Witam, czy mając cylinder 72ccm w Zetce przełożyłbym gaźnik z 125 Zetki dałoby to jakiś pozytywny efekt ? Czy lepiej opłaca się wymienić dyszę w naszym gaźniku na 80mm ??
/prefix, G.
Offline
Ani to, ani to, wg. mnie bezsens, strata kasy i podwyższanie spalania. Ja bez żadnych zmian na gaźniku na 72cc miałem piękną reakcję i spalanie 2,3l.
Jak coś to możesz podnieść iglice,
Offline
Co was natchnęło na te gaźniki od 125cc ...
Ludzie próbowali dawać je nawet do poziomych 110cc i te silniki nie wyrabiały z tym gaźnikiem , to czemu 72cc ma dać rade ?? -,-'
Jeździj na seryjnym ustawieniu lub iglice podnieś .
Poszukaj trochę info na naszym forum lub innych dotyczących 139fmb i się dowiesz .
Offline
HIMLU napisał:
Co was natchnęło na te gaźniki od 125cc ...
Ludzie próbowali dawać je nawet do poziomych 110cc i te silniki nie wyrabiały z tym gaźnikiem , to czemu 72cc ma dać rade ?? -,-'
Jeździj na seryjnym ustawieniu lub iglice podnieś .
Poszukaj trochę info na naszym forum lub innych dotyczących 139fmb i się dowiesz .
Jak nie wyrabia ? bo ja nie rozumiem.
co do gaznika do zetki 72 to seryjny tylko regulujesz nic wiecej bo po co? POdniesienie iglicy daje tylko bogatsza mieszanke nie zwieksza jej ilosci !
Offline
derzawi1 napisał:
HIMLU napisał:
Co was natchnęło na te gaźniki od 125cc ...
Ludzie próbowali dawać je nawet do poziomych 110cc i te silniki nie wyrabiały z tym gaźnikiem , to czemu 72cc ma dać rade ?? -,-'
Jeździj na seryjnym ustawieniu lub iglice podnieś .
Poszukaj trochę info na naszym forum lub innych dotyczących 139fmb i się dowiesz .Jak nie wyrabia ? bo ja nie rozumiem.
co do gaznika do zetki 72 to seryjny tylko regulujesz nic wiecej bo po co? POdniesienie iglicy daje tylko bogatsza mieszanke nie zwieksza jej ilosci !
Za duży jest i 110 się na nim dusiło i zalewało .
Jak znajdę ten temat na necie to go wrzucę tutaj .
Offline
http://gbstreet.p2a.pl/viewtopic.php?id=2839&p=1
Mam nadzieje że to nie będzie odebrane jako reklama udostępniłem ten link tylko po to żeby pomóc w temacie .
Offline
No tak, przecież PZ26 to będzie tylko walił tym paliwem i jeżeli jeszcze uda Ci się go uruchomić to będzie wszystko wydechem lał z 72cc nie zrobisz turborakiety wydajac 100 zł.-
Offline
HIMLU napisał:
derzawi1 napisał:
HIMLU napisał:
Co was natchnęło na te gaźniki od 125cc ...
Ludzie próbowali dawać je nawet do poziomych 110cc i te silniki nie wyrabiały z tym gaźnikiem , to czemu 72cc ma dać rade ?? -,-'
Jeździj na seryjnym ustawieniu lub iglice podnieś .
Poszukaj trochę info na naszym forum lub innych dotyczących 139fmb i się dowiesz .Jak nie wyrabia ? bo ja nie rozumiem.
co do gaznika do zetki 72 to seryjny tylko regulujesz nic wiecej bo po co? POdniesienie iglicy daje tylko bogatsza mieszanke nie zwieksza jej ilosci !Za duży jest i 110 się na nim dusiło i zalewało .
Jak znajdę ten temat na necie to go wrzucę tutaj .
Wiesz te gazniki sa bardzo dobre co sa w k125 i na pewno dało by sie go dostosowac do 110ccm tylko iglice na sam dół (najmniej bogata mieszanka) wyregulowac i powinno latac (nie zalewa raczej tylko nie zdaży zaciagnąc powietrza niech PickNick sie wypowie bo posiada k125)
Offline
Okret napisał:
Mój znajomy miał 110ccm z gaźnikiem od Hondy CG 125 z pompką przyspieszającą i jeździł. Do 72ccm napewno nie, ale nie mówcie, że do 110 sie nie nadaje.
Może ta 110'tka pojedzie na tym PZ26 ale na pewno silnik pracuje dużo gorzej niż jakby był tam gaźnik np 21mm
Offline
GuMiS napisał:
Jak coś to możesz podnieść iglice
Co do tej iglicy...co da jej podniesienie ? i podnosić ją na maxa czy tylko o jeden "ząbek" ? Pytam dlatego że moto czasem na większej ilości gazu przerywa ( przeważnie na najwyższym biegu). Jak podniosłem iglice o o jeden ząbek to sam nie wiem czy było lepiej czy nie bo niby mniej przerywał ale za to na 2 i 3 przerywał , doradzicie coś ?
Offline
Gażnik PZ26 będzie pracował poprawnie przy silniku 110 cm pod warunkiem że wymienimy dyszę na mniejszą.Do zestawu 72 cm jeżeli ktoś ma chęć założyć większy gażnik to proponuję gaznik o średnicy dolotowej 22 mm i takiej samej średnicy króciec.
Offline