Witam. Otóż, przyczyną wcześniejszą przez którą nie odpalał mi Romet, był zaworek od ssania, który opadł na dół.
Teraz już odpala. Tylko przy odpalaniu czasem słychać lekki "strzał" z okolic głowicy. Dodam, że na każdej świecy to słychać. Otóż stracił troszkę na mocy.. I 5k rpm lekko szarpnie i dalej jedzie już w miarę dobrze. Co to za przyczyna może być prawdopodobnie ?
Offline
zawory sprawdź, wyreguluj gaźnik może dostaje za dużo paliwa i jest 'strzał' przy odpaleniu. powiedz jaki ma kolor świeca i czy jest sucha czy mokra (odkręć kranik wyłącz zapłon kopnij parę razy kopką i wykręć ją )
Offline
1. W jaki sposób mogę sprawdzić zawory ?
Offline
Odkręcić ta klapke na 4 śrubach u góry i szczelinomierzem.
Offline
Czy romet zetka ma filtr oleju
Wątek jest zupełnie o czymś innym. WARN/ Slawkowski
Offline
Tak, Zetka ma filtr oleju, należy zdjąć prawy dekiel i nad korkiem spustowym jest.
Offline
Po długiej przerwie...? Tak jak wspominałem ostatnią awarią było to, że tłoczek ssania opadł na dół i cały czas dostawał paliwa. Czy jesli ten tłoczek nie doszedł na samą górę może być tak, że cały czas go trochę przylewa. Romet odpala na dotyk. Silnik równo pracuje.. Czasem przy odpaleniu na świecy będzie lekki strzał (sprawdzone na 6 świecach). Gaźnik jest wyregulowany dobrze. Tylko przy 6k jest lekki przymuł.
Zawory wyregulowane. !
Offline
Zobacz czy kable przy cewce nie są poluzowane, ja tak miałem, na postoju wchodził na obroty ale gdy wpiąłem bieg i gdy jechałem przerywał zmulało go, winą było poluzowanie kabelka przy cewce, wystarczy go kombinerkami docisnąć, zobacz może i u ciebie jest ten problem.
Offline
Żadna z porad nie pomogła.. Co gorsza on cały czas dostaje chyba za dużo paliwa.. W pokrywie filtra znać, że tam paliwo jest.
Na iglicy przestawienie dawki paliwa nic nie daje.. Na mieszance również
Ostatnio edytowany przez _reaktywacja_ (2013-05-12 16:07:37)
Offline