witam wszystkich ,,zetkowiczów,, jestem tu nowy i jeszcze nie umiem sie połapać w tym forum co i jak więc jak nie tu napisze nie o tym to sorka :x a tera to co mnie tu sprowadza ... mam zetke 50ke rok ale dla mnie to za słąbe po czasie zwłaszcza w dwójkę jak sie jedzie i tak popatrzyłem że wkładają silniki różne do tych maszynek , ja akurat wybrałem silnik loncin 200 5iegów bo 150ki znaleśc orginalnej nie mogłem, kupiłem go co prawda za 600pln z gaźnikiem , pomalowałem żeby jakoś wyglądał , silnik odpalił szybko po montażu ale że tłumik nie doszedł jeszcze to z 20 s pochodził bo hałas był duży i problem w biegach ,żaden nie wchodzi jest na luzie i nie moge dźwignią wbić ani jedynki ani dwójki z sprzedawca sie kontaktowałem to mówił że przed wysyłką sprawdzał odpalał wszystko działało gość z 46l więc to nie jakiś łepek i zaręczał że przed wysyłką wszystko git był ja co prawda do malowania też go obkręcałem do góry nogami i pytanie czy mogło coś sie tam nw zawiesić czy coś ? silnik przyszedł bez olej bo akurat pół kilo przekraczał wage niższej ceny i stał u mnie z miesiąc w garażu , w dzień motażu rozczarowanie a że potrzebna na co dzień na dojazdy z powrotem 50ke wsadziłem :x , i co robić ? odpalić niech sie porządnie zagrzeje może sie jakoś coś rozsmaruje i zatrybi czy rozbieranko mnie czeka , patrze na necie że w środku praktycznie jak ta 150ka wygląda na popychaczach i wg ... jestem bezradny i potrzebuje porad kogoś mądrzejszego ode mnie :c help me.. :c
Raz, że powitalnia i regulamin
Dwa, brak prefixu
1/3 warn
/G
Offline
sory , ta stronka ciężka do ogarniecia dla mnie zwłaszcza że ja nie siedze na kompie 24h i nie obeznany jestem w tych forach różnych , zalogowalem sie i starałem sie napisać jakoś tak aby ktoś mi pomógł ..
Offline
Mogę Ci pomóc
Offline