zurek napisał:
Cześć to mój pierwszy post na forum ;]
Kupiłem ostatnio do firmy zetke z niedziałającym prędkościomierzem i obrotkiem.
Z prędkościomierz sb poradziłem ale z obrrotkiem jest problem
pokazywał on rzadko wartości od 5 tyś
Rozebrałem go do części pierwszych wszystko okej...
i tu zaczyna się problem...co jest nie tak? jeżeli macie jakieś pomysłu to piszcie ;d
Mysle ze rozwiazanie Twojego problemu jest tutaj:)
http://www.zetka50.pun.pl/viewtopic.php?id=2
Offline
dokładnie w moim pierwszym poście jest opisane wszystko związane z naprawą nie mówię ze u ciebie będzie to samo a jeśli nie chcesz lub nie potrafisz tego zrobić to kup sam wkład obrotomierza od junaka
Ostatnio edytowany przez zetka50 (2014-04-12 09:34:21)
Offline
zetka50 napisał:
dokładnie w moim pierwszym poście jest opisane wszystko związane z naprawą nie mówię ze u ciebie będzie to samo a jeśli nie chcesz lub nie potrafisz tego zrobić to kup sam wkład obrotomierza od junaka
Nietylko od Junaka. Ja kupilem za 15 zl wklad od jakiegos skutera. Przekrecilem tylko tarcze
Offline
Jakieś porady, albo może ktoś naprawiał?
Mam problem z moim obrotomierzem, do 5-6k RPM pokazuje dobrze, ale potem albo zatrzymuje się przy 7k i dalej nie rośnie i dopiero jak dokręce go do 10-11k to przeskakuje, albo od 6k RPM sobie przeskakuje na 9k i glownie od 9k do konca juz pokazuje dobrze, jedynie co się różni to że nie mam elektronika tylko obrotomierz linkowy.
Offline
No to i ja dołączam do klubu, właśnie dziś padł mi obrotomierz , zrobione raptem 600 km , nie odblokowany, więc "przekręcenie" obrotomierza odpada, bo szedł mi max. do 8500 RPM , teraz żyje własnym życiem, do ~6000 wskazuje w miarę prawidłowo , potem skacze do przodu, do tyłu , przy starcie leci do końca skali i powoli opada...
Rozebrałem to chińskie padło - w środku cacy - sprężynki się trzymają, nic nie lata, nie widać zimnych lutów czy urwanych połączeń, pewnie jakieś mikropęknięcia na druku przez te wibracje, choć u mnie dużych wibracji nie ma.... , skoro po wymianie u Was jest wszystko ok , to znaczy że one fabrycznie są do baani, i coś prędzej czy później w nich siada - raczej nie mechanicznie ( bo u mnie mechanika cacy ), piep... się elektronika, i pewnie zlicza losowo impulsy co daje dziwne wskazania ...
Offline
Dobra jutro zerknę na linkę. Pick, a jak tam Twój obrotek po takim przebiegu?
Offline
Przesmarowałem, jest lepiej, linka cała, ale jeszcze to nie to
Poprawiło się tylko, że do 7k pokazuje dobrze, a potem przeskok na 9
Offline
Dlaczego wymiana linki, skoro jest cała?
No, ale spróbuję i tak bo raczej gdyby licznik był spieprzony to by mi świrował od samego dołu.
Offline
Uwaga ! Mój obrotomierz znów pracuje prawidłowo. Losowe wskazania spowodowane były rozpięciem się jednego z drucików przy cewce zapłonowej ( luźny styk, docisnąłem złączkę kombinerkami i problem zniknął ) . Więc przy objawach losowej pracy, gdy położenie wskazówki ma niewiele wspólnego z obrotami silnika warto zajrzeć i w to miejsce !
Offline