Ogłoszenie


#46 2013-10-09 21:36:24

 kamilek112

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

4600622
Skąd: Klimontów/Swiętokrzyskie
Zarejestrowany: 2012-06-29
Posty: 1818
Punktów :   16 
Pojazd: Honda nsr 125
Wiek: 97'
WWW

Re: Honda NSR 125 by Adzi0

Adzi0 napisał:

Pick, GuMiS, trochę pieprzycie głupoty. NSR-ką można zrobić 30-40 tyś bez remontu, jeżeli się odpowiednio dba (pisałem wyżej). NSR i tak nie jest bardzo wyżyłowanym silnikiem. Aprilia RS, Cagiva Mito to są bardzo wyżyłowane silniki i tam remont robi się po 10-15 tyś.

PickNick napisał:

Pic or didn't happend. Ja nie znam nikogo kto przelatał nawet 10 tyś. Ale sporo którym się w różnoraki sposób pozacierało itp. Nawet jeden miał przez to glebe.

A czemu się zacierały? Bo wyglądało to tak: Odpala motocykl i pi*da do czerwonego. Ani porządnego rozgrzania, ani spokojnej jazdy przez pierwsze kilometry. Samo z siebie się nie zatrze.

20min temu napisałem prawie to samo, ale coś albo mi net mulił, albo coś z forum było nie tak i się post nie dodał

Ostatnio edytowany przez kamilek112 (2013-10-09 21:37:05)


http://i59.tinypic.com/2d8gtaq.jpg
"Dz*wki, wóda, ostra feta, to nie dla mnie mam ROMETA <3"
Była: http://www.zetka50.pun.pl/viewtopic.php?id=2505&p=1
Jest: http://zetka50.pun.pl/viewtopic.php?id=5508

Offline

 

#47 2013-10-09 21:38:06

 HIMLU

http://i.imgur.com/rGxTz7E.png

40131708
Skąd: Długomiłowice
Zarejestrowany: 2012-04-05
Posty: 1601
Punktów :   24 
Pojazd: Romet Zetka 125 / Wsk M06-64

Re: Honda NSR 125 by Adzi0

Adzi0 przyzwyczajaj się bo tu posiadacze 2T nie mają lekko
Bardzoo ładna NSR 
Z tą awaryjnością nie przesadzajcie ..
Kolega ma Rs 125 GS i remont robił dopiero po 30 tyś km

Offline

 

#48 2013-10-09 22:09:06

 derzawi1

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

2867750
Skąd: zaborów
Zarejestrowany: 2012-03-04
Posty: 571
Punktów :   
Pojazd: romet zetka50
Wiek: 18

Re: Honda NSR 125 by Adzi0

W Rg jest inny silnik niz w nerce.

Pick zależy wszystko od silnika i na jakim graku robi sie remont ale nie oszukujmy sie jest to sprzent dla bogatych których stac zebyc dac 1000pln za zestaw naprawczy

Podstawa zależy tak samo czy ktos cały czas od 1jezdzi w rezo w tedy żaden silnik długo nie po ciągnie

Offline

 

#49 2013-10-10 15:09:55

 GuMiS

http://i.imgur.com/rGxTz7E.png

Skąd: Belgiè, Brussel
Zarejestrowany: 2011-08-08
Posty: 3381
Punktów :   28 
Pojazd: Romet Z150
Wiek: 23

Re: Honda NSR 125 by Adzi0

Bez rezo to nie jedzie.
Bezsens wydawać 2000 zł na remont samej góry, albo i więcej, jak w 4 takcie po 100 k km, wydajesz na remont nie więcej niż 2 000 ;p.


Ciągle się przemieszczam,
uciekam przed słońcem i deszczem,
jeżdżę, nie wiem kiedy skończę nareszcie,
gdzie mieszkam, gdzieś tam w jakimś mieście,
jak królewna śnieżka za siedmioma, w swym królestwie.

Offline

 

#50 2013-10-10 15:42:08

 PickNick

http://oi58.tinypic.com/nbviuo.jpg

Zarejestrowany: 2010-11-12
Posty: 2630
Punktów :   17 
Pojazd: Yamaha fz1 Fazer

Re: Honda NSR 125 by Adzi0

jak w 4 takcie po 100 k km, wydajesz na remont nie więcej niż 2 000 ;p.

Który tak mało przejedzie? Bo chyba tylko single.

Offline

 

#51 2013-10-10 15:55:16

 GuMiS

http://i.imgur.com/rGxTz7E.png

Skąd: Belgiè, Brussel
Zarejestrowany: 2011-08-08
Posty: 3381
Punktów :   28 
Pojazd: Romet Z150
Wiek: 23

Re: Honda NSR 125 by Adzi0

Przykład ;D, ale tak chodziło mi o jeden gar.


Ciągle się przemieszczam,
uciekam przed słońcem i deszczem,
jeżdżę, nie wiem kiedy skończę nareszcie,
gdzie mieszkam, gdzieś tam w jakimś mieście,
jak królewna śnieżka za siedmioma, w swym królestwie.

Offline

 

#52 2013-10-10 16:47:58

 Adzi0

http://i.imgur.com/YzRVJ7Y.png

40482221
Skąd: Januszkowice
Zarejestrowany: 2013-10-06
Posty: 63
Punktów :   
Pojazd: Romet Zetka 50/Honda NSR 125
Wiek: 17

Re: Honda NSR 125 by Adzi0

GuMiS napisał:

Bezsens wydawać 2000 zł na remont samej góry, albo i więcej, jak w 4 takcie po 100 k km, wydajesz na remont nie więcej niż 2 000 ;p.

Ile?! Jeżeli masz cylinder z nicasilem, przytarty, to musisz wbić tuleje ok. 350 zł, kupić tłok, z wyższej półki: Wossner ok. 300 zł, Vertex ok. 350 zł, a ze średniej półki Meteor ok. 200 zł. Do tego uszczelki ok. 50 zł. Wychodzi w najgorszym przypadku za to 700-750 zł. Jeżeli masz już wbitą tuleję, to wystarczy, że zrobić szlif ok. 50 zł, tłok i uszczelki. Wyrobisz się wtedy w 450 zł, a nie jak to napisałeś 2000 zł. Nie wiem skąd ty to wziąłeś.

Offline

 

#53 2013-10-10 18:49:05

 GuMiS

http://i.imgur.com/rGxTz7E.png

Skąd: Belgiè, Brussel
Zarejestrowany: 2011-08-08
Posty: 3381
Punktów :   28 
Pojazd: Romet Z150
Wiek: 23

Re: Honda NSR 125 by Adzi0

Dobra, tkwij w swoim przekonaniu, robiłem remont Yamahy i za dobre firmy się płaci, wyszło 1300 + 250 zl dla mnie, wiec wiesz.


Ciągle się przemieszczam,
uciekam przed słońcem i deszczem,
jeżdżę, nie wiem kiedy skończę nareszcie,
gdzie mieszkam, gdzieś tam w jakimś mieście,
jak królewna śnieżka za siedmioma, w swym królestwie.

Offline

 

#54 2013-10-10 18:56:00

 kamilek112

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

4600622
Skąd: Klimontów/Swiętokrzyskie
Zarejestrowany: 2012-06-29
Posty: 1818
Punktów :   16 
Pojazd: Honda nsr 125
Wiek: 97'
WWW

Re: Honda NSR 125 by Adzi0

To ta yamaha miała chyba tak dojeb@ny silnik że szok

Ostatnio edytowany przez kamilek112 (2013-10-10 18:56:27)


http://i59.tinypic.com/2d8gtaq.jpg
"Dz*wki, wóda, ostra feta, to nie dla mnie mam ROMETA <3"
Była: http://www.zetka50.pun.pl/viewtopic.php?id=2505&p=1
Jest: http://zetka50.pun.pl/viewtopic.php?id=5508

Offline

 

#55 2013-10-10 19:55:55

 Adzi0

http://i.imgur.com/YzRVJ7Y.png

40482221
Skąd: Januszkowice
Zarejestrowany: 2013-10-06
Posty: 63
Punktów :   
Pojazd: Romet Zetka 50/Honda NSR 125
Wiek: 17

Re: Honda NSR 125 by Adzi0

GuMiS remont góry w NSR nie powinien przekroczyć w najgorszym przypadku 800 zł.
Napiszę Ci tutaj co ile kosztuje:
1. Tłok np. Vertex 355 zł: http://allegro.pl/vertex-tlok-honda-crm … 50249.html
2. Wbicie tulei w Motor-Techu 400 zł: http://www.motor-tech.katowice.pl/
Widzę, że Motor-Tech podniósł teraz cenę za wbicie tulei, w przypadku NSR kosztuje teraz 400 zł (wcześniej 350 zł)
3. Uszczelki 49.50 zł: http://allegro.pl/uszczelki-gory-silnik … 28274.html
Z tego wyjdzie dokładnie 804.50 zł A jeżeli jest już tuleja to szlif można zrobić za 50 zł i cena wtedy wynosi ok. 450 zł. Więc nie wyskakuj mi tu z cenami z kosmosu, tutaj masz "czarno na białym".

Ostatnio edytowany przez Adzi0 (2013-10-10 19:58:40)

Offline

 

#56 2013-10-10 20:01:33

 PatrixPL

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

Skąd: Śląsk ! Wodzisław
Zarejestrowany: 2013-04-17
Posty: 277
Punktów :   -1 
Pojazd: Romet Zetka 50 i Ogar 205

Re: Honda NSR 125 by Adzi0

Adzi0 osobiscie radze Ci znajdz jakies inne forum bo po prostu tu 70% osob hejtuje 2t... I prosze Was nie mowcie ze 2t przejedzie 10k i do remontu a 4t minimum 100k i remont bo zachowujecie sie jak dzieci, ktore kloca sie o to, ktora zabawka jest lepsza...
Ogolne porownanie:

-2t lepsze osiagi ( tak ! LEPSZE! nie 4t ,nie jest lepszy i sie juz tym pogodzcie),
-fakt dzwiek w 2t nie jest najlepszy ale bez przerobek Zetka i inne 4t tez nie brzmia za fajnie...,
-spalanie w miare porownywalne akurat tutaj 4t jest lepszy,
-Zuzycie: NIE KU*WA 4t nie przejedzie 100k bez remontu a 2t bedzie mial problem juz przy 10k, o nie! To zalezy od uzytkowania i ogolnego dbania. Bo jak stary ogar potrafil zrobic 25k i dopiero pozniej remont to i nowsze NSR i inne 2t zrobia o wiele wiekszy przebieg!

Dziekuje. Dobranoc -,-


,,Żyje by jeździć jeżdżę po to by żyć, nie oddam tego za nic, ja nie chce zmieniać nic...''
,,Podryw na laski, Romet i dwa kaski''
Moje pojazdy: 1.Zetka, 2.Ogar 205:
1. http://www.zetka50.pun.pl/viewtopic.php?id=3508
2. http://www.zetka50.pun.pl/viewtopic.php?id=3544

Offline

 

#57 2013-10-10 20:31:32

 HIMLU

http://i.imgur.com/rGxTz7E.png

40131708
Skąd: Długomiłowice
Zarejestrowany: 2012-04-05
Posty: 1601
Punktów :   24 
Pojazd: Romet Zetka 125 / Wsk M06-64

Re: Honda NSR 125 by Adzi0

Nie porównuj Ogara do Nsr

Offline

 

#58 2013-10-10 21:16:35

 Dodge

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

Zarejestrowany: 2013-04-11
Posty: 266
Punktów :   
Pojazd: Romet Z150 MZ ETZ 250
Wiek: 20

Re: Honda NSR 125 by Adzi0

PatrixPL napisał:

Adzi0 osobiscie radze Ci znajdz jakies inne forum bo po prostu tu 70% osob hejtuje 2t... I prosze Was nie mowcie ze 2t przejedzie 10k i do remontu a 4t minimum 100k i remont bo zachowujecie sie jak dzieci, ktore kloca sie o to, ktora zabawka jest lepsza...
Ogolne porownanie:

-2t lepsze osiagi ( tak ! LEPSZE! nie 4t ,nie jest lepszy i sie juz tym pogodzcie),
-fakt dzwiek w 2t nie jest najlepszy ale bez przerobek Zetka i inne 4t tez nie brzmia za fajnie...,
-spalanie w miare porownywalne akurat tutaj 4t jest lepszy,
-Zuzycie: NIE KU*WA 4t nie przejedzie 100k bez remontu a 2t bedzie mial problem juz przy 10k, o nie! To zalezy od uzytkowania i ogolnego dbania. Bo jak stary ogar potrafil zrobic 25k i dopiero pozniej remont to i nowsze NSR i inne 2t zrobia o wiele wiekszy przebieg!

Dziekuje. Dobranoc -,-

zgadzam się z kolegą dobry 2t przejedzie spokojnie 30tys km w serwisówce mz pisze ze powinna przejechać 40tys km a później szlif gara i regeneracja wału

Offline

 

#59 2013-10-10 21:37:15

 derzawi1

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

2867750
Skąd: zaborów
Zarejestrowany: 2012-03-04
Posty: 571
Punktów :   
Pojazd: romet zetka50
Wiek: 18

Re: Honda NSR 125 by Adzi0

Co do książek serwisowych moto z czasów NRD I PRL to jedno tam pisze a co innego było w moto. Zapytaj sie dziadka ojca ile zrobiła wsk 125 bez remontu 12kkm około robiły mz około 20kkm jawy TS350  15kkm 20 to chyba mało kto zrobił (łozyska sie rozwalały w jawie) nie wierzysz spytaj sie kogos starszego.

Co do NSR nie wiem ile zrobi ale 30kkm to juz chyba musiała by byc bardzo zadbana ale dla porównania moge powiedzieć ze kumpel na Apce z am6 zrobiło 23tys km nie delikatnej jazdy. (Z SILNIKA TAK SAMO WYCIĄGNIĘTE CO SIE DA JAK W NRS)

Co do 4t to to ścigi spokojnie robia po ponad 100kkm (nie mowie tutaj o singlach  tylko np starych Hondach)

Offline

 

#60 2013-10-10 21:55:45

 christeros

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

Skąd: Jarosław/Kraków
Zarejestrowany: 2013-05-13
Posty: 301
Punktów :   10 
Pojazd: Romet Zetka Classic
Wiek: 17

Re: Honda NSR 125 by Adzi0

Ej ludzie nie przesadzajcie z tym hejtem na 2t. Przestudiowałem temat i pierwsze wrażenie. Wow jaka wypasiona NSR'ka wypas tylko pogratulować. Kilka postów poniżej już widzę taką hamówkę, że szok. Naprawdę lubię to forum ale nie ograniczajcie się do silników 4t, które też idealne nie są. 2t też ma wady, ale nikt jeszcze nie zrobił idealnego niezniszczalnego silnika bo wtedy pół świata by zbankrutowało. Dziś przecież głównie na serwisie koncerny zarabiają i nie jest to żadną tajemnicą.
Wróćmy do tematu kolega chciał się pochwalić swoją co jak co ale fajna zabawką a wy go hejtujecie jak jakaś dzieciarnia z gimbazy. Wyluzujcie ja czekam na kolejne historie NSR'ki i fotki


Serdecznie zapraszam do oglądania i oceniania mojej Zetki: http://www.zetka50.pun.pl/viewtopic.php?id=3661

"W uszach szum, w oczach łzy na liczniku 45"- DOTARTY!!!

Offline

 
Liczniki

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
Tropical Holidays bhp kielce ciechocinek hotele