Chyba wolałbym zdjąc bak tylko jak się go odkręca?Niby czytałem te tematy z FAQ,ale nie wyswietlaja mi sie obrazki,a nie wiem o ktore srubki chodzi?Które srubki,żeby zdjąc siedzenie i które,żeby zdjąc bak?
Chciałem jeszcze zapytac,bo nwm czy nie kończy mi się sprzęgło.Objawem jest to,że nie wiem jakbym regulowal linke to jesli moto ma wysprzęglac do końca(lub prawie konca XD ) to sprzęgło łapie pod sam koniec (90% puszczenia klamki),albo idzie wyregulowac tak,że łapie w 68/75% puszczenia klamki,ale wtedy nie wysprzegla do końca Jeszcze jednym objawem oprócz tego,że sprzęgło łapie pod sam koniec jest leciutkie szarpanie moto na wciśnietym sprzęgle do konca,a czasem nawet gaśnie przez to tak jakby nie wysprzęglał. Czy w razie czego jakby kończyło mi się sprzegło to wystarczy,że kupie te tarcze i wymienie? https://motor-x.pl/tarcza-sprzega-crs50ogar-2,p.html
Ostatnio edytowany przez Karitareri (2018-08-04 23:33:28)
Offline
dwie śrubki 10 w okolicach amortyzatorów, siedzenie w górę i do tyłu, tam gdzie jest koniec siedzenia a zaczyna się bak jedna śrubka do ramy jak pamiętam też chyba 10 też bak do tyłu lekko i do góry, pamiętaj o odpięciu kabelków pod spodem no i warto mieć pusty bak sprzęgło tak wystarczy wymienić te tarczki. Zaczynam się obawiać czy dasz radę sobie z wymianą zestawu 72ccm bo odkręcenie siedzenia i baku to tak z marszu, intuicyjnie, wystarczy rzucić okiem, przemyśl żebyś nie został z rozbebeszonym motorkiem(bez urazy kolego)
Offline
Zestaw 72cc zakładałbym ze starym dobrym znajomym,ktory ogarnia tego typu sprawy także nie byłoby źle Po prostu pytam jeszcze tak dla pewności W takim razie jak kupie zestaw 72cc to wrócę tutaj i działamy Jakbym mial jeszcze jakies pytania to będę pisał.
Offline
Pierwsze co to zadaj sobie pytanie - jak długo planujesz jeszcze jeździć Zetką. Zestaw 72 cc kosztuje chyba z 6-7 stówek, pojedziesz z 10 km/h szybciej a przy sprzedaży nikogo nie interesuje że silnik przerobiony i dadzą jak za seryjną używkę więc tej kasy nie odzyskasz. Ja miałem zamiar wymienić a w końcu sprzedałem Rometa i kupiłem Yamahę. Także temat do zastanowienia
Offline
Ogólnie mam ogromny sentyment do tej zetki (jako,że to pierwszy pojazd mechaniczny) więc raczej nie planuje jej sprzedawać.Jak wyrobie zniżki to oc będzie groszową sprawą,a jednak zawsze to jakaś popierdzółka jak się auto zepsuje itp Najwcześniej mógłbym ją sprzedawać po zdaniu prawa jazdy B i A2+kupnie motocykla i samochodu więc co najmniej parę lat.A co do założenia 72cc w serwisie to masz rację,bo u mnie wołali za to 700zł
Offline
Chcialem sie dopytac jeszcze raz czy na pewno jak zdemontuje bak to bez wyciągania silnika powinno się udać zdjac ta glowice i cylinder??Jak sie tak dzis przyjrzałem to strasznie malo miejsca Kolejne pytanie jest takie czy trzeba docierac zawory w nowej glowicy(72cc) czy wystarczy,że wszystko zloze i będzie cacy? Co do tych śrub zaworów ktore mam podmienic z 50cc to wystarczy,że sie się je odkręci cale i wkręci w nowej glowicy?( dopiero jak to bede rozkrecał to sam bede wiedzial jak to sie mniej wiecej robi,ale wolalbym wiedziec wczesniej)
Chcialem jeszcze spytać jaki olej wlac na docieranie nowego tłoka i cylindra?
Ostatnio edytowany przez Karitareri (2018-08-12 00:26:33)
Offline
Bardzo prosze o odpowiedz,czy docieraliscie zawory po kupnie nowego zestawu ,czy po prostu montowaliscie?
Offline