Celny strzał cyt.strzelam na poluzowanie się mechanizmu wybierającego bądź samego wybieraka, ta skrzynia jest tak prosta ze dziecko by ją złożyło. Może po prostu macie źle skręcony model, tym bardziej ze to przypadłość kilku zet-ek nie wszystkich .Należy zdjąć prawą osłonę silnika i tam pod sprzęgłem jest mała śrubka którą należy dokręcić poszukajcie na innych forach dot. poziomego silnika 139FMB montowanego min. w Ogarze 900.Konstrukcja i mechanizm działania niemal ten sam.
Offline
Gost Rider napisał:
Celny strzał cyt.strzelam na poluzowanie się mechanizmu wybierającego bądź samego wybieraka, ta skrzynia jest tak prosta ze dziecko by ją złożyło. Może po prostu macie źle skręcony model, tym bardziej ze to przypadłość kilku zet-ek nie wszystkich .Należy zdjąć prawą osłonę silnika i tam pod sprzęgłem jest mała śrubka którą należy dokręcić poszukajcie na innych forach dot. poziomego silnika 139FMB montowanego min. w Ogarze 900.Konstrukcja i mechanizm działania niemal ten sam.
Dokładnie tak poziome silniki mają praktycznie tą sama skrzynie (jest tam pare roznic ale ogół budowy prawie identyczny)
Offline
Gość
Witam, przyłączam się do problemu, tylko mi wyskakują biegi 2, 3 i 4, a co jest najdziwniejsze mam luzy pomiędzy drugim, a trzecim biegiem i między trzecim, a czwartym biegiem. Krótko mówiąc mam luz po każdym biegu. Olej wymieniany jakieś 100 km temu, przebieg 21700 km.
poprostu próujcie ustawic naciąg linki oraz po prawej stronie na silniku odkręćcie ten dekiel tam trzeba regulować (mi tez na początku wyskakiwały i teraz mam spokój)
Offline
Widzę że sporo osób mam taki problem, lecz u mnie takowego nie ma. Może dla tego że jeszcze praktycznie nówka sztuka i tylko 1000 km przejechane.
Offline
Ja nie chwaląc się zbytnio mam 5000 tysięcy km nabite i jeszcze ani razu mi bieg nie wyskoczył. Lecz u mnie jest problem jakby sprzęgła gdyż kolega miłośnik ścigaczy 26 letni jeździł Zecią moją i mówi że sprzęgło jest coś nie tak z nim jakby na wykończeniu było i też musze pogrzebać. A i kolega właśnie miał to samo co wy w Benzerze GSR też mu wyskakiwały dokręcił tą śrube po prawej pod kapą ale to tylko na chwile pomogło rozkręcił silnik z mechanikiem dali jakieś podkładki i chodzi ja rasowy w ścigaczu w sensie biegi Więc ogólnie to ciężko wyczuć co i jak z tymi Rometami Ale cóż to już nie jest prawdziwy polaczek ten nasz Romecik
Offline
Mam to samo z 4 biegiem ale wystarczy jak pare sekund przytrzymam wajchę od wbicia nogą i jest git:)
Offline
Witam. Otóż piszę w tym temacie, by nie pisać nowych. Mam problem z 2 i 3 biegiem. Otóż trzeba je bardzo mocno wrzucać (mocniej niż wcześniej), gdyż wypadają. Otóż jest to bardzo nurtujące i mam tutaj pytanie. Co trzeba by zrobić ? Czy trzeba zdejmować prawy dekiel i regulować czymś, czy nie?
Offline