no z tego co wiem i co mi sie odbiło o uszy to 2t zbiera sie przy wysokich obrotach a 4t nie wiem jak to powiedzieć że ma większy zakres obrotowy i zbiera się tak samo na każdych obrotach
Spalanie spalaniem ale coś za coś koleś ma yamahe yfz 125 4t to kumpel z klasy ma aprilie rs 50 i ma włożoną większą dysze i sportową membrane to na przyśpieche go bierze tylko jak osiągną prędkość maksymalna to yamaszka go wyprzedza
Zetka to jest dobra kto lubi spokojną jazde a nie dla tych którym zależy na v-maxie albo stawianiu na koło ale w przeciwieństwie do wszystkich chinolach jakich jeździłem to na Zetce najlepiej się jeździ nie żałuje że ją kupiłem bo jest oszczędna i jade sobie te 60-65 ale chociasz jak by szła to 75 to był bym happy wiadomo że ona nie będzie latała jak odrzutowiec jak to mój stary mówi bo to 50cc i 4t
Ostatnio edytowany przez duster4321 (2011-05-03 23:33:42)
Offline
Spalanie spalaniem ale coś za coś koleś ma yamahe yfz 125 4t to kumpel z klasy ma aprilie rs 50 i ma włożoną większą dysze i sportową membrane to na przyśpieche go bierze tylko jak osiągną prędkość maksymalna to yamaszka go wyprzedza
Nie jest to możliwe, yamaha spala 3,5 litra, rs 50 po takim tuningu 6/100 a i tak yamaha zawsze by wygrała, bo ma dużo większy moment obrotowy, jak i samą moc, chcesz stawać na koło i mieć duży vmax? Kup sobie erłanka... koniec offtopowania, temat jest o zippie.
Offline
no więc powiem wam trochę o tym zipie opony szerokość tył ma 140 przód 120 obroty ma zablokowane do 6 tyś ma dobre przełożenie chodzi mi tu o zębatki no to dalej kolega kupił no więc 1 awaria to odpadło w 1 dniu jazdy taki bolec od zmiany biegów i co naj grosze bardzo szybko pada akumulator wystarczy że przejedzie trasę z 10 km na światłach to już akumulator pusty do końca albo trochę pokręci rozrusznikiem to tez pada jak zostawisz na moment włączone światła przy zgaszonym silniku to tez pada aku dalej jest bardzo ciężki możne jak by 2 Zetki bardzo ograniczony skręt kierownicą plastiki do dupy dziwnie się jeździ marne kierunkowskazy słabo widoczne w dzień ma fają rurę przelotową podczas jazdy bardzo brzęczą plastiki w porównaniu to zetki to zipp ma większe drgania itp ma tylko ładny wygląd a reszta do dupy w 1 dniu jazdy spalił 5l na 100 km jak coś bede więcej wiedział to napisze i jeszcze śrubki tam były u kolegi wkręcane bez kluczy i jeszcze odpadł tłumik
Interpunkcja, mówi Ci to coś... ? Ostrzeżenie słowne na razie. // Blu
Ostatnio edytowany przez zetka50 (2011-05-16 13:40:25)
Offline
można pooglądać jak się ten Zipp'ek prezentuje: http://www.youtube.com/watch?v=ufAJkv_UQaM
Offline
Hmmmm interesujące - przedni hamulec ma ABS natomiast pytanie za 100 punktów - jak to jest zrobione? Tylko przedni ma i wygląda na to że to tylko jakiś bajerek przy kole
To chyba tylko "zmiękczacz" nacisku na hamulec to możliwe ze da się taką zabawkę zamontować u nas?
Jakoś mi się nie bardzo chce wierzyć że został tu zamontowany jakikolwiek elektroniczny system - systemy motocyklowe o ile wiem są o wiele bardziej
skomplikowane niż samochodowe - 2 różne hamulce przód tył, same hamulce muszą być "sterowalne" elektronicznie - siłowniki (z tego co czytałem motocyklowy ABS hamuje oboma hamulcami nawet przy hamowaniu tylko klamką, a nożny pracuje niezależnie dodatkowo na tylnie koło, np jeśli jest śliska nawierzchnia i przód ma małą przyczepość).
Cytat z jakiegoś forum:
"To nie jest abs - tylko pompa pulsacyjna - pseudo abs"
Ostatnio edytowany przez shad0v (2011-05-19 21:06:23)
Offline
ja tylko dodam, ze dzisiaj oglądałem test jakiejś Yamah'y 600 i tam dopłata przy nowej za sam ABS to 3000 PLN.
Offline
Szukając znalazłem coś takiego : http://allegro.pl/abs-podcisnieniowy-do … 56655.html. Ale coś tu nie pasuję bo układy ABS w motocyklach są bardzo skomplikowane i bardzo drogie, a tu jest jakaś rurka bez czujnika ani nic. Myślę że chinczycy nie wymyślili jakieś bardzo nowoczesnej techniki , bo już by to było stosowane w każdym motocyklu bo to tanie jak barszcz. Dlatego poszukałem na zagranicznych stronach ( http://www.scooterfocus.com/scooter_abs.html ) dowiedziałem się że to jedynie zawór ciśnieniowy który przy określonym ciśnieniu płynu zamyka jego dopływ i jedynie może zmniejszyć skuteczność hamowania i wydłużyć drogę. Pozdrawiam i szczerze odradzam to ustrojstwo.
Offline
Ale jak oni w ogóle mogą to montować. Przecież to w najlepszym wypadku zmniejsza skuteczność hamowania ( czyli bezpieczeństwo też ) a w najgorszym wypadku jak się ten zaworek spsuje to mamy po hamulcu.
EDIT: Dobrze że nie ma tego w moim i w Zetkach. Widać same porządne komponenty .
Ostatnio edytowany przez Grabar (2011-05-19 22:15:13)
Offline
Grabar napisał:
Dlatego poszukałem na zagranicznych stronach ( http://www.scooterfocus.com/scooter_abs.html )
Dzieki za bardzo wartościowego linka - nie dokopałem się właśnie takiego artykułu - o to chodziło.
Przydałby sie jeszcze jakiś video test tego "systemu" (wideorecenzja)
Offline
Co mi się podoba w tym zippie?? Tylne koło tarcza i szeroka felga/opona. (Jak popatrzycie na moją ws-kę to zobaczycie o co mi chodzi) I tłumik ale to wystarczy wybebeszyć ten co mam Czy bym się zamienił? Nie ponieważ zakochałem się w swoim, a do tego mam większy bak o 4l Poza tym moja ws-ka jeździć będzie 80km/ przy 10krmp (mierzone autem), a jak docisnąć czasami do 11krpm to 90km/h. Czyli tak samo co ten zipp, mamy z resztą tą samą jednostkę napędową.
Offline
PickNick napisał:
Spalanie spalaniem ale coś za coś koleś ma yamahe yfz 125 4t to kumpel z klasy ma aprilie rs 50 i ma włożoną większą dysze i sportową membrane to na przyśpieche go bierze tylko jak osiągną prędkość maksymalna to yamaszka go wyprzedza
Nie jest to możliwe, yamaha spala 3,5 litra, rs 50 po takim tuningu 6/100 a i tak yamaha zawsze by wygrała, bo ma dużo większy moment obrotowy, jak i samą moc, chcesz stawać na koło i mieć duży vmax? Kup sobie erłanka... koniec offtopowania, temat jest o zippie.
hahaha Teraz to żeś do***ał.Koledze Yamaha tzr 50 pali 3-3.5 największe jakie mu wyszło to już maxxx 3.8l/100 a w trasie to da się po niżej 3l zejść...Nie wierzę aby rs'ka po takim "tuningu" paliła 6 litrów tyle to Honda nsr 125 nie pali (no może przy ostrej jeździe) z rozregulowanym gaźnikiem Zresztą zobacz to:http://www.youtube.com/watch?v=nzEn4Uu51yc Przeczytaj drugi komętarz od góry...
Porównanie Nsr 125 z Suzuki Gs 500
Honda NSR 125 poj:124,8cm,moc:28.5km,Moment obrotowy (NM):19,Przyśpieszenie od 0 do 100km/h zajmuje 6.5 sekundy
Suzuki GS 500 poj 487 cm³ moc 46 km Moment 39nm Przyspieszenie:0-100 km/h w 6,0 s
Jeszcze chciałem dodać że nsr nie jest najmocniejszą 125'tką jest jescze mito i rs...
Offline
Dorośnij, nie klnij, nie napuszaj się, nie gadaj głupot, pojeździj tymi pojazdami trochę, będziesz wiedział, czemu to badziewie pali tyle co 500. Oczywiście dodaj sobie 40 zł za olej co 1000 km. Czytaj ze zrozumieniem.
Otrzymujesz warna za offtop
Offline
tiger357, gówno wiesz a się odzywasz, TZR na serii, przy zamykaniu obrotomierza na każdym biegu wychodzi nawet ponad 5l/100, na luzie to tak 3-4 spali, taka rs'ka, spokojnie zechla 4-5, a jak dusisz to 6 też zechla, wiem z własnego doświadczenia jak kumple zeminią w roxie czy w rs sam wydech i wario i już spalanie ponad 5l, NSR przy dobrze wyregulowanym gaźnikiem na pełnej piździe to i 8-9l zechla, wiem bo na własne oczy widizałem, a tak na luzie to może do 4-5l zejdzie ale to 4 to też wątpie, a i jeszcze coś, nikt normalny nie porównuje 125 2t z 500 4t, administratorze wybacz za offtop ale mnie poniósł chłopak troche i musiałem to napisać
Offline