Przecież oni nic nie zmienili od tego czasu Z resztą nówkę sztukę z '10 to ze świecą szukać
Offline
Informacje i fakty o silniku.
Silnik benzynowy o pojemności 49 ccm.
Moc 4,1 Km
Prędkość maksymalna 45 km/h (Odblokowany ~70 km/h).
Liczba biegów: 4.
Typ sprzęgła: Mokre, wielotarczowe.
Pojemność miski olejowej: ~0,7 litra oleju.
Zalecany olej: 10w40, półsyntetyczny, wymiana co 1,500-2000 km.
Luzy zaworowe: 0,05 mm ssący 0,07 wydechowy, regulacja co 6000 km.
Oznaczenie silnika: 139FMB.
Żarówka przód 35/35w, tył 25/5w, kierunkowskazy 10w.
Pojemnośc zbiornika paliwa: 12l + 2l rezerwy.
Zaczerpnięte z FAQ Techniczne
PS: PickNick nie to żebym się czepiał tylko tu jest mały błąd, ten silnik to nie 139FMB, bo taki jest w Routerach i w prawie wszystkich chinolkach
Offline
Cislaw931 napisał:
Informacje i fakty o silniku.
Silnik benzynowy o pojemności 49 ccm.
Moc 4,1 Km
Prędkość maksymalna 45 km/h (Odblokowany ~70 km/h).
Liczba biegów: 4.
Typ sprzęgła: Mokre, wielotarczowe.
Pojemność miski olejowej: ~0,7 litra oleju.
Zalecany olej: 10w40, półsyntetyczny, wymiana co 1,500-2000 km.
Luzy zaworowe: 0,05 mm ssący 0,07 wydechowy, regulacja co 6000 km.
Oznaczenie silnika: 139FMB.
Żarówka przód 35/35w, tył 25/5w, kierunkowskazy 10w.
Pojemnośc zbiornika paliwa: 12l + 2l rezerwy.Zaczerpnięte z FAQ Techniczne
PS: PickNick nie to żebym się czepiał tylko tu jest mały błąd, ten silnik to nie 139FMB, bo taki jest w Routerach i w prawie wszystkich chinolkach
Silnik to 139DMV pod osłona zebatki to samo pisze.
Offline
napisał:
Pojemność miski olejowej: ~0,7 litra oleju.
Moc 4,1 Km
/\ Kłamstwo.
2,20kW to nigdy nie będzie 4,1 KM.
laje 800-850 ml oleju i miska spokojnie ma 1-1,1 l pojemności
Jakieś wątpliwości?
Ostatnio edytowany przez GumiS123 (2013-04-03 16:04:28)
Offline
Panowie może ja się wypowiem.Moc Zetki jak i innych pionowych 139FMB(silnik ten jest rozwinięciem,poziomego silnika znanego w innych chinskich motorowerach)ok. 3-3,5 KM.Podane 4,1 KM jest zabiegiem czysto marketingowym mający na celu przyciągnięcia klientów.Podane 4,1 Km ten silnik osiąga na cylindrze 72 cm z seryjnym gaznikiem od 50-tki.Olej zalewamy ok.800ml. Wlanie 1L do silnika może spowodować w najlepszym wypadku wypchanie wszystkich o-ringów. Pamiętajcie pionowy silnik 139 FMB z Zetki ma magneto 4 cewkowe (Benzer Aston o ile się nie mylę ma 8 cewkowy stator i tym samym lżejsze magneto.Co daje lżejsze magneto w silniku motocyklowym to poszukajcie w necie.) w kąpieli olejowej.I na koniec powiem że skrzynie biegów w Zetka 50 z 2010 od tych z 2011 i nowsze mają różne przełożenia w skrzyni biegów a także mogą różnić się nieznacznie wyprofilowaniem baku.Bynajmniej taka sytuacja jest w modelach Zetki jakie są w mojej miejscowości.
Offline
Zgadzam się z ghostem a dodam że zetka jest równie dobra jak aston a lepsza od gb street bo mój kumpel z Konarzewa ma gb street i zostawiam go w tyle
Ogólnie zetki są polecane i dobre motorowery.A cena tej z 2012 jest zapewne po sporej przecenie.No bo np. zetka + z 2012 roku kosztuje mniej więcej 3600 zł a kiedyś było kupę drożej.
Offline
marcint6070 napisał:
Zgadzam się z ghostem a dodam że zetka jest równie dobra jak aston a lepsza od gb street bo mój kumpel z Konarzewa ma gb street i zostawiam go w tyle
Ogólnie zetki są polecane i dobre motorowery.A cena tej z 2012 jest zapewne po sporej przecenie.No bo np. zetka + z 2012 roku kosztuje mniej więcej 3600 zł a kiedyś było kupę drożej.
Zetka ja się pojawiła na rynku kosztowała coś koło 3800 zł.Gb Street,Zipp Neken to łamliwe łajno.A co do odstawiania tego czy innego motoroweru to nie róbcie z nich maszyn do bicia rekordów.Nie v-max się liczy.
Ostatnio edytowany przez Gost Rider (2013-04-03 19:37:25)
Offline
Aston to taka, większa, wyższa Zetka z tym samym silnikiem ;>
No i mam troche większy bak, 17 l. da radę upchnąć ;0
Offline
Gost Rider napisał:
marcint6070 napisał:
Zgadzam się z ghostem a dodam że zetka jest równie dobra jak aston a lepsza od gb street bo mój kumpel z Konarzewa ma gb street i zostawiam go w tyle
Ogólnie zetki są polecane i dobre motorowery.A cena tej z 2012 jest zapewne po sporej przecenie.No bo np. zetka + z 2012 roku kosztuje mniej więcej 3600 zł a kiedyś było kupę drożej.Zetka ja się pojawiła na rynku kosztowała coś koło 3800 zł.Gb Street,Zipp Neken to łamliwe łajno.A co do odstawiania tego czy innego motoroweru to nie róbcie z tych maszyn do bicia rekordów.Nie v-max się liczy.
Właśnie nie należy katować zetki bo nią nawet jazda 50 km/h to czysta przyjemność:) Od 2 lutego kiedy ją mam odrazu się w niej zakochałem
Offline
Jak będziecie jezdzić z prędkościami bliskimi v-max to silniki długo nie wytrzymają bez względu na to czy to Zetka czy Junak,Zipp. A tak nawiasem mówiąc pomimo tego że mam cyl 72 cm to i tak nie jeżdżę jak oszołom tylko spokojnie.Jedynie co Mnie najbardziej denerwuje na drodze to że jak jadę te licznikowe 55-60 km/h to jakiś traktor z przyczepą wielkogabarytową wyprzedza prując drogą z prędkością chyba z 70 km/h.
Offline
Okret napisał:
Nie kupuj nowej Zetki bo nie jest to opłacalne. Lepiej znajdź jakąś przyzwoitą używkę (ładne nawet za 2500zł chodzą), a super by było jakby miała już 72ccm (zawsze 300zł + robota w kieszeni).
Ja jestem identycznego zdania. Za to, co zaoszczedzisz, a to jest dosyć spora kasa, możesz sobie kupić jakieś dobre ciuchy na moto, kask, jakoś doposazyc zetke (chyba że już jest). Moim zdaniem, jeśli ta zetka nie ma 20 tys. przebiegu i nie kupujesz od jakiegoś przyglupa, to jest to więcej niż opłacalne. Dodatkowo chyba najlepiej szukać też 80ccm. I pamiętaj, że jeśli kupisz nowa, będziesz musiał też docierać. Ja to robiłem dwa razy, bo wymieniłem cylinder i dla mnie to było męczące szczególnie za drugim razem.
Offline
Mi się udało kupić nową Zetkę 2011r.(w tym roku) z dowozem za 3 249zl więc w moim wypadku nie opłacało się używki
Offline