patryksi11 napisał:
Witam
Mam pytanie bo mam nowego routera już tydzień i gdy jadę 50 km/h to mam bardzo wysokie obroty ok 7,5 tys. nie wiem czy coś mam zepsute czy może nowszy model ma inne zębatki ?
Napiszcie przy jakich obrotach u was jest 50 km/h
Pozdrawiam
Ja przy 8,5tys obr jechałęm dopiero 50km/h,dopiero po zmianie zebatki na 15z jechałem tyle ale przy 7,5 tys;p
Offline
czyli ile zębów powinno być, żeby było w porządku? Tak jak w zetce, bo tak jest na forum taki temat
Offline
jak czytałem wasze tematy ze zetka jedzie 50 to byłem szczęsliwy że kupilem routera mam joz go dotarty i ciagnie 8 dych na lajcie
jakbym mial wymieniac zębatki moduły to bym chajny dostał a tak coto mam przejechane 950 sam wymienialem olej na najlepszy i nic się niepsuje oprucz
spalonych zarowek
Offline
no fakt, taki + ma ws 50 , że nie ma blokad ;p też się ucieszyłem. Jedynie iglicę sobie porusz, będzie się wyżej kręcił (ponad skalę). ;p Tylko jak to zrobisz, to powoli puszczaj sprzęgło ;p
Offline
Witam ,
Przymierzam się właśnie do zakupu jakiegoś skutera/moto żeby moc śmigać czymś co pali mniej niż moja 2.5 litrowa omega . Próbowałem się określić czy potrzebuje prawo jazdy kategorii A ,ale po małym teście na GS500 mojego szwagra stwierdziłem ze jednak wole styl miejski .Oglądałem masę skuterów i wszystkie takie nijakie ,jakby na jedno kopyto.Przez przypadek trafiłem na stronę Rometa i zainteresowałem się modelem WS50 odnośnie którego mam kilka pytań.
Po pierwsze jak wypada pod względem bezawaryjności oraz spalania w cyklu miejskim.
Czy nowy model posiada ładna i przejrzysta instrukcje oblugi z zalecanymi terminami wymian bądź jakiekolwiek bonusy do motorka ?
Czym rożni się model z 2010 r od tego z br. ?
Jak wyglądają faktyczne osiągi tego moto oraz maksymalny mo? Jedni piszą o 70/80/90 km ,ale wiem ze mierzone jest to w rożnych warunkach i często w euforii kierującego , dlatego pytam o osiągi fabrycznego modelu ?
Czy jest możliwość modyfikacji bądź poprawy tychże osiągów ( opcjonalnie 45 km/h co przy mojej wadze da jakies 35 )? Wyczytałem wcześniej coś odnoście modułu oraz "iglicy" , proszę powiedzieć ile w tym prawdy oraz jak tego dokonać.
Miło by było jakbym uzyskał odpowiedzi na wszystkie pytania na forum badz drogą e-mailowa.Z góry dzięki i pozdrawiam
P.S Jest to moto 4 biegowy ? Jak ma sie on do Simsona S51 - moje jedyne odniesienie.
Offline
Od razu mogę ci powiedzieć, że 70 km/h to będzie duże osiągnięcie, da rade wstawić 72 ccm, dzięki których będziesz mógł jechać przelotowo 65 km/h. Simson s51 przy ws50/zetce/ innych nakedach 4t, to rakieta. Z awaryjnością nie będzie problemów, spalać pewnie będzie 2,2 litra do 2,5 litra. Instrukcja jest o dupę rozbić. Na pewno będzie lepszy ws50 od jakiegokolwiek pierdzącego kibla. Tak posiada 4 biegi. Szczegółowiej mogą się wypowiedzieć użytkownicy tych sprzętów.
Offline
Po przejechaniu 1120 km zepsuł mi się tylko ,,licznik ,który pokazuje na którym się jedzie biegu". Awarie tą usunęli mi przy pierwszej wizycie w serwisie. W cyklu miejskim pali mi do 3/100 l. Router Romet wyszedł w tym roku Osiągi zależą od warunków, ale gdy nie wieje i dobrze go rozpędzisz z góry to poleci ponad 80 km bez problemu. Nie ma blokady ;D
Offline
tak "Was czytam" to chyba zamienię Zetkę na WS te 80 km/h widzę to norma...
może ktoś z Was "rzucić okiem" w homologację i potwierdzić mi w niej błąd, bo pewnie tam pręd. maks. jest określona na 45 km/h (jak na motorower przystało).
Ostatnio edytowany przez Slawkowski (2011-06-30 14:21:03)
Offline
80 km/h ... no cóż warto było by to sprawdzić dokładnie ja w swoim mam wstawione 72ccm i po prostej to jak go chwile bujam do idzie te 70 licznikowe a 80 to z lekkiej górki... chyba że mi licznik zaniża ;D
Offline
W każdym dokumencie musi byc napisane ze 45km/h max, bo jezeli nie to problemy z rejestracją na 50 cm3 bys miał, ile zapłaciłeś za włożenie 72cm3, kurcze ludzie wiem ze w ws-ce sa 2 schowki. Gdzie???
Offline
Jeżeli jedziesz powyżej 45 km/h to stajesz się z motorowerzysty, motocyklistą Chyba tak jest, wg polskiego prawa Schowek jest na zadupku y przy akumulatorze, na cukierka ;d
Offline
michal_0310 napisał:
Jeżeli jedziesz powyżej 45 km/h to stajesz się z motorowerzysty, motocyklistą Chyba tak jest, wg polskiego prawa
to raz, a dwa, że jak motorower rozwija prędkość większą niż 45 km/h to automatycznie staje się motocyklem
Offline
HBKazus napisał:
W każdym dokumencie musi byc napisane ze 45km/h max, bo jezeli nie to problemy z rejestracją na 50 cm3 bys miał, ile zapłaciłeś za włożenie 72cm3, kurcze ludzie wiem ze w ws-ce sa 2 schowki. Gdzie???
Było już na forum z tego co pamiętam.... 1 jest pod chromowanym bagażnikiem za siedzeniem masz pod nim taki zamek na kluczyk.... 2 jest na klucze, od świecy itp z prawej strony pod pokrywką (owiewką) od akumulatora z naklejką ws50 taki mały trójkątny czarny plastik
Offline
HBKazus napisał:
ile zapłaciłeś za włożenie 72cm3,
około 150 zł. ale sam zakładałem
Offline
Ja wolałem kupić cały silnik 125cmm przenajmniej głowica i wał nie są nadwyrężone tylko będzie trzeba coś z wydechem zrobić no i zębatka 16 albo 15 zębów
Offline