Na suzi wybiło już licznikowe 54 tys. km , czyli w tym sezonie prawie 7,5k przejechane Nie wiem czy będzie jeszcze pogoda żeby pojeździć jak wrócę z trasy za 3 tygodnie więc podsumowuje
już ten sezon i wrzucam jedno skromne zdjątko
Offline
Ostatnio trochę dłubałem przy Suzi a mianowicie:
-Nowa tarcza hamulcowa NG + klocki
-Wymieniony płyn hamulcowy , tłoczki wyglądały tragicznie ale udało mi się je wyczyścić i okazało się , że jeszcze się nadadzą (żadnych większych wżerów)
-Nowy dekielek + emblemat Suzuki
-Tank pad Suzuki
-Szybka Puig
-Dzisiaj wyczyszczony i nasmarowany łańcuch bo była przejażdżka bodajże 50km , mało ale micha się cieszy
Jak widać musiałem się wspomagać dodatkowym akumulatorem więc czeka mnie wymiana aku (na zimę był w domu i ładowałem go ale nic już z niego nie będzie).
Kilka fotek:
Ostatnio edytowany przez RadekCrs50 (2018-03-11 18:02:59)
Offline
Pewnie , + do tego jeszcze nowy laczek na tył ale to jak zjadę z trasy za 2 tygodnie Mam nadzieję , że pogoda będzie dopisywać bo teraz jestem w Francji to 20 stopnie codziennie czyli idealnie na moto
Offline
W końcu ( po 10 tys. km ) zabrałem się za regulację zaworów i wygląda to następująco:
Obydwa wydechowe luz 0,14mm
Lewy ssący luz 0,00mm
Prawy ssący luz 0,05mm , czyli tylko jeden w normie
Płytki zdemontowałem zapisałem sobie numerki i zamówiłem odpowiednio większe.
(Stare płytki)
3 nowe płytki to koszt 80zł + przesyłka. Na nowych wygląda to następująco:
Wydechowe luz 0,04mm
Ssący lewy 0,04mm , prawy 0,05mm
Prawidłowy luz dla tego silnika jest w przedziale 0,03-0,08 więc teraz wszystko w normie
Zakupiłem sobie specjalny klucz do wciskania zaworów żeby nie porysować krzywki wałka jakimś śrubakiem Koszt około 60zł.
Stare płytki zapakowane i zabezpieczone olejem Może się jeszcze kiedyś przydadzą.
Offline
Może jeszcze ktoś się trafi w tym roku Mrozy się zbliżają więc to ostatni gwizdek
https://www.olx.pl/oferta/suzuki-gs-500 … xtPNs.html
Offline