A więc pokaże Ci co ja osobiście mam zamiar zakupić, wymiary pasują, bo w zetce ma 43 cm długości, ten ma 40cm i zetka ma końcówkę 10cm średnicy, a tamten 11,4cm. Powinien pasować do kolanka od zetki sport, a co do starszej wersji można dorobić: http://allegro.pl/sportowy-wydech-domin … 71680.html (wersja standardowa okrągła)
Offline
no no tłumik dominatora piękny pomyslimy na lato
Offline
Ja już myślę o tym, bo na lato chciałbym przełożyć i każdemu polecam wymianę, bo ten nasz oryginalny... Niby lepszy od innych chinoli, ale i tak chinolek
Offline
no to jest lepij kupic przelotowy wydech czy brać wiertło i młotek i bawić się z tym??
Offline
Osobiście, w jakimś innym chinolku taty, z bratem wzieliśmy wiertarkę, grube wiertło i inne duperele... Wywierciliśmy ok. 15 dziur, walnęliśmy młotkiem, i kombinerkami wyjęliśmy zawartość. akurat poszło łatwo, bo blachy były połączone ze sobą. Wystarczyło tylko wyszlifować lekko od wewnątrz pozostałości blachy i przelotowy tłumik zrobiony. Ale nie było to świetne rozwiązanie, ponieważ tłumik wgniótł się lekko, dlatego polecam nie niszczyć obecnego, ze względu na gwarancję. Należy zrobić nowy, przelotowy, a stary zakładać do przeglądów. To samo z modułem. 2 lata gwarancji to coś, a chyba nie chcecie jej stracić?
Offline
no raczej nie ja będę wszystko zmieniać na oryginał jak na przegląd będę jechać ;P
Offline
wystarczy kolanko przerobic i bedzie dobry
Offline
co ty nie powiesz
Offline
mam rometa zetkę 50 z silnikiem 50cm3 lecz jest trochę mocniejsza od zwykłej 50
kupiłem moduł na zdjęcie blokady obroty silnika mi tylko odblokowało ale wcale szybciej nie jade
jest jakaś inna blokada?? i co trzeba zrobić żeby szybciej pojechac bo podobno wyciąga 100Km/h
Ostatnio edytowany przez robot654 (2011-04-12 13:34:58)
Offline
robot654 napisał:
mam rometa zetkę 50 z silnikiem 50cm3 lecz jest trochę mocniejsza od zwykłej 50
kupiłem moduł na zdjęcie blokady obroty silnika mi tylko odblokowało ale wcale szybciej nie jade
jest jakaś inna blokada??
poczytaj forum
i co trzeba zrobić żeby szybciej pojechac bo podobno wyciąga 100Km/h
zmienić silnik na 125 ccm
Offline
Niemożliwe żeby silnik 50cm3 miał taka moc jak 125cm3 nawet po wymianie tłumików co i tak nic nie daje , to nie 2 suw gdzie wali spalinami aż siwo zanim wtedy coś da , ale nie 4 suwie.
Zetki niemaja zadnych blokad na tłumikach jak by były to nie wkrecał by sie na obroty i miał by muła.Nie wyciagnie Ci 100km/h na prostej przy pojemność50cm3 , po wymianie na 80cm3 i zebatkach z tyłu na mniejsza i małej wadze kierowcy to prędzej...
Offline
robot654 napisał:
po co mam zmieniać silnik na 125cm3 jak ta moja zetka 50cm3 ma mocniejszy silnik i ma moc dorównująca zetce 125cm3
to gratuluje i nie mam pytań,.
Offline
robot654
Nie wie, kto ci takich bajek naopowiadał, chińskie 4t manualne zazwyczaj osiągają vmax w granicach 70 km/h. I nic z tym więcej nie zrobisz, reszta to opowiadania dzieci i przekłamania gównianych liczników. Silnik 125 ledwo co ledwo, ale może te 100 pojedzie.
Z postem o tym, że 50 ccm dorównuje 125, poprawiłeś mi humor.
Offline
Skąd ty taki silnik wydarłeś że dorównuje 125
Offline