felix napisał:
wertmaster napisał:
na 50ccm pewnie nawet nie wbije 4 biegu. optymalnie dla 50 ccm jest przełożenie 15/52 przy mojej wadze 94kg, teraz mam 15/47 ale cylinder 72ccm. i takie polecam wszystkim ktorzy nie chca skracac lańcucha.
A jak u ciebie z przyśpieszeniem i v-max??? Mam cylinder 72ccm i szukam dobrego, optymalnego przełożenia, najlepiej, żeby właśnie łańcucha nie przerabiać.
A głównie chodzi mi, żeby prędkość przelotowa była wyższa ( fajnie by było ok. 70km/h ) i obroty takie, żeby nie piłować na maksa silnika ( 8-8,5 tys. )
Wszystko czego chcesz właśnie będziesz miał po wymianie na zębatki takie jakie pisałem wyżej 15z przód , a tył 47z kup normalną płaską zębatkę od routera ws 50 lub innych chinskich motorów pasuje wszystko idealnie nie skrzypie nie zgrzyta łańcuch. Będziesz bardzo zadowolony.
Offline
felix napisał:
Wertmaster a jaki jest u ciebie v-max??? Wyczytałem, że średnia prędkość to 65 km/h. A przy ilu obrotach osiągasz tą prędkość???
niecałe 8000tys obrotow kupuj i zakladaj te zebatki nie ma sie na co zastanawiac
Offline
Witam panowie,pierwszy moj post i male pytanie do was? mam zetke 50 srebna troche nia pojezdzilem i sciaglem blokade teraz jedzie 60km/h mysle ze to troche wolno i zastanawiam sie nad zmiana zebatki na 15 zebow z tym ze waze 95km/h i nie wiem czy to cos da a nie chce zeby to bylo zamulone
Ostatnio edytowany przez supercysio (2012-05-19 21:55:19)
Offline
supercysio napisał:
Witam panowie,pierwszy moj post i male pytanie do was? mam zetke 50 srebna troche nia pojezdzilem i sciaglem blokade teraz jedzie 60km/h mysle ze to troche wolno i zastanawiam sie nad zmiana zebatki na 15 zebow z tym ze waze 95km/h i nie wiem czy to cos da a nie chce zeby to bylo zamulone
Co ty chcesz, od tej zetki. Ona + Ty = prawie 200 kg Taki mały silniczek ma tyle uradzić? Bez przesady.. To jest 50.
Zebatka 15z dużo większego v-maxa ci nie da, więc możesz spróbować.
Ostatnio edytowany przez rekoz. (2012-05-19 22:17:04)
Offline
Na twoim miejscy bym zostawił 13z, albo wsadził max 14z, zeby jej bardzo nie zamulic.
Nie oczekujmy zbyt wiele od tego silniczka.
supercysio napisał:
z tym ze waze 95km/h
aha fajna jednostka wagi XD.
Offline
dzeki za odpowiedz chlopaki:) pomysle nad 14 zebow ps ja juz jestem stary kon mam 29lat hehe a waga to z silki
Offline
to nie jestes taki satry mo ojciec ma 51 i mówi ze k125 to dla niego za słabe.
zakładaj 15z ja jeżdżę z młody ja jakieś 80kg = młody z 65kg +plecaki jakies 5kg i spokojnie wbijam 4bieg i jedzie przy tych 7k obrotach te 55km/h i jest luz tylko biegi sa bardzo długie na 3biegu trzeba z 60m przejechać bez takiego szybkiego dodawania gazu zeby 4 wbić
Offline
panowie czy mogli byście mi wysłać linki z zębatkami 15z do zetki z góry dzięki
Ps.czy ta zębatka by pasowała? http://allegro.pl/kinroad-atv-king-los- … 69397.html
lub ta http://allegro.pl/king-los-kinroad-atv- … 05765.html
Ostatnio edytowany przez Dżem!!! (2012-06-06 19:42:26)
Offline
Ta do której podałeś link jest za wąska. Ponieważ ty podałeś zębatkę 15z 420h a powinna być 15z 428h. A jaka średnica na wałek to nie wiem, ale ta co podałeś napewno nie będzie pasować. I musi mieć 2 dziury na śruby.
Ostatnio edytowany przez Klusek (2012-06-06 19:50:32)
Offline
Offline
Możesz śmiało kupować będzie na 100% pasować.
Offline
Panowie, mam dylemat. Nie wiem czy kupić 14z czy 15z. Jak jest z Vmaxem i mocą w porównaniu do fabrycznej ? Zawsze jeżdżę sam, czasami w grupie, ale na Zetce zawsze jedna osoba. Głównie chodzi mi o to, żeby nie jechać x kilometrów za kumplami, którzy jeżdżą Simsonami, czy nawet skuterami 50cc.
Offline