Ogłoszenie


#1 2014-07-29 15:53:16

lukasz1990142

http://i.imgur.com/YzRVJ7Y.png

Zarejestrowany: 2014-05-19
Posty: 7
Punktów :   

Pomoc w ustaleniu pojemności silnika, rodzaju modułu itp.

Witam, kupiłem Zetkę w opłakanym stanie lecz na chodzie, poprzedni właściciel dostał ją w rozliczeniu więc nic o niej nie wie.
Chciałbym się dowiedzieć czy coś było w niej przerabiane a nie wiem jak to ustalić.

Np. jak sprawdzić czy mam odblokowany moduł jak nie działa mi obrotomierz?
Lub jak sprawdzić jaki mam cylinder jak na nim nic nie pisze a wydaje mi się że to na pewno nie jest 50ccm.
Jakie są standardowe zębatki w Zetce? ile mają zębów?

Proszę o wyrozumiałość chce motorek przywrócić do życia.

Ostatnio edytowany przez lukasz1990142 (2014-07-29 15:53:52)

Offline

 

#2 2014-07-29 16:01:40

 Slon

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

51519803
Call me!
Skąd: Starogard
Zarejestrowany: 2013-07-10
Posty: 407
Punktów :   
Pojazd: Honda Civic V
Wiek: 21

Re: Pomoc w ustaleniu pojemności silnika, rodzaju modułu itp.

Pokaż chociaż zdjęcie..


Kocham <3
https://naforum.zapodaj.net/thumbs/a82bedfdc830.jpg

Offline

 

#3 2014-07-29 16:30:22

 karol123

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

Skąd: Ok. Rzeszowa
Zarejestrowany: 2011-06-30
Posty: 643
Punktów :   
Pojazd: Honda NSR 125/50
Wiek: 18

Re: Pomoc w ustaleniu pojemności silnika, rodzaju modułu itp.

-standardowe zębatki 13/52
-cylek 72cc różni się kolorem, jest troszkę ciemniejszy od reszty silnika
-moduł zablokowany jest czarny, odblokowany zazwyczaj pomarańczowy, zależy jaki kto kupił .


[sygnatura za duża]

Offline

 

#4 2014-07-29 17:18:20

lukasz1990142

http://i.imgur.com/YzRVJ7Y.png

Zarejestrowany: 2014-05-19
Posty: 7
Punktów :   

Re: Pomoc w ustaleniu pojemności silnika, rodzaju modułu itp.

Więc tak zębatki mam 14/52
A poniżej zdjęcia modułu i cylindra choć nie wiem czy ze zdjęć można coś ustalić.

http://zapodaj.net/84edec23cfde3.jpg.html
http://zapodaj.net/c875b0914f617.jpg.html
http://zapodaj.net/6c11caab92779.jpg.html
http://zapodaj.net/2b5c6cc891d00.jpg.html

Offline

 

#5 2014-07-29 19:38:00

 GuMiS

http://i.imgur.com/rGxTz7E.png

Skąd: Belgiè, Brussel
Zarejestrowany: 2011-08-08
Posty: 3381
Punktów :   28 
Pojazd: Romet Z150
Wiek: 23

Re: Pomoc w ustaleniu pojemności silnika, rodzaju modułu itp.

karol123 napisał:

-standardowe zębatki 13/52
-cylek 72cc różni się kolorem, jest troszkę ciemniejszy od reszty silnika
-moduł zablokowany jest czarny, odblokowany zazwyczaj pomarańczowy, zależy jaki kto kupił .

Co tu ma kolor do odblokowania modułu? Kupione z neta są kolorowe, ja mam seryjny odblokowany czarny i w astonie miałem to samo, kolor tu nic nie mówi.


Ciągle się przemieszczam,
uciekam przed słońcem i deszczem,
jeżdżę, nie wiem kiedy skończę nareszcie,
gdzie mieszkam, gdzieś tam w jakimś mieście,
jak królewna śnieżka za siedmioma, w swym królestwie.

Offline

 

#6 2014-07-29 20:14:24

 wfinger

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

Skąd: Poznań
Zarejestrowany: 2012-03-02
Posty: 989
Punktów :   14 
Pojazd: Zk+72cc Octavia 1.9TDI Rider
Wiek: Easy Rider 1955 :)

Re: Pomoc w ustaleniu pojemności silnika, rodzaju modułu itp.

moduł wygląda na nie oryginalny, cylek i głowica wyglądają na taki sam kolor co reszta co by znaczyło że to 50cc no i 52z z tyłu, bo jakby było 72 to pewnie tylną zębatkę by zmienił na mniejszą, ale najprościej to sprawdzić zdejmując głowicę i mierząc średnicę tłoka

Offline

 

#7 2014-07-30 11:06:13

 Gost Rider

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

Skąd: Mechowo
Zarejestrowany: 2011-06-18
Posty: 833
Punktów :   11 
Pojazd: Romet ZXT 125 & Dafier HW50B
Wiek: 35
WWW

Re: Pomoc w ustaleniu pojemności silnika, rodzaju modułu itp.

Użebrowanie w 72 cm jest kilka mm większe ok.5 mm w stosunku do 50.


Po czym poznać dobrego motocyklistę?
Po umiejętności przewidywania i krytycznego traktowania własnych umiejętności.
Dobry motocyklista nie lekceważy praw fizyki, zawsze podchodzi z dużą nieufnością do innych uczestników ruchu, z góry zakłada, co dany delikwent może zrobić i jak wówczas będzie się ratował. Stara się myśleć także za innych.

Offline

 

#8 2014-07-30 21:34:09

 HIMLU

http://i.imgur.com/rGxTz7E.png

40131708
Skąd: Długomiłowice
Zarejestrowany: 2012-04-05
Posty: 1601
Punktów :   24 
Pojazd: Romet Zetka 125 / Wsk M06-64

Re: Pomoc w ustaleniu pojemności silnika, rodzaju modułu itp.

Nie jestem w stanie ocenić czy to 50cc czy 72cc , lecz widać że było macane przy tym ..
Nie ma między innymi miedzianej podkładki od nakrętek szpilek która oryginalnie jest .

Offline

 

#9 2014-07-31 14:29:22

lukasz1990142

http://i.imgur.com/YzRVJ7Y.png

Zarejestrowany: 2014-05-19
Posty: 7
Punktów :   

Re: Pomoc w ustaleniu pojemności silnika, rodzaju modułu itp.

Gost Rider napisał:

Użebrowanie w 72 cm jest kilka mm większe ok.5 mm w stosunku do 50.

U mnie grubość żebra cylindra to: 2.40mm

Jednak kolor głowicy i cylindra różni się co widać na poniższym zdjęciu więc to jest 100% cylinder 72ccm

http://zapodaj.net/baf8b0d42bf1a.jpg.html

Offline

 

#10 2014-07-31 18:31:43

 GuMiS

http://i.imgur.com/rGxTz7E.png

Skąd: Belgiè, Brussel
Zarejestrowany: 2011-08-08
Posty: 3381
Punktów :   28 
Pojazd: Romet Z150
Wiek: 23

Re: Pomoc w ustaleniu pojemności silnika, rodzaju modułu itp.

Dobrą świecę masz; )


Ciągle się przemieszczam,
uciekam przed słońcem i deszczem,
jeżdżę, nie wiem kiedy skończę nareszcie,
gdzie mieszkam, gdzieś tam w jakimś mieście,
jak królewna śnieżka za siedmioma, w swym królestwie.

Offline

 

#11 2014-07-31 18:45:31

 Grzybekdaro

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

12292072
Call me!
Skąd: Małopolska
Zarejestrowany: 2012-03-18
Posty: 184
Punktów :   
Pojazd: Romet Zetka 50+| Audi c4
Wiek: 19

Re: Pomoc w ustaleniu pojemności silnika, rodzaju modułu itp.

co to niby za dobra świeca ?


http://img835.imageshack.us/img835/3203/userbara1.png

Offline

 

#12 2014-07-31 21:12:41

 GuMiS

http://i.imgur.com/rGxTz7E.png

Skąd: Belgiè, Brussel
Zarejestrowany: 2011-08-08
Posty: 3381
Punktów :   28 
Pojazd: Romet Z150
Wiek: 23

Re: Pomoc w ustaleniu pojemności silnika, rodzaju modułu itp.

DENSO U22
Przynajmniej Japońska bo na "NGK" C7HSA oryginalną cięzko trafić, a tymbardziej na CR7HSA, bo wszędzie pełno podróbek, a to chińskich, a to francuskich czy jeszcze innych, które są do dupy i szybko siadają.


Ciągle się przemieszczam,
uciekam przed słońcem i deszczem,
jeżdżę, nie wiem kiedy skończę nareszcie,
gdzie mieszkam, gdzieś tam w jakimś mieście,
jak królewna śnieżka za siedmioma, w swym królestwie.

Offline

 

#13 2014-08-02 21:35:05

lukasz1990142

http://i.imgur.com/YzRVJ7Y.png

Zarejestrowany: 2014-05-19
Posty: 7
Punktów :   

Re: Pomoc w ustaleniu pojemności silnika, rodzaju modułu itp.

Chodziarz świece mam dobrą

Mam teraz inny problem z ustawieniem zaworów o ile wyczytałem to zawór ssący ma być 0,05mm a wydechowy 0,07mm

Więc odkręciłem tą śrubkę gdzie szuka się znak |T i ustawiłem na niego wtedy koło zębate łańcuszka rozrządu ma znak kropki na dole i zawory w ogóle żadnego luzu nie mają.
A gdy ustawie na znak |F to koło zębate łańcuszka rozrządu ma znak kropki na gorze tak jak na zdjęciu poniżej i wtedy zawory mają duży luz

http://zapodaj.net/77ccec115a0ec.jpg.html

Dodam ze przy tym ustawieniu jak na zdjęciu tłok nie jest maksymalnie na gorze.

Offline

 
Liczniki

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.zetka50.pun.pl pozew o rozwód tarnów