Witam mam pytanie mam zamiar na wiosnę kupić rometa crs 50 to jest ten sam silnik co zetka nie mam kogo sie spytać o te silniki więc zapytam tutaj czy brać ?
Często się psuja te silniki ? Proszę o szczere odpowiedzi bo chce kupić coś co mnie nie będzie co tydzień zawodziło.
Pozdrawiam
Offline
A więc mam przejechane 4300 km i jak do tej pory nic mi się nie stało z silnikiem. Jest on zerżnięty z hondy,tylko wykonany z gorszych materiałów.Ogólnie mówiąc "Jak się dba tak się ma" i tyle.
Ostatnio edytowany przez Patryk98 (2013-10-31 19:40:27)
Offline
Ja swojej nie żałowałem i nakręciła 11 tyś km bez żadnej awarii silnika a potem sprzedałem bo mi się znudziła
Offline
Przejechałem swoim 17.000 km, jak bd dbał, to nic ci się nie ma prawa zepsuć, ja nie dbałem i nie dbam zbytniu, katuje ile wlezie, cały czas high rpm, a i tak mało co się psuje, jak już to takie pierdółki, które może i zajmują troche czasu.
Offline
13000 km na odcinie teraz silnik ponad 20k km i nadal jezdzi Prosty jak budowa cepa.
Offline
Miałem zetke, zakładam ze skoro chcesz crs to chcesz sobie polatać troche po lasach i terenie (jezeli w takim moto slowo "teren" jakkolwiek wystepuje) powiem ci tyle ze sam zetką latałem w terenie, mam w okolicy do tego dosyc dobre warunki i niestety to nie na ten silnik. Po lesie i ogółem prostych ewentualnie lekkich górkach, piasku itp mozna pojezdzic ale jak wezmiesz na cel troche wieksze wzniesienia (mam na mysli takie na ktorych silnik z rozpedu na 1 nie daje sobie lekko rady pod koniec) to na 90% bedziesz miał tą przypadłość co ja. Rozlecą ci sie łożyska wału korbowego bo dostają mocno po dupie przy takiej jezdzie a tak ogólnie to przy około 8k km przebiegu u mnie rozleciały sie te łożyska (koszt wymiany 30-40zł i wolna sobota na rozkrecenie silnika) potem je wymieniłem i silnik miał 13.000km przebeigu i nic sie nie działo. Bardziej w tych motorkach bym sie martwił o osprzęt (liczniki, hamulce, zawieszenie itp itd) niz o sam silnik bo ten psuje sie w ostatniej kolejności. Jak nie ebdziesz katował to predzej to sprzedasz bo ci sie znudzi niz coś sie zepsuje
Offline
Patryk98 napisał:
A więc mam przejechane 4300 km i jak do tej pory nic mi się nie stało z silnikiem. Jest on zerżnięty z hondy,tylko wykonany z gorszych materiałów.Ogólnie mówiąc "Jak się dba tak się ma" i tyle.
Jakiej Hondy?
Offline
Gost Rider napisał:
Patryk98 napisał:
A więc mam przejechane 4300 km i jak do tej pory nic mi się nie stało z silnikiem. Jest on zerżnięty z hondy,tylko wykonany z gorszych materiałów.Ogólnie mówiąc "Jak się dba tak się ma" i tyle.
Jakiej Hondy?
W chwili obecnej nie mogę znaleźć zdjęcia tej hondy bo nie pamiętam jak się nazywała.Ale ta yamaha jest identyczna.
https://www.google.pl/search?q=yamaha+y … 5&tbm=isch
Offline
Patryk98 napisał:
Gost Rider napisał:
Patryk98 napisał:
A więc mam przejechane 4300 km i jak do tej pory nic mi się nie stało z silnikiem. Jest on zerżnięty z hondy,tylko wykonany z gorszych materiałów.Ogólnie mówiąc "Jak się dba tak się ma" i tyle.
Jakiej Hondy?
W chwili obecnej nie mogę znaleźć zdjęcia tej hondy bo nie pamiętam jak się nazywała.Ale ta yamaha jest identyczna.
https://www.google.pl/search?q=yamaha+y … 5&tbm=isch
Zapewne koledze chodzi o to:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c … CCCB50.JPG
Nie silnik z zetki nie jest "zerżnięty" i pomiedzy zetkowym silnikiem a tym z Hondy CB50 jest wiele różnic
Offline
CzaQQ napisał:
Patryk98 napisał:
Gost Rider napisał:
Jakiej Hondy?W chwili obecnej nie mogę znaleźć zdjęcia tej hondy bo nie pamiętam jak się nazywała.Ale ta yamaha jest identyczna.
https://www.google.pl/search?q=yamaha+y … 5&tbm=ischZapewne koledze chodzi o to:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c … CCCB50.JPG
Nie silnik z zetki nie jest "zerżnięty" i pomiedzy zetkowym silnikiem a tym z Hondy CB50 jest wiele różnic
Zetki silnik w środku wiemy jak wygląda natomiast silnik z Hondy CY-CB-XL wygląda od strony sprzęgła tak http://www.honda.cy50.de/wiki/index.php … nittmodell .Różni sie ta konstrukcja od zetkowego.Można powiedzieć że inżynierowie z LIfan-a stworzyli pionową wersję 139FMB poprzez zmianę kąta cylindra co wymusiło mokre magneto w związku z rozrusznikiem i inne przysłowiowe rurki od bulgulatora.
Offline