Ogłoszenie


#61 2014-01-12 18:37:59

 PatryG

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

11504009
Skąd: Rybnik
Zarejestrowany: 2011-11-30
Posty: 805
Punktów :   
Pojazd: Suzuki GS 500 & Zetka 72cc
Wiek: 18

Re: [Dyskusja]Zwiekszenie pojemosci Zetki powyżej 72cm

Czekamy czekamy xD, na wznowienie projektu.


Data Zakupu: 04.11.2011.r
Aktualny Przebieg: 21.000km
http://bikepics.com/members/kr3ecik1998/ - Zetka i MC

Offline

 

#62 2014-02-02 11:13:32

 Kazek

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

Skąd: Mielec
Zarejestrowany: 2013-05-25
Posty: 180
Punktów :   
Pojazd: Suzuki RG
Wiek: 17
WWW

Re: [Dyskusja]Zwiekszenie pojemosci Zetki powyżej 72cm

Odkopię... Ja mam 88ccm na oryginalnym wale w poziomym silniku i jakoś wał wytrzymuje Pod 110ccm też tylko korba jest dłuższa więc bez biadolenia, że nie wytrzyma itp.



Do Autora :

Twoja wydmuszka z głowicą od 50ccm nie ma prawa działać dobrze bo zbyt mała średnica zaworów zamuli to wszystko, głowica od 72cc minimum


Załóżmy, że przeszlifujesz tuleje pod większy tłok to jak załatwisz sprawę uszczelki pod głowicą ? Większy tłok to większa średnica otworu w uszczelce, a na dodatek ma ona metalową otoczkę.
Wkładałeś obydwa tłoki w sworzeń i sprawdzałeś wysokość od sworznia do denka tłoka ?

Przeczytałem cały temat i mam wrażenie, że autor nie ma pojęcia w ogóle co robi, grubość tulei musi być minimum 1.5mm bo poniżej suw tłoka może rozwalić tuleje i będzie kupa z tego.Moim zdaniem lepiej było by wybić lub wytoczyć tuleje z cylindra, roztoczyć cylinder i wprasować nową tuleję o ile nie przebijemy się przez ożebrowanie, bo może być taka sytuacja, że roztoczymy za dużo cylinder i wejdziemy na szpilki lub całkowicie cylinder rozpadnie się...

Uszczelkę pod głowicę można byłoby wyciąć z miedzi 1mm na wzór starej lecz pod średnicę nowego tłoka i dać małą ilość specjalnej masy do uszczelek tylko nie dawać w okolicę tłoka, no i uszczelka musiałaby być wycięta wręcz idealnie.

Moim zdaniem jak chcesz to robić to musisz mieć wszystko przemyślane i wymiary bo jak będziesz kupował tłoki na ślepo to stracisz więcej pieniędzy niż będziesz na tym jeździł.

Offline

 

#63 2014-02-02 21:34:35

 GuMiS

http://i.imgur.com/rGxTz7E.png

Skąd: Belgiè, Brussel
Zarejestrowany: 2011-08-08
Posty: 3381
Punktów :   28 
Pojazd: Romet Z150
Wiek: 23

Re: [Dyskusja]Zwiekszenie pojemosci Zetki powyżej 72cm

Uszczelka to najmniejszy problem, sam robiłem metalową kiedyś .
Mówiłem, żeby nabić tuleje inną


Ciągle się przemieszczam,
uciekam przed słońcem i deszczem,
jeżdżę, nie wiem kiedy skończę nareszcie,
gdzie mieszkam, gdzieś tam w jakimś mieście,
jak królewna śnieżka za siedmioma, w swym królestwie.

Offline

 

#64 2014-02-03 19:36:41

 derzawi1

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

2867750
Skąd: zaborów
Zarejestrowany: 2012-03-04
Posty: 571
Punktów :   
Pojazd: romet zetka50
Wiek: 18

Re: [Dyskusja]Zwiekszenie pojemosci Zetki powyżej 72cm

Co do tłoka z tych wymiarów co były przy tłoku jest tak samo wysoki i sworzeń pasuje. uszczelka była by od skutera lub po prostu była by dorobiona.


Co do cylindra po pomiarach wyszło mi ze z tej tulei co jest oryginalnie prawie nic nie zostanie(juz nie pamiętam ile to było

Co do roztaczania ożebrowania spokojnie go starczy na roztoczenie pod tuleje na ten tłok.

Tuleja myślałem nad wbiciem jej z cylindra od tych niby cylindrów  90ccm i tak samo sie nam tutaj rozwiązuje problem uszczelek.

Tylko ze koszt tego byłby nie opłacalny nie chce mi się liczyć nawet


VinT jak jesteś taki majster napisz jak ty byś to zrobił od A do Z i mniej więcej koszty?

Offline

 
Liczniki

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
MĂźhlhausen ホテル ハミリチ stomatolog Szczecin sala konferencyjna Ciechocinek obsługa prawna deweloperów warszawa