymistycznie zawyżające. W ogólności można przyjąć, że z większym cylindrem możesz rozwinąć takie same Vmax jak z małym, tylko szybciej i z mniejszą wrażliwością na wiatr, wagę kierowcy, pochylenie terenu. Oczywiście Vmax zależy od przełożeń zastosowanego napędu. Trzeba sobie zdawać sprawę, że większy cylinder nie daje większych obrotów silnika.
A tak przy okazji ten wątek stał się ze względu na ilość postów trochę nieprzydatny. Przydałoby się stworzenie podrozdziałów. Albo jak ktoś nabroi na forum, to za karę będzie musiał przeczytać wszystkie posty z tego tematu.
Offline
Jak ktoś tak czyta to, po przeczytaniu 2000000 się nie dowie. Daleko nie trzeba szukać >>> http://www.zetka50.pun.pl/viewtopic.php?id=1617&p=20
Z powodu powtarzających się pytań i postów temat zostaje zamknięty. Zapraszam do lektury i do zakładania nowych tematów.
(Jeśli będzie dużo chętnych to temat zostanie znów otwarty).
Offline