http://www.routerws50.pun.pl/search.php … 124086&p=2
Tutaj masz temat z forum routera i jak widać niektórzy właściciele ws woleli by naszą Zetke, tłlumacząc lepszym wykonianiem na przykład
Poczytaj sobie
Offline
Kupuj Ws tą kasę co zaoszczędzisz będziesz mógł sobie zainwestować w przeróbki albo po prostu mieć na paliwo .
Dodatkowo eksploatacja Ws jest tańsza niż zetki , spalanie mają podobne lecz w cenie części jest spora równica .
I ich dostępność jest o wiele większa (przy wymianie jak i tuningu) .
A i tak bym ci radził kupić jakiś fajne moto używane i ta kasa co zostanie w ewentualny moto .
Lub zamiast Rometa Ws coś innego jego pokroju np. Zippa , Benzera ... <osobiście Ws mi się nie podoba , dla mnie zetka jest ładniejsza> dlatego bym poszukał po innych markach .
Offline
Czy rocznik 2013 ws50 oraz zetki jest dobry?
Bo czytałem, że u ws50 w 2012r. coś usuneli, a później to znów dodali?
Co do wyboru to prawdopodobnie to będzie chyba ws50, bo lepiej mieć ten 1000zł, niż go nie mieć, no chyba, że rocznik 2013 zetki będzie tańszy ;P
Offline
W Routerze rocznik 2012 usunięto kawałek ramy koło silnika, w 2013 dano ją z powrotem. Zmieniło się też malowanie i naklejki oraz bagażnik.
Ja mam routera kupiłem go bo cena przyzwoita, wygląd ładny, odgłos silnika też ładny a nie jak w skuterach kosiarka do trawy.
Z Routerem miałem dwa problemy:
1) wskaźnik paliwa źle pokazuje - na razie nie rozwiazalem tego problemu, wg mnie pływak ma za małe ruchy jak by od skutera ;/
2) wspornik przy mechaniźmie sprzęgla pod dekielkiem (tam gdzie sie reguluje sprzeglo) mial za duze luzy przez co byl problem z odbijaniem sprzegla, wymienilem wspornik,( sam go zrobilem ) i po problemie.
Offline
Wskaźnik w WS, Astonie czy Zetce nigdy nie będzie pokazywał dobrze, dlaczego?
Bo *******, który to konstruował nie pomyślał o tym, że bak ma dwie komory, a pływak jest tylko z jednej.
Offline
Przesadzasz, po prostu ktoś za mocno tył podniósł i tak mu wyszło
Offline
rafcio15 Tak to jest jak ktoś wygłupia się na spieprzonej ramie. Jakby ten router miał normalną ramę(tak jak mają wsy, astony, k125), to można skakać, rzucać nim, podpalać ile się chce.
Rama ma być taka:
Ona i tak jest dobre 2x słabsza od tego jaka jest w astonie i k125, czyli jak w oryginale.
A nie do cholery taka, nie wiem co za ****** to wprowadzł na rynek.
Która jest żartem w stosunku do oryginalnej kołyskowej ramy, gdzie silnik jest także nośnikiem i robi się z tego taka zwarta skorupa.
A tak ta rama wygląda w najbliższym i najprawdziwszym oryginale i na tym można uprawiać spokojnie stunt z silnikiem 250. (obrazek specjalnie duży, by ludzie widzieli o co chodzi)
A tutaj jest legendarny dawca ramy i 80% rozwiązań w tych motorkach.
Kopia k125. k125 posiada włożony silnik od cg125. Reszta jest z tego modelu, części zamienne użytkownicy ws 50, astonów i k125 mogą brać jak najbardziej od suzuki gn/gs 125.
A to ma np. Gumis, czyli k125, ws50 ze zmienionymi plastikami, które są wymienne i ja mogę sobie zrobić w 10 minut astona, a Gumis k125. Te suzuki oczywiście jest produkowane w Chinach.
Myślę, że rozwiałem wątpliwości autora cd. jakości astona 50 i ws 50 i możesz spokojnie dodać sobie jeszcze do wyboru astona.
Offline
ja kupiłem używaną zetke za 3000 zł z przebiegiem 300 km mam ją już prawie rok zrobiłem na niej ponad 2 tysiące i nawet nie wykręcałem świecy tylko lać paliwo i jeździć
Offline
Bierz Astona/ZK nie zastanwiaj się jeżeli masz jakieś plany na przyszłość
Offline
Co do jazdy na pewno nie będzie to offroad, stawanie na kole czy nawet skakanie... Jazda będzie "normalna", czyli do szkoły, nad jezioro czy jakiś wypad z kolegami ;D
Co do Benzera Astona to raczej nie, gdyż używek w moich okolicach nie ma, salonu też nie(chyba).. Więc prawdopodobnie będzie to Zetka, bo nawet mojemu tacie się bardziej podoba(nie chodzi tu tylko o wygląd xd)
Offline