Ogłoszenie


#1 2014-08-19 00:14:05

 Saykando

http://i.imgur.com/YzRVJ7Y.png

7123876
Call me!
Skąd: Jaworzno
Zarejestrowany: 2013-12-04
Posty: 16
Punktów :   
Pojazd: Barton Fighter ECO
Wiek: 26

WS50 przeróbka 125 Pomocy :)

witam

Mam problem z rozszyfrowaniem jednej rzeczy. Chcę zamontować do WS50 silnik 125 ale zauważyłem że przy łączeniu cylindra silnika z gaźnikiem znajduje się ... no i właśnie co to jest i do czego muszę to podpiąć ?
Po za tym czy ktoś mógłby mi jeszcze wyjaśnić jak podłączyć gumowe węże w tym gaźniku?
Proszę o pomoc

http://imagizer.imageshack.us/v2/280x200q90/673/0IVetV.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/280x200q90/538/tE5tHs.jpg

Offline

 

#2 2014-08-19 11:31:31

 GuMiS

http://i.imgur.com/rGxTz7E.png

Skąd: Belgiè, Brussel
Zarejestrowany: 2011-08-08
Posty: 3381
Punktów :   28 
Pojazd: Romet Z150
Wiek: 23

Re: WS50 przeróbka 125 Pomocy :)

Węże normalnie, tylko jeden podpinasz standardowo do kranika.
Reszty chyba nie trzeba tłumaczyć do czego służą.
Na króćcu zatykasz i tyle


Ciągle się przemieszczam,
uciekam przed słońcem i deszczem,
jeżdżę, nie wiem kiedy skończę nareszcie,
gdzie mieszkam, gdzieś tam w jakimś mieście,
jak królewna śnieżka za siedmioma, w swym królestwie.

Offline

 

#3 2014-08-19 12:16:18

 Saykando

http://i.imgur.com/YzRVJ7Y.png

7123876
Call me!
Skąd: Jaworzno
Zarejestrowany: 2013-12-04
Posty: 16
Punktów :   
Pojazd: Barton Fighter ECO
Wiek: 26

Re: WS50 przeróbka 125 Pomocy :)

dzięki wielkie. nie dawał mi ten "wylot" spokoju


... a co do gaźnika... to górna rurka gumowa do wlewu pod bakiem, dolna gumowa odpowietrzenie i zostaje na kranik... ale co jesli karanik podepne do kranika pod bakiem ? wtedy zostaje górna rurka nie podłączona
chyba że jedna rurka wraca do króćca? ... ;/

Ostatnio edytowany przez Saykando (2014-08-19 13:00:19)

Offline

 

#4 2014-08-20 00:26:15

 Babuy

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

Skąd: Gubin
Zarejestrowany: 2012-04-05
Posty: 521
Punktów :   
Pojazd: Zetka 250 :)

Re: WS50 przeróbka 125 Pomocy :)

Noo jak dwa kraniki podepniesz to się nic nie stanie... u ciebie ma tak być, bo ty masz kranik w gaźniku, widocznie silnik szedł do jakiegoś jeździdła bez kranika pod bakiem Wężyk na kranik pod bakiem i koło gaźnika oba odkręcasz i śmigasz ;D


Zetka to motor, który jest powodem do dumy, jazda po lesie, palenie gumy xD

Offline

 

#5 2014-08-21 11:18:23

 Saykando

http://i.imgur.com/YzRVJ7Y.png

7123876
Call me!
Skąd: Jaworzno
Zarejestrowany: 2013-12-04
Posty: 16
Punktów :   
Pojazd: Barton Fighter ECO
Wiek: 26

Re: WS50 przeróbka 125 Pomocy :)

acha.. czyli wnioskuję po Twojej wypowiedzi że shemat podłączenia ma być taki:

http://imagizer.imageshack.us/v2/150x100q90/904/5R6qoJ.png

z tym że pod bakiem mam niby dwa wyloty na wężyk ale podpięty tylko jeden. Czyli na rysunku zielony będzie "tak na odczepnego podpięty". chyba nie będzie to robić róznicy dla samego gaźnika? No kurcze zaskoczyło mnie to że takie gaźniki też są:)

Offline

 

#6 2014-08-21 23:18:02

 Babuy

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

Skąd: Gubin
Zarejestrowany: 2012-04-05
Posty: 521
Punktów :   
Pojazd: Zetka 250 :)

Re: WS50 przeróbka 125 Pomocy :)

Musisz zrobić tak, aby paliwo dostawało się do gaźnika. Teoretycznie jeden wężyk powinien dochodzić (ten od paliwa, z kranika pod bakiem), a jeden wychodzić (ten od przelewu) ...


Zetka to motor, który jest powodem do dumy, jazda po lesie, palenie gumy xD

Offline

 

#7 2014-08-23 22:39:04

 Saykando

http://i.imgur.com/YzRVJ7Y.png

7123876
Call me!
Skąd: Jaworzno
Zarejestrowany: 2013-12-04
Posty: 16
Punktów :   
Pojazd: Barton Fighter ECO
Wiek: 26

Re: WS50 przeróbka 125 Pomocy :)

Dobra Mistrzowie mechanicy   laik taki jak ja biera się do roboty i... no właśnie i coś idzie nie tak ( co nie trudno zgadnąć ) więc liczę na pomoc Waszą

po zamontowaniu w ramie silnika moretti 125  ( oczywiście allegro ) podpięcia króćca do gaźnika (jednak pozostawiłem ten z 50tki ponieważ gaźnik zachaczał o rozrusznik [sic!] ) oraz wydechu okazuje się że....
a) standardowy akumulator szybko pada (czy standardowy trzeba wymienić czy jest inny trik? )
b) motor dostaję pizdę - tak jakby odkręcona manetka gazu na całość
- jak spróbować wyregulować na tym obroty?
- czy jest to wina linki gazu (wcześniejszy gaźnik był usytuowany niżej ale miał końcówkę linki pionową za to ten jest wyżej i do tego końcówka jest zakrzywiona)
- czy może gdzieś pobierać "lewe" powietrze?
c) co to za dziura w cylindrze jak na zdjęciu i co z tym zrobić? z tej dziury wydobywają się spaliny ((chyba) bo przez wskakujące wysokie obroty nie chcę rozpiepszyć silnika , nie idzie tego odpowiednio zaobserwować) dzieś czytałem że może to być jakaś odma związana z ciśnieniem korbowodu lub ewentualnie szykuje się drugi wydech lub kolektor... normalnie "zaczynam być w lesie "


Tutaj zdjęcia:


http://imagizer.imageshack.us/v2/150x100q90/742/Ujcum5.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/150x100q90/673/ZFLHEM.png
http://imagizer.imageshack.us/v2/150x100q90/661/wvit2T.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/150x100q90/746/E9D7nA.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/150x100q90/904/ZUj3bI.png
http://imagizer.imageshack.us/v2/150x100q90/537/Bxhft6.jpg


ma ktoś jakieś pomysły? ... help:)

Offline

 

#8 2014-08-24 01:20:52

 Babuy

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

Skąd: Gubin
Zarejestrowany: 2012-04-05
Posty: 521
Punktów :   
Pojazd: Zetka 250 :)

Re: WS50 przeróbka 125 Pomocy :)

Aku pada powiadasz ... a ładowanie masz ? Moto ma wysokie obroty ... było niedawno na forum, prawdopodobnie "zawieszona" przepustnica, ma wejść nacięciem na taki pierdolnik w środku gaźnika. A co do tej dziury ... zrób blaszkę tak, aby tam pasowała na te otwory na śruby i zatykała tą dziurkę. Regulujesz obroty postojowe tą śrubką oznaczoną na czerwono.

Ostatnio edytowany przez Babuy (2014-08-24 01:23:31)


Zetka to motor, który jest powodem do dumy, jazda po lesie, palenie gumy xD

Offline

 

#9 2014-08-24 11:51:01

 Saykando

http://i.imgur.com/YzRVJ7Y.png

7123876
Call me!
Skąd: Jaworzno
Zarejestrowany: 2013-12-04
Posty: 16
Punktów :   
Pojazd: Barton Fighter ECO
Wiek: 26

Re: WS50 przeróbka 125 Pomocy :)

Dzieki za szybka odpowiedz. Ale czy jak zatkam ten otwor to czy nie rozwale po pewnym czasie silnika? Wkoncu po cos on byl zrobiony... Ewentualnie pozostawic otwor tylko zrobic cos by nic nie weszlo do srodka. Czy powinienem sie martwic tym ze cos z niego sie wydobywa?


wygląda podobnie jak u mnie

http://forum.moto-4t.pl/printview.php?t=2843&start=2

A tym trochę się martwić zaczynam choć silnik nowy...

http://www.eaglets.pl/forum/viewthread. … ad_id=5074

Co o tym myślicie?


Ładowanie akumulatora powinno być ponieważ podczas zamieniania kostek i innych elementów wszystko robiłem tak jak było wcześniej(minus podłączony do masy silnika), a aku ma parametry :12V i 5Ah. może przy tym silniku wymagany jest mocniejszy? no odpalanie ze startera szybko go rozładował.

Ostatnio edytowany przez Saykando (2014-08-24 12:14:33)

Offline

 

#10 2014-08-24 22:05:01

 Babuy

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

Skąd: Gubin
Zarejestrowany: 2012-04-05
Posty: 521
Punktów :   
Pojazd: Zetka 250 :)

Re: WS50 przeróbka 125 Pomocy :)

No tak jak gość napisał w tamtym poradniku ... w to miejsce miała być wpierniczona rurka od zawirowywacza ... dzisiaj przyglądałem się mojemu 250 ccm i takie cuś też tam było, tylko od nowości u mnie jest zaślepione. A co do dymka z odmy ... goście w tamtym temacie odpowiedzieli. Kontroluj to, jak się pogorszy to będziesz musiał coś działać.


Zetka to motor, który jest powodem do dumy, jazda po lesie, palenie gumy xD

Offline

 

#11 2014-08-25 11:18:10

 GuMiS

http://i.imgur.com/rGxTz7E.png

Skąd: Belgiè, Brussel
Zarejestrowany: 2011-08-08
Posty: 3381
Punktów :   28 
Pojazd: Romet Z150
Wiek: 23

Re: WS50 przeróbka 125 Pomocy :)

Dziurka jest po to, żeby katalizator się nie zanieczyszczał, a Ty owego nie posiadasz więc zaślepiasz, sam jeździłem tak 125ccm i nic się nie stało,


Ciągle się przemieszczam,
uciekam przed słońcem i deszczem,
jeżdżę, nie wiem kiedy skończę nareszcie,
gdzie mieszkam, gdzieś tam w jakimś mieście,
jak królewna śnieżka za siedmioma, w swym królestwie.

Offline

 

#12 2014-08-26 21:37:19

 Saykando

http://i.imgur.com/YzRVJ7Y.png

7123876
Call me!
Skąd: Jaworzno
Zarejestrowany: 2013-12-04
Posty: 16
Punktów :   
Pojazd: Barton Fighter ECO
Wiek: 26

Re: WS50 przeróbka 125 Pomocy :)

czyli jak go zaślepie to nic się nie stanie? choć w planie mi chodzi dorobić blaszkę z otworem (shemat). A możecie podrzucić zdjęcia jak to u Was jest? ciekawi mnie to jak się uda to jeszcze w tym tygodniu wezme się za robotę bo ten tydzień mam ujową zmianę ;/

http://imagizer.imageshack.us/v2/150x100q90/537/wBbAjV.png

Ostatnio edytowany przez Saykando (2014-08-26 21:46:49)

Offline

 

#13 2014-08-27 10:30:21

 GuMiS

http://i.imgur.com/rGxTz7E.png

Skąd: Belgiè, Brussel
Zarejestrowany: 2011-08-08
Posty: 3381
Punktów :   28 
Pojazd: Romet Z150
Wiek: 23

Re: WS50 przeróbka 125 Pomocy :)

zwykla zaslepka + uszczelka własnej roboty, nie pokaże bo miałem tak w starym 125 a nie mam zdjęć.


Ciągle się przemieszczam,
uciekam przed słońcem i deszczem,
jeżdżę, nie wiem kiedy skończę nareszcie,
gdzie mieszkam, gdzieś tam w jakimś mieście,
jak królewna śnieżka za siedmioma, w swym królestwie.

Offline

 

#14 2014-10-11 23:03:40

 Saykando

http://i.imgur.com/YzRVJ7Y.png

7123876
Call me!
Skąd: Jaworzno
Zarejestrowany: 2013-12-04
Posty: 16
Punktów :   
Pojazd: Barton Fighter ECO
Wiek: 26

Re: WS50 przeróbka 125 Pomocy :)

Temat do zamknięcia - nowy silnik hula jak ta lala , otwór zaślepiony, wyregulowany gaźnik , obroty 2k. Dziękuję za pomoc:)

Offline

 

#15 2014-10-12 13:10:47

 Kazek

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

Skąd: Mielec
Zarejestrowany: 2013-05-25
Posty: 180
Punktów :   
Pojazd: Suzuki RG
Wiek: 17
WWW

Re: WS50 przeróbka 125 Pomocy :)

Obroty mają być 1.5K no i to jest 110,a nie 125.

Offline

 
Liczniki

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.zetka50.pun.pl Treppen aus Polen https://f-gazy-on-line.pl/kursy/f-gazy