Siemka ! Co zrobić żeby zetka miała lepszy v-max ? Odpada wymiana cylindra na 80cm
Offline
zebatki,moduł sportowy a najlepszy sposob to cylinder:P odżałuj te 150zl na cylinder ale bedzie warto,tez na cylinder czekam (maja być gdzies po 15 kwietnia) ;p
Offline
no wiec jak jets z tym modułem?? czy chodzi o to że sportowy moduł nie istnieje ale odblokowujacy obroty tak?? bo podejrzewam że o to chodziło że skoro sportowy to odblokowany?? czy odblokowane tez nagle przestały istniec ??
Offline
Czyli jak rozumiem moduly odblokowane do zetki istnieja, sportowe-nie istnieja?
Offline
tak myślę, ze nawet potencjalnie jakby wymienić cylinder na 80 ccm to i tak przełożenia zostają te co są (a są jakie są) i wtedy wymiana zębatek jest już koniecznością.
Offline
to patrzcie na to:
http://allegro.pl/tuning-modul-zaplonow … 24271.html
http://allegro.pl/modul-odblokowany-zet … 27079.html
http://moto.allegro.pl/tuning-modul-zap … 35773.html
http://allegro.pl/tuning-modul-z-regula … 38035.html
wszystko to samo czy może jednak coś innego? - napewno sprzedawcy zachwalają swój towar i cena też inna.
Offline
przez moduł szybciej na obroty sie wkreca ja mam taki moduł: http://allegro.pl/tuning-odblokowany-mo … 35752.html
Ostatnio edytowany przez Xenon (2011-04-03 08:53:00)
Offline
Xenon napisał:
zebatki,moduł sportowy a najlepszy sposob to cylinder:P odżałuj te 150zl na cylinder ale bedzie warto,tez na cylinder czekam (maja być gdzies po 15 kwietnia) ;p
Z cylindrem o kase nie chodzi, tylko mój tato jest mechanikiem i powiedział że nie zmieni głowicy i lipa , ale jak zmienię zębatki to będzie miał słąbe przyśpieszenie.
Offline
oj pomyliło mi się cylindra mi nie zmieni , cylinder ma kosztować ok 150 zł to był nazbierał ale siły wyższe
Offline