Ogłoszenie


#1 2019-03-09 15:05:24

Piotrass

http://i.imgur.com/YzRVJ7Y.png

Zarejestrowany: 2019-03-09
Posty: 2
Punktów :   

Przywrócenie zetki do czasów jej świetności.

Cześć, mój problem zawarty jest w temacie. Z góry zaznaczam, że jestem dumnym posiadaczem zk125, lecz totalnym laikiem motoryzacyjnym, a moje zdolności ograniczają się do wymiany żarówki. Z dystansem proszę.

A) "dlawienie się przy wysokich obrotach". Nieraz miejsce ma sytuacja, gdy na postoju odkrecajac gaz energicznie na max moto gasnie/dusi się. Gdy wkreca się na niskie oborty i stopniowo coraz wyżej, nie ma problemu.

B) Gdy jest zimno, akumulator nie kręci. Dopiero po rozgrzaniu moto odpala bezproblemowo że startera, lecz pierwszy raz trzeba kopac. To ma miejsce akurat od dziś, gdy że tak powiem budzę zetke ze snu zimowego. Wcześniej było tak, że przed wyjazdem trzeba było silnik rozgrzać do odpowiedniej temp, ale palił ze startera od razu. Akumulator zimował w ogrzewanym pomieszczeniu i była dolewana zawartość.

C) Jaki dodatkowy serwis zrobić? Przed rozpoczęciem sezonu planuje wymienić olej. Przy gaźniku jeszcze nie miałem okazji się bawić. Obiło mi się również o uszy, by wyregulowac zawory.

Jeśli ktoś miałby sumienie i czas, by pomóc, rozpisać się, byłbym bardzo wdzięczny. Pozdrawiam :)

Offline

 

#2 2019-03-30 07:10:24

 Tatamayaya

http://i.imgur.com/YzRVJ7Y.png

Skąd: Białystok
Zarejestrowany: 2014-05-28
Posty: 80
Punktów :   
Pojazd: Zetka 50
Wiek: rycząca czterdziestka

Re: Przywrócenie zetki do czasów jej świetności.

Hej. Na tym forum były setki podobnych pytań i odpowiedzi. Sprawdź wszystko po kolei. Zacznij od za przeproszeniem d.upy i  oblookaj filtr powietrza , może wymaga wymiany? Zlej majonez z odmy, wyreguluj gaźnik - czynność bardzo prosta, sprawdź po drodze wszystkie śrubki czy nie mają luzu i np. na króćcu nie bierze lewego powietrza. Sprawdź kranik w baku ,;jeśli nie masz filtra paliwa to sobie spraw, przezroczysty - będzie jednocześnie kontrolką czy wszystko ok.  Następnie możesz sprawdzić luz na zaworach ( są poradniki ). Szybkie odkręcanie manetki może spowodować to co piszesz - czyli zadławienie/ zgaszenie silnika. To raczej tyle.  A co do akumulatora - to być może padł / padła jedna cela , i ulega samorozładowaniu. Miałem tak do niedawna na nowym aku. i zmieniłem bajerancku bezobsługowy z miernikiem na zwykły żelowy. Jest dużo pewniejszy, mniej wrażliwy na przechowywanie i mniejszy ;-)

Ostatnio edytowany przez Tatamayaya (2019-03-30 07:13:57)

Offline

 
Liczniki

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
przegrywanie kaset vhs warszawa https://www.hotelstayfinder.com/ dzielnekobietki implanty łódź