Rozrząd ustawiony, Zetka wreszcie jeździ porządnie + Leci dla Artura i Gumisa za zdiagnozowanie przyczyny. Temat do zamknięcia.
Offline
w moim pierwszym poście napisałem już ze można cofnąć o jeden ząbek nie zapominaj o mnie
Offline
Spoko każdemu po +
Offline
Mam pytanie a nie chce zaśmiecać forum. Wymieniłem cylinder na 72cc i musiałem odkręcić zębatkę w głowicy, a nie wiem czy na dole się łańcuch nie przesunął również. Teraz ustawione to jest tak że na magnecie mam ustawione T, a na górze znak na zębatce pokrywa się z znakiem na górze. Z tym że tą zębatkę w głowicy można przykręcić chyba na więcej sposobów.
Offline
Ma być po lewej stronie literki T na kresce. W takim razie jak piszesz masz źle stawiony rozrząd .
Offline
Mam pytanie a jak jest źle ustawiony rozrząd to jakie są to skutki tzn co się dzieje motorowi
Offline
Offline
Przykręcić się źle nie da. Ewentualnie mogą się znaki nie pokrywać i trzeba skorygować.
Offline
Jeszcze raz Przy montażu zestawu 70cc, wykręciłem sobie zebatkę w głowicy nałożyłem łańcuch, a potem tak obracalem tym wałkiem, aby miejsca na śruby były w takiej pozycji żeby znaki się zgadzały, Czyli dobrze zrobiłem nie?
P.S Co może być powodem lekko chodzącej kopki?
Offline
Tutaj masz coś o lekko chodzącej kopce :
http://www.zetka50.pun.pl/viewtopic.php?id=5510
Offline
Lekko chodzącą kopka to oznaki słabej kompresji.
Offline
Rozrząd ustawia się położeniem łańcucha. Zębatke da się przykrecic tylko w jeden sposób. Jeżeli ruszaleś silnikiem bez zębatki to przestała przestawiles, jeżeli zębatke od razu nałożyłes na łańcuch to jest ok. Jeżeli pokrywa się na znakach jest ok, jeżeli minimalnie brakuje to trzeba zębatke przełożyć na łańcuchu
Offline