Ma wchodzić swobodnie ale i rownież nie za lekko bo zawory będą klepać.
Offline
Witam ! Zamontowałem w mojej zeci ostatnio zestaw 72 cc i mechanik który mi to robił ustawił mi zawory na ssacym:0,06mm , a na wydechowym :0,08mm bo twierdził , że tak jest lepiej dla moto na tym zestawie . Szczerze to średnio jestem zadowolony z tego i chcialem sie zapytac czy źle zrobił ? Dodam , że na oryginalnym ustawieniu zaworów moto nie chciało zapalić tylko łapał na sekundy z popychu i wtedy dźwięk wydechu był naprawde fajny , a na tym ustawieniu mam wrażenie jakbym jezdził śmieciarka
Offline
Jeśli taki luz zaworowy nie powoduje tak zwanego "klepania zaworów" to może zostać. Zbyt mały luz zaworowy może prowadzić do kłopotów z odpaleniem a czasem uszkodzeniem gniazd zaworowych.
Offline
Panowie,
wiem że w naszym gronie są obeznani fachowcy jak i serwisanci motorowerów / motocykli. Mam problem z zaworami a mianowicie jak dokładnie bym ich nie ustawił to spokój mam do pierwszej przejażdżki, po ok. 10km znów natarczywie stukają. Stosowałem nawet ustawienie jak najmniejszego luzu w granicy 0,04 na oba zawory skutek taki sam po kilku km znów ich słychać.
Przełożyłem koniki wraz ze śrubami regulacyjnymi z głowicy 50ccm również nic ten zabieg nie pomógł. W czym może być problem? Jak temu zapobiec?
Czy może być to związane z napinaczem bądź łańcuszkiem rozrządu?
Pozdrawiam
Artur
Offline
Mam pytanie dlaczego po ustawieniu na znak |T nie ma u mnie luzu na zaworach? Dodam że wtedy koło zębate łańcuszka rozrządu ma znak kropki na dole.
A po ustawieniu na znak |F są luzy i wtedy koło zębate łańcuszka rozrządu ma znak kropki na gorze, tak jak na foto poniżej:
http://zapodaj.net/77ccec115a0ec.jpg.html
Tak ma być? i mam ustawiać zawory na znaku |F ?
Offline
Wykręć świece i łóż śrubokręt lub inny przedmiot w otwór po świecy aby ustawić GMP.A dalej sam sobie wyjaśnisz.
Offline