Hej słuchajcie niedawno podjechał do mnie kolego routerem ws 50 i mówił że mu strasznie kopci.
Oczywiście sprawa wiadoma bierze olej więc myślałem że wymiana uszczelek pod głowicą i cylindrem wystarczy ale jednak nie.
Nadal kopci jak smok. i to nie jest niebieski dym jak przy wytartych pierścieniach tylko ewidentnie białe chmury
oleju który aż kapie z wydechu. I teraz nie wiem co mam robić.
Ustawić zawory, Wyregulować gaźnik, wymienić pierścienie?
proszę o pomoc
Offline
a które będą pasować na tłok 47mm czyli 80ccm?
http://allegro.pl/pierscienie-tloka-80c … 35626.html
http://allegro.pl/pierscienie-tloka-4t- … 01740.html
Offline
no dobra dobra ale które będą pasować ?
Offline
PickNick napisał:
Tłoki w Polsce są tylko 50 i 72. Nie ma i nie będzie 80.
Zapomniałeś dodać że na początku były jeszcze 65 .
Offline
PickNick napisał:
Tłoki w Polsce są tylko 50 i 72. Nie ma i nie będzie 80.
W Polsce dostępne na początku były cylindry z tłokiem czy to do Zetki czy Ogara o pojemności 65ccm (średnica tłoka 43 mm) bez głowicy.Zakładało się je razem z głowicą od 50ccm albo od 72ccm lecz występował z nimi problem w postaci wypalających się zaworów wydechowych.DO POZIOMYCH SILNIKÓW MOŻNA TAKŻE ZAMONTOWAĆ ZESTAW 88ccm (czyli skróconą wersje 110) lub oryginalny zestaw 88ccm z cylindrem aluminiowym made in honda ale to duuużo droższy wydatek.
Offline
Były do Zetki jak i do Ogara nie spieraj się ze mną bo wiem co piszę .
Offline
Słuchajcie Nadal Nic Nie Pomogło Wymieniłem Uszczelki, Tłok Z Pierścieniami, Cylinder, Ustawiłem Zawory I Nadal Bierze Olej -,-
Nawet Z Wydechu Kapie Olej. Co Mam Zrobić. Naprawdę Nie Chcę Jechać Do Serwisu
Offline