Witam !
Nie długo mam zamiar kupić Bartona Ranger-a 50 (Ten wybór padł, ponieważ jest tani i patrząc nie które video ma przejechane powyżej 3 tys, więc chyba dobry )
Na żadnym forum nie znalazłem o nim opinii, więc może tutaj jest ktoś kto posiada w/w motorower ? Bardzo proszę o opinie. Pozdrawiam.
prefix /Gumiś
Offline
Przecież to jest tak brzydkie, że aż straszne
W tej cenie nie lepiej może routera ws 50?
Offline
beikus napisał:
Witam !
powyżej 3 tys, więc chyba dobry
Chłopie, mój silnik ma 20 tysiecy i jest nadal bardzo dobry
Offline
Czy ja wiem czy brzydki. Jakby dorobił ramę i wsadził dwusuwa od simsona albo czegoś podobnego to byłby ładny retro
Offline
Powiem Ci że nie wiem, ale z tego co widziałem to jest to dla mnie MEGA gówno, słaba jakość itd... nigdy bym czegoś takiego nie kupił
Offline
Taki facet z bloku u mnie ma tego szita i to nawet nie chce się toczyć, nie dość że słabe , nie ma mocy to jeszcze paskudne. Zamiast tego czegoś , wolałbym już Routera ws 50.
Offline
Z wyglądu dla mnie dosyć ciekawy (przynajmniej na zdjęciach). Nad jakością bym się bardzo zastanowił, żeby nie wpakować się w jakieś bagno.
3 tys. km to żaden przebieg.
Offline
Slon napisał:
Taki facet z bloku u mnie ma tego szita i to nawet nie chce się toczyć, nie dość że słabe , nie ma mocy to jeszcze paskudne. Zamiast tego czegoś , wolałbym już Routera ws 50.
Kolega w pracy ma od roku podobny model na alufelgach czyli Zumico GR 200 przejechał ok 3900 km i stoi w naprawie (w kraju kwitnącego ryżu kosztuje w przeliczeniu na PLN 850zł.)W związku z tym mogę się wypowiedzieć na ten temat.A więc wygląd kwestia gustu ale jest to idealny pojazd do przeróbki na klasyczny motorower wzorowany na modelu Honda SS50. Słaba jakość wykonania.Lusterka montowane standardowo są do d..y gdyż w nich nic nie widać oprócz łokcia i ramienia kierowcy.Bębnowe hamulce przód i tył sprawdzały się w Ogarze 205 ale to pojazd z innej epoki.Przelotowy tłumik daje ładny dzwięk. Nie ma mocy ze względu na przełożenie 13/41.Bak paliwa jest pewne że będzie przeciekał ze względu na słabe zgrzewy.Brak wskażnika paliwa.Sekwencyjna skrzynia biegów N1234N1234 i tak w kółko.Światła z prądnicy a nie jak w innych bzykach z akumulatora.Często widzę kierowców którzy pchają takie właśnie modele motorowerów ze względu na kapeć w kole z tyłu ale co się dziwić opona jak z taczki w połączeniu z obcierającym błotnikiem awaria gwarantowana. Podsumowując tani budżetowy motorower który wymaga od właściciela ponad przeciętnej dbałości o stan techniczny pojazdu.Lepiej dołożyć kilkaset złotych i kupić albo Rutera WS 50 albo podobne modele ze stajni firmy Benzer Rapid lub WS 50 które są lepiej wykonane.
Offline