Chciałem spytać się o zdanie który z nich jest lepszy bo kłócę się z tatą że ogar też jest dobry a mój tata mówi że 717 jest lepszy i ładniejszy chodzi mi dokładnie o te modele:
Romet 717 2t
Romet ogar 900 racing
Mój tata mówi że jakby nie miał kasy na crsa to by na pewno kupił mi rometa 717 2t bo twierdzi że ogar to wadliwy plastik.
Więc co wy sądzicie o tych modelach.
Z góry dzięki za odpowiedzi
Ostatnio edytowany przez icecola (2012-06-23 13:22:53)
Offline
Wiadomo, że ogar 900 lepszy bo to 4t, mniej pali i nie jest kiblowaty.
Offline
Ja bym brał Ogara 900 Racing , sprawdzone motorowery , dobra opinia
Offline
Ogar nie bierz kibla, jeszcze w 2t.
Offline
Polecam Ci ogara bo ma ciekawy wygląd , jak już napisał kolega REKOZ to 4t i ma jeszcze świetny dźwięk nie to co kibel(jeszcze do tego 2t -kosiarka ładniej chodzi )
Offline
Ja mam inne zdanie niż reszta kolegów. Ogara 900 nie kupiłbym, jest dużo mniejszy od np. routera, bardzo dużo plastików i ogólnie wygląd nieciekawy. Romet 717 w 2t to całkiem ciekawa propozycja, ma bardzo ciekawy design, gdybym go brał to tylko ciecz ale z drugiej strony w cieczy jest tak drogi, że za ta kasę miałbym Aeroxa w idealnym stanie No a poza tym to kibel choć wolałbym go od tego nieszczęsnego ogara...
Offline
Miałem Rometa 717 ale z 2008R i to w 4T i mam teraz Ogara 900 Racing z 2009 r. i żeby było śmieszniej to jest ten sam Ogar ze zdjęcia.I powiem wam tak wady 717 2T to jest dwusuw który żre jak smok min.3l/100km,jeden amortyzator z tyłu przyspieszenie i v-maks nie odbiega od innych modeli praca silnika tzn.głos z tłumika przypomina mi kosiarkę do trawy .Zalety możliwość zamontowania kufra,atrakcyjny wygląd.Ogar 900 Racing na plus na seryjnych zębatkach 13/46 po dobrym dotarciu i prawidłowej regulacji gażnika,łańcucha,sprzęgła Racing bierze na start skutery,mało pali (poniżej 2L/100km) dwa hamulce tarczowe klocki hamulcowe z przodu i z tyłu są takie same ba pasują nawet od skutera,mocniejsza elektryka (stator 8 cewkowy) i spokojnie pociągnie 2*35W agresywny,i zwracający na ulicy wygląd oraz basowy dzwięk silnika wydobywający się z wydechu,niska masa własna ok.90 kg.Mnóstwo części do tuningu na forum Ogar900.com znajdziesz prawdziwą kopalnie wiedzy oraz rzeczową i fachową pomoc itp.Najlepszy motorower na pierwsze moto.Wady:mały bak,brak możliwości zamontowania kufra.Co do plastików to kwestia sporna jeżeli nie grzebiesz bez ustanku przy silniku i je będziesz zdejmował i zakładał to na pewno pojawią się pęknięcia ale i na to jest metoda.Podsumowując kto miał skutera i pózniej przesiadł się na biegówkę to nie żałuję.Bież Ogara 900 Racing zobaczysz że nie pożałujesz.
Offline
Gost Rider napisał:
Miałem Rometa 717 ale z 2008R i to w 4T i mam teraz Ogara 900 Racing z 2009 r. i żeby było śmieszniej to jest ten sam Ogar ze zdjęcia.I powiem wam tak wady 717 2T to jest dwusuw który żre jak smok min.3l/100km,jeden amortyzator z tyłu przyspieszenie i v-maks nie odbiega od innych modeli praca silnika tzn.głos z tłumika przypomina mi kosiarkę do trawy .Zalety możliwość zamontowania kufra,atrakcyjny wygląd.Ogar 900 Racing na plus na seryjnych zębatkach 13/46 po dobrym dotarciu i prawidłowej regulacji gażnika,łańcucha,sprzęgła Racing bierze na start skutery,mało pali (poniżej 2L/100km) dwa hamulce tarczowe klocki hamulcowe z przodu i z tyłu są takie same ba pasują nawet od skutera,mocniejsza elektryka (stator 8 cewkowy) i spokojnie pociągnie 2*35W agresywny,i zwracający na ulicy wygląd oraz basowy dzwięk silnika wydobywający się z wydechu,niska masa własna ok.90 kg.Mnóstwo części do tuningu na forum Ogar900.com znajdziesz prawdziwą kopalnie wiedzy oraz rzeczową i fachową pomoc itp.Najlepszy motorower na pierwsze moto.Wady:mały bak,brak możliwości zamontowania kufra.Co do plastików to kwestia sporna jeżeli nie grzebiesz bez ustanku przy silniku i je będziesz zdejmował i zakładał to na pewno pojawią się pęknięcia ale i na to jest metoda.Podsumowując kto miał skutera i pózniej przesiadł się na biegówkę to nie żałuję.Bież Ogara 900 Racing zobaczysz że nie pożałujesz.
Większość kosiarek jest w 4T i sam posiadam i jakoś odgłos skutera 2T nie przypomina mi kosiarki tylko jeszcze gorzej.
Offline
GumiŚ123- nie cytuj postów jeśli piszesz bezpośrednio pod nimi
Offline
bierz ogarka plastki takie same jak w zeci wiem bo mój kumpel ma ogarka
co do silnika to jest nawet trwały kumpel po przebiegu 16tys km zamontował cylek 72 i dalej jeździ (powiem ze dziennie robi około 35km bo do pracy ma 15km w jedną stronę.
o spalaniu nic nie wiem ale pewnie coś około 2l/100km
Offline
po co piszecie ,,bierz ....'' kolega ma crs'a i nigdzie nie pyta sie co ma brać
ja bym wolał wiadomo biegówke czyli z tych dwóch to ogara, ale od ogara to lepszy jest router ws 50 i dodatkowo jest tańszy.
Ostatnio edytowany przez Radzet (2012-06-23 21:29:00)
Offline
A ja powiem tak że na twoim miejscu jak masz kase to brał bym to i to xD bo skuter ma ładny wygląd i jest chłodzony cieczą z tego co pamiętam ale za to ogar ma też swój ładny wygląd i wyrobioną dobrą opinie jednym słowem jeżeli weźmiesz któryś z tych motorowerów to będziesz się na pewno cieszył
Offline
ja ani jednego ani drugiego. kibel to kibel a do tego lampa przednia jak pół skutera, a ogar zalatuje wiochą.... zamiast tego dozbierałbym przynajmniej do routerka albo podobnych od konkurencji.
Offline