Ogłoszenie


#31 2014-05-21 19:23:34

 artur_n

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

Skąd: RJA
Zarejestrowany: 2014-02-05
Posty: 366
Punktów :   
Pojazd: Romet R150 / Golf IV TDI

Re: [Poradnik] Regulacja zaworów

Ma wchodzić swobodnie ale i rownież nie za lekko bo zawory będą klepać.

Offline

 

#32 2014-05-29 14:47:32

 Aspire83

http://i.imgur.com/YzRVJ7Y.png

Skąd: Końskie , Świetokrzyskie
Zarejestrowany: 2013-07-15
Posty: 44
Punktów :   
Pojazd: Romet ZetKa 50
Wiek: 15

Re: [Poradnik] Regulacja zaworów

Witam ! Zamontowałem w mojej zeci ostatnio zestaw 72 cc i mechanik który mi to robił ustawił mi zawory na ssacym:0,06mm , a  na wydechowym :0,08mm  bo twierdził , że tak jest lepiej dla moto na tym zestawie . Szczerze to średnio jestem zadowolony z tego i chcialem sie zapytac czy źle zrobił ? Dodam , że na oryginalnym ustawieniu zaworów moto nie chciało zapalić tylko łapał na sekundy z popychu i wtedy dźwięk wydechu był naprawde fajny , a  na tym ustawieniu mam wrażenie jakbym jezdził  śmieciarka


"Lubie zapierdalać "

Offline

 

#33 2014-05-29 15:42:55

 artur_n

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

Skąd: RJA
Zarejestrowany: 2014-02-05
Posty: 366
Punktów :   
Pojazd: Romet R150 / Golf IV TDI

Re: [Poradnik] Regulacja zaworów

Jeśli taki luz zaworowy nie powoduje tak zwanego "klepania zaworów" to może zostać. Zbyt mały luz zaworowy może prowadzić do kłopotów z odpaleniem a czasem uszkodzeniem gniazd zaworowych.

Offline

 

#34 2014-07-28 11:19:28

 artur_n

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

Skąd: RJA
Zarejestrowany: 2014-02-05
Posty: 366
Punktów :   
Pojazd: Romet R150 / Golf IV TDI

Re: [Poradnik] Regulacja zaworów

Panowie,

wiem że w naszym gronie są obeznani fachowcy jak i serwisanci motorowerów / motocykli. Mam problem z zaworami a mianowicie jak dokładnie bym ich nie ustawił to spokój mam do pierwszej przejażdżki, po ok. 10km znów natarczywie stukają. Stosowałem nawet ustawienie jak najmniejszego luzu w granicy 0,04 na oba zawory skutek taki sam po kilku km znów ich słychać.

Przełożyłem koniki wraz ze śrubami regulacyjnymi z głowicy 50ccm również nic ten zabieg nie pomógł. W czym może być problem? Jak temu zapobiec?
Czy może być to związane z napinaczem bądź łańcuszkiem rozrządu?

Pozdrawiam
Artur

Offline

 

#35 2014-08-03 20:39:39

lukasz1990142

http://i.imgur.com/YzRVJ7Y.png

Zarejestrowany: 2014-05-19
Posty: 7
Punktów :   

Re: [Poradnik] Regulacja zaworów

Mam pytanie dlaczego po ustawieniu na znak |T nie ma u mnie luzu na zaworach? Dodam że wtedy koło zębate łańcuszka rozrządu ma znak kropki na dole.
A po ustawieniu na znak |F są luzy i wtedy koło zębate łańcuszka rozrządu ma znak kropki na gorze, tak jak na foto poniżej:

http://zapodaj.net/77ccec115a0ec.jpg.html

Tak ma być? i mam ustawiać zawory na znaku |F ?

Offline

 

#36 2014-08-03 21:24:34

 Gost Rider

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

Skąd: Mechowo
Zarejestrowany: 2011-06-18
Posty: 833
Punktów :   11 
Pojazd: Romet ZXT 125 & Dafier HW50B
Wiek: 35
WWW

Re: [Poradnik] Regulacja zaworów

Wykręć świece i łóż śrubokręt lub inny przedmiot w otwór po świecy aby ustawić GMP.A dalej sam sobie wyjaśnisz.


Po czym poznać dobrego motocyklistę?
Po umiejętności przewidywania i krytycznego traktowania własnych umiejętności.
Dobry motocyklista nie lekceważy praw fizyki, zawsze podchodzi z dużą nieufnością do innych uczestników ruchu, z góry zakłada, co dany delikwent może zrobić i jak wówczas będzie się ratował. Stara się myśleć także za innych.

Offline

 
Liczniki

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
Lodging Fiji dzielnekobietki implanty łódź