Strony: 1
Witam, kupiłem Zetkę w opłakanym stanie lecz na chodzie, poprzedni właściciel dostał ją w rozliczeniu więc nic o niej nie wie.
Chciałbym się dowiedzieć czy coś było w niej przerabiane a nie wiem jak to ustalić.
Np. jak sprawdzić czy mam odblokowany moduł jak nie działa mi obrotomierz?
Lub jak sprawdzić jaki mam cylinder jak na nim nic nie pisze a wydaje mi się że to na pewno nie jest 50ccm.
Jakie są standardowe zębatki w Zetce? ile mają zębów?
Proszę o wyrozumiałość chce motorek przywrócić do życia.
Ostatnio edytowany przez lukasz1990142 (2014-07-29 15:53:52)
Offline
-standardowe zębatki 13/52
-cylek 72cc różni się kolorem, jest troszkę ciemniejszy od reszty silnika
-moduł zablokowany jest czarny, odblokowany zazwyczaj pomarańczowy, zależy jaki kto kupił .
Offline
Więc tak zębatki mam 14/52
A poniżej zdjęcia modułu i cylindra choć nie wiem czy ze zdjęć można coś ustalić.
http://zapodaj.net/84edec23cfde3.jpg.html
http://zapodaj.net/c875b0914f617.jpg.html
http://zapodaj.net/6c11caab92779.jpg.html
http://zapodaj.net/2b5c6cc891d00.jpg.html
Offline
karol123 napisał:
-standardowe zębatki 13/52
-cylek 72cc różni się kolorem, jest troszkę ciemniejszy od reszty silnika
-moduł zablokowany jest czarny, odblokowany zazwyczaj pomarańczowy, zależy jaki kto kupił .
Co tu ma kolor do odblokowania modułu? Kupione z neta są kolorowe, ja mam seryjny odblokowany czarny i w astonie miałem to samo, kolor tu nic nie mówi.
Offline
moduł wygląda na nie oryginalny, cylek i głowica wyglądają na taki sam kolor co reszta co by znaczyło że to 50cc no i 52z z tyłu, bo jakby było 72 to pewnie tylną zębatkę by zmienił na mniejszą, ale najprościej to sprawdzić zdejmując głowicę i mierząc średnicę tłoka
Offline
Użebrowanie w 72 cm jest kilka mm większe ok.5 mm w stosunku do 50.
Offline
Nie jestem w stanie ocenić czy to 50cc czy 72cc , lecz widać że było macane przy tym ..
Nie ma między innymi miedzianej podkładki od nakrętek szpilek która oryginalnie jest .
Offline
Gost Rider napisał:
Użebrowanie w 72 cm jest kilka mm większe ok.5 mm w stosunku do 50.
U mnie grubość żebra cylindra to: 2.40mm
Jednak kolor głowicy i cylindra różni się co widać na poniższym zdjęciu więc to jest 100% cylinder 72ccm
http://zapodaj.net/baf8b0d42bf1a.jpg.html
Offline
Dobrą świecę masz; )
Offline
Offline
DENSO U22
Przynajmniej Japońska bo na "NGK" C7HSA oryginalną cięzko trafić, a tymbardziej na CR7HSA, bo wszędzie pełno podróbek, a to chińskich, a to francuskich czy jeszcze innych, które są do dupy i szybko siadają.
Offline
Chodziarz świece mam dobrą
Mam teraz inny problem z ustawieniem zaworów o ile wyczytałem to zawór ssący ma być 0,05mm a wydechowy 0,07mm
Więc odkręciłem tą śrubkę gdzie szuka się znak |T i ustawiłem na niego wtedy koło zębate łańcuszka rozrządu ma znak kropki na dole i zawory w ogóle żadnego luzu nie mają.
A gdy ustawie na znak |F to koło zębate łańcuszka rozrządu ma znak kropki na gorze tak jak na zdjęciu poniżej i wtedy zawory mają duży luz
http://zapodaj.net/77ccec115a0ec.jpg.html
Dodam ze przy tym ustawieniu jak na zdjęciu tłok nie jest maksymalnie na gorze.
Offline
Strony: 1