Ogłoszenie


#16 2010-11-29 21:43:41

 kusy1976

http://i.imgur.com/YzRVJ7Y.png

Skąd: Olsztynek
Zarejestrowany: 2010-11-23
Posty: 39
Pojazd: Romet CRS50

Re: odblokowanie i poprawa osiągów

Każdy na tym forum łamie prawo jadąc motorowerem więcej jak 45 km/h. Podejrzewam, że 90% tego rodzaju pojazdów w kraju nie spełnia definicji motoroweru w tym temacie, co nie znaczy, że nie mamy nimi jeździć. Jednak ja pytałem o coś innego a kwestie prawne to już zupełnie inna sprawa.

Offline

 

#17 2010-11-29 22:15:52

 Blurey

http://oi58.tinypic.com/nbviuo.jpg

Skąd: Goleniów.
Zarejestrowany: 2010-11-12
Posty: 904
Punktów :   
Pojazd: B5 1.9TDi
Wiek: 23
WWW

Re: odblokowanie i poprawa osiągów

Kiedy silnik Zetki stanie się popularny (zaczną go montować pod gb szity i inne yamasaki) to pojawią się większe cylindry, części itd.


http://i.imgur.com/B7KaebV.png

Offline

 

#18 2010-11-29 22:24:53

michaaeell

http://i.imgur.com/YzRVJ7Y.png

Zarejestrowany: 2010-11-15
Posty: 75
Punktów :   
Pojazd: Romet Zetka 50 :>

Re: odblokowanie i poprawa osiągów

BluRey napisał:

Kiedy silnik Zetki stanie się popularny (zaczną go montować pod gb szity i inne yamasaki) to pojawią się większe cylindry, części itd.

Czyli za jakieś 3-4 lata

Offline

 

#19 2010-12-01 08:15:11

 kusy1976

http://i.imgur.com/YzRVJ7Y.png

Skąd: Olsztynek
Zarejestrowany: 2010-11-23
Posty: 39
Pojazd: Romet CRS50

Re: odblokowanie i poprawa osiągów

Ciekawe czy to coś:
http://www.benzer.pl/xcross_2.html
nie ma takiego samego silnika co my, na zdjęciu jest co prawda 125 cm3 ale cała reszta to jak wypisz wymaluj Romet Crs50/125 rocznik 2010, co może świadczyć, że oba pochodzą od tego samego chińskiego producenta. Gdyby tak było to teoria o rozpowszechnianiu tego silnika może się potwierdzać .

Offline

 

#20 2010-12-01 13:10:51

 kubas11117

http://i.imgur.com/YzRVJ7Y.png

3280300
Skąd: Kudowa Zdrój
Zarejestrowany: 2010-11-12
Posty: 88
Punktów :   
Pojazd: Romet ZK50

Re: odblokowanie i poprawa osiągów

kusy1976 Taka sama konstrukcja nie oznacza, że musi to być ten sam producent.


http://pic.20dollars2surf.com/ban_pl_12060_319770.gif

Offline

 

#21 2010-12-01 15:19:08

michaaeell

http://i.imgur.com/YzRVJ7Y.png

Zarejestrowany: 2010-11-15
Posty: 75
Punktów :   
Pojazd: Romet Zetka 50 :>

Re: odblokowanie i poprawa osiągów

kusy1976 napisał:

Ciekawe czy to coś:
http://www.benzer.pl/xcross_2.html
nie ma takiego samego silnika co my, na zdjęciu jest co prawda 125 cm3 ale cała reszta to jak wypisz wymaluj Romet Crs50/125 rocznik 2010, co może świadczyć, że oba pochodzą od tego samego chińskiego producenta. Gdyby tak było to teoria o rozpowszechnianiu tego silnika może się potwierdzać .

Oto wycinek z tego co padłeś Moc/RPM     3,9/7500 a nasze romety nie mają takiej mocy

Offline

 

#22 2010-12-01 16:29:28

 kusy1976

http://i.imgur.com/YzRVJ7Y.png

Skąd: Olsztynek
Zarejestrowany: 2010-11-23
Posty: 39
Pojazd: Romet CRS50

Re: odblokowanie i poprawa osiągów

kubas11117 napisał:

kusy1976 Taka sama konstrukcja nie oznacza, że musi to być ten sam producent.

tamten pewnie też tyle nie ma, może chcieli mieć na papierze więcej od Rometa "P

Offline

 

#23 2010-12-01 17:05:15

michaaeell

http://i.imgur.com/YzRVJ7Y.png

Zarejestrowany: 2010-11-15
Posty: 75
Punktów :   
Pojazd: Romet Zetka 50 :>

Re: odblokowanie i poprawa osiągów

Być może masz rację Myślę że jeżeli silnik się "spodoba" to za ok. rok będzie cylek

Offline

 

#24 2010-12-08 22:38:02

duster4321

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

Zarejestrowany: 2010-12-08
Posty: 523
Punktów :   -1 
Pojazd: Romet Zetka
Wiek: 16

Re: odblokowanie i poprawa osiągów

Witam:)
ostatnio założyłem odblokowany moduł i jak zrobiłem rundke po mieście to nie mogłem sie do silnika dotchnąć bo był strasznie gorący i mam pytanie czy to jest normalne i musi tak być czy coś innego ??

Offline

 

#25 2010-12-09 07:31:49

 kusy1976

http://i.imgur.com/YzRVJ7Y.png

Skąd: Olsztynek
Zarejestrowany: 2010-11-23
Posty: 39
Pojazd: Romet CRS50

Re: odblokowanie i poprawa osiągów

U mnie jest tak tylko latem, jak sobie pomykam w terenie, czyli duże obciążenie, wysokie obroty i niewielka prędkość. W chłodniejsze dni i do tego na trasie nie grzeje się bardzo, nie wiem jak sprawa wygląda w mieście, czyli światła, częste zatrzymywanie się itp. Mam moduł odblokowany.

Offline

 

#26 2010-12-09 13:53:35

duster4321

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

Zarejestrowany: 2010-12-08
Posty: 523
Punktów :   -1 
Pojazd: Romet Zetka
Wiek: 16

Re: odblokowanie i poprawa osiągów

A jak ty tylko moduł zmieniłeś czy moduł i zębatki??
I jaki masz v-max??

Offline

 

#27 2010-12-09 21:08:37

 Radzet

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

32152752
Skąd: Rudnik nad Sanem
Zarejestrowany: 2010-11-20
Posty: 504
Punktów :   
Pojazd: zetka 50+, pony m-2 ,ETZ 150
Wiek: 20

Re: odblokowanie i poprawa osiągów

Mój też się strasznie grzał, ale tylko jak bylo bardzo ciepło.    czułem jak słabnie (moze mi się tylko wydawało)

Offline

 

#28 2010-12-09 22:06:52

duster4321

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

Zarejestrowany: 2010-12-08
Posty: 523
Punktów :   -1 
Pojazd: Romet Zetka
Wiek: 16

Re: odblokowanie i poprawa osiągów

Może i ci sie zdawało bo osobiście lepiej mi sie jeździ jak jest ciepły silnik niż jak jest zimny

Offline

 

#29 2010-12-10 02:44:44

 kubas11117

http://i.imgur.com/YzRVJ7Y.png

3280300
Skąd: Kudowa Zdrój
Zarejestrowany: 2010-11-12
Posty: 88
Punktów :   
Pojazd: Romet ZK50

Re: odblokowanie i poprawa osiągów

Mój też jeździ lepiej jak się nagrzeje, a poza tym to może 2x cisnąłem go na zimnym jak byłem baaaaaardzo spóźniony. Ogólnie to mój silnik też jest gorący ale to jest akurat u mnie normalne, bo mieszkam w terenach górzystych ale silnik to mały pikuś, najgorszy jest wydech, przez niego straciłem 2 pary spodni nie wspominając o bliznach po poparzeniu! Jak schodziłem to dotykałem wydechu i przez następny tydzień podczas jazdy czułem smród topionych resztek spodni które przypaliłem, bądź też skóry (jak jeździłem w krótkich spodenkach).


PS. Nagrzanie silnika też zależy od stylu jazdy. Jeżeli jeździsz tak jak ja, tzn prawie jak na torze to się nie dziw, że jest gorący, natomiast jeżeli jedziesz z prędkością 40 km/h przez 30 km to też nie spodziewaj się, że będzie chłodny ale na pewno nie będzie tak gorący jakbyś grzał ile fabryka dała przez 10 - 15 km


http://pic.20dollars2surf.com/ban_pl_12060_319770.gif

Offline

 

#30 2010-12-10 15:08:36

duster4321

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

Zarejestrowany: 2010-12-08
Posty: 523
Punktów :   -1 
Pojazd: Romet Zetka
Wiek: 16

Re: odblokowanie i poprawa osiągów

Ja jak założyłem moduł i nie zmieniałem zębatek to leci 65km/h ale żeby szedł tyle musze go tyrać  ale do 60km/h to normalnie jest i jak mam 60km/h to mam tak 8.5 tyś obrotów a jak był zablokowany moduł to przy 7 tyś obrotów było odcięcie i myśle że 1,5 tyś obrotów na motorek to nie jest dużo

Offline

 
Liczniki

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.zetka50.pun.pl kurs montera klimatyzacji cena