Wiem, że Zetka ma lepsze wykonanie itp. ale gdyby była jeszcze szybsza od innych chińczyków to wtedy ma się tą satysfakcję.
Offline
to wjedz z nim w teren ja wygralem zetka w terenie z kolesiem na tym keewayu crossie nie pameitam modelu, a on mial 2-suwa zalezy tez od umiejetnosci kierowcy, robilismy takie male koleczka, 2 strome podjazdy i duuuzo zakretow na czyms w rodzaju zuzlu. ja wykrecalem czasy ok 1:35min a on po 1:40 1:42 xD
az mu wstyd bylo ze cross 2-suw przegral z szosowym 4T xD obydwie to oczywiscie byly 50ccm. Zalezy od tego jak zmieniasz biegi, czy rboisz to dokladnie i szybko, ale na prostym asfalcie zipp wygra bez klopotu, juz na 2-ce zacznie ci odjezdzac
Offline
Zipp Pro 50 prawdopodobnie przegra po mimo tego że ma poziomy silnik,ale ma mniejszej średnicy koła z szerszymi oponami które po za efektem wizualnym nic nie dają wrę pogarszają osiągi.Co do Zetki 50 moje propozycje są takie jeżeli wyścig będzie krótkim dystansie lub ewentualnie na czas to proponuję pozostać przy seryjnym przełożeniu ew.postarać się o zębatkę zdawczą 12Z (należy w tedy wymienić zabezpieczenie żębatki na tzw. seger)zalać lepsze paliwo np.Shell V-Power i tylko tyle ile potrzeba na wyścig,wyregulować sprzęgło i naciąg łańcucha,utrzymać prawidłowe ciśnienie w kołach,jechać bez włączonych świateł zewnętrznych.Mam nadzieję że Zetka pokona tego pseudo szlifierkę bo firma Zipp ma manie wielkości i nie może pogodzić się że Romet-Motors sprzedaję więcej motocykli i motorowerów i nie musi obklejać każdego skutera czy motocykl naklejkami Zipp Nr1 w Polsce.Jako dowód że Zipp Pro jest gorszy np.od seryjnego Ogara 900 Racing na przyspieszenie i v-max jest film na którym widać jak Ogór przyspiesza a Pro nie ma już mocy żeby go dogonić http://www.youtube.com/watch?v=G4UoRiOe9yw&feature=plcp
Offline
ścigałem się z kolegą i powiem tak, miałem rezerwę, wystartowałem trochę później wyprzedził mnie ,było kawałek z górki na mecie go dogoniłem, gdyby były zakręty, bo w te wakacje jeździłem z nim to zipp przegrywa, każdy zakręt hamowanie ( źle wyprofilowana opona) a zecie na pełnym gazie w zakręt
Offline
Seryjne on też, tylko ja jeżdżę 1rok i 3 miesiące, a on 1 miesiąc ( wywalił się na zippie 2 razy, kupił używkę 700 km a opona zjechana, widać ,że ktoś palił na nim gumę ) , ale jeździłem tym zippem i nie chciałbyś przy 60 wejść w zakręt, jak bym miał zippa od razu wymienił bym oponę ;D (
Offline
Chodziło mi jakie ma przełożenie ma WiktorZetka
A wracając do tematu moim zdaniem na krótszy dystans zetka wygra jak ma seryjne zębatki
Offline
Ja mam oryginalne zębatki 13/52. A wyścig być na max 1km.
Offline
Ja na zębatkach 14/52 miałem szanse na starcie, ale gdy Zipp się rozpędził to już mnie wziął, więc nasze Zetki z poziomymi silnikami nie mają szans chyba że silnik poziomy jest zajeżdżony to tak
Offline
WiktorZetka+ napisał:
Ja mam oryginalne zębatki 13/52. A wyścig być na max 1km.
Ja bym ci proponował założyć może 14z choć na 13z to pewnie będzie o samo na 1km
Offline
Jak ja jeszcze miałem zablokowaną zetkę (100%) to do 50 km/h szedłem równo z pro 50. Tylko później wiadomo, odleciał...
Zipp kolegi od nowości odblokowany, w 4 miesiące nabite 6000 km, z tyłu opona płaska (od palenia gumy).
Offline
arek50 napisał:
Jak ja jeszcze miałem zablokowaną zetkę (100%) to do 50 km/h szedłem równo z pro 50. Tylko później wiadomo, odleciał...
Zipp kolegi od nowości odblokowany, w 4 miesiące nabite 6000 km, z tyłu opona płaska (od palenia gumy).
Czyli masz szanse z pro jeśli tylko na 1km się ścigacie .
Może ścigajcie się na 1/4 mili
Offline
Zdecydowanie PRO.
Offline
Koleś ostatnio przestał jeździć motorem do szkoły i chyba już nie będzie.
Offline