Witam wiem, że to forum Rometa Zetki, ale silniki są te same więc zapytam.
Chciałbym zapytać czy warto kupić motorower Benzer Aston 50? Jest mi on potrzebny do normalnej jazdy 0 jakiegoś wariactwa, stawania na koło, palenie gumy czy inne gówna bo motor do tego nie jest i jestem wrogiem takiego czegoś mianowicie miałby mi służyć do samej jazdy lubię dużo jeździć. Motorami już jeżdżę 7 lat i rozebranie jakiegoś Simsonka czy czegoś to żaden problem więc i tu bym se poradził. Dobra ostatnie czy przez 3 lata użytkowania by mi dobrze służył bez awarii? Takie jakieś tam drobne to wiadomo się zdarzają, ale jak pisałem jestem zwolennikiem normalnej jazdy 6,5k rpm na dotoraciu, a po to tak 8k rpm i tyle
Z góry dzięki.
Dawid.
PS: Ile daliście za swoje Astony 50? Bo tam gdzie ja chcę kupić to 3700zł z szybą, koszem i 2 kaskami, ale ja będę kupował bez szyby czyli za 3600zł.
Troche chaosu w tym jest bo dopiero wstałem .
Offline
hmm wiesz co jezeli ta sama konstrukcja i nie bedzies jezdzil powyzej 8-9k czyli mniejw iecej w granicach momentu obrotowego bo jest na 7-8 ale do 9 tez dokrecisz to taki silnik dlugo pojezdzi. widziales na przykladzie naszego moderatora ile przejechal na silniku poziomym czyli uwazanym za ten badrziej awaryjny 35k kilometrow wiec do takiej jazdy bez problemowo sie oplaca i mzona brac
Offline
Aha no dzięki, a jak z ramą? Nic nie odpada bo troche czytałem o Zippach Neken i ludzie piszą, że plastiki odpadają czy tutaj nie ma niczego takiego?
I jaki olej najlepiej lać do tego Benzera? Bo ja myślałem o Castrolu 10w40, ale nie wiem czy syntetyk czy półsyntetyk
Offline
Spokojnie posłuży nawet i 5 lat . Te silniki są na prawdę dobre i mało wadliwe . Kwestią bezawaryjności silnika jest dotarcie .
Offline
Najlepiej docierać do 1000km? Tak jak ma Zetka tak ;p? A czytałem, że Benzer ma normalnie biegi czyli jedynka na dół reszta do góry czy to prawda?
Offline
no ma ma, ZetKa tez tak ma
Offline
Tak, Podstawowe dotarcie to 1.000 km. Ale jak zrobisz już ten 1000km to nie oznacza ,że możesz mu dawać nie wiadomo ile obr/min. Silnik po dotarciu powinien jeszcze pracować spokojnie do 2000km . By był bezawaryjny . Ja osobiście mam przejechane ponad 1000 km i nadal jeżdżę spokojnie . To ani nie zaszkodzi silnikowi ani nie zaszkodzi nikomu . Wręcz silnikowi pomoże a właściciel będzie na pewno zadowolony .
Offline
Luzik dzięki tata powiedział, że jakoś po 10 kupimy yeah ;p.
Ostatnio edytowany przez GumiŚ123 (2011-08-08 20:16:50)
Offline
Luz jestem napalony na Astona bo ma piękny wygląd jak na motorower 4,7KM to też ładna ilość jak na motorower więc z błachostek i tak bym go nie zamieniał Będzie to moja pierwsza taka przygoda bo jak do tej pory to tylko starsze maszyny użytkowałem min. Minsk 125 ;p.
Offline
GumiŚ123 napisał:
Luz jestem napalony na Astona bo ma piękny wygląd jak na motorower 4,7KM to też ładna ilość jak na motorower więc z błachostek i tak bym go nie zamieniał Będzie to moja pierwsza taka przygoda bo jak do tej pory to tylko starsze maszyny użytkowałem min. Minsk 125 ;p.
Mińsk 125 też ma swoją moc.
Dla tego nie zdziw się jak się przesiądziesz na 50
Możesz odczuć ten lekki brak mocy i wolniejsze zbieranie się motoru .
Ale do wszystkiego ujdzie się przyzwyczaić
Offline
Na pewno poczuje bo Minsk to 2T a Benzer to 4T 50cm3 i Minsk ma 12 KM a Aston 4,7;p. Tak przy okazji się pochwale jak w tamtym roku testowałem swojego Minska ile pójdzie to 120km/h poleciałem
Offline
łady osiąg xD 120km/h
Offline
Bez żadnych tuningów Benzera bd. miał we wtorek 16 ;0.
Edit: Dzisiaj byłem w jednym sklepie z motorowerami i kolo powiedział, że nie ma w ogóle 50 z silnikiem pionowym haha.
Ostatnio edytowany przez GumiŚ123 (2011-08-09 12:23:13)
Offline
to powiedz mu zeby sie douczyl albo zmienil prace i nie robil ludzi w babuko bo motorowerow z silnikiem pionowym jest od groma, zaczynajac od starych simsonow po nowe tzr'ki czy inne z silnikiem Minarelli AM6 ktory jest w 2T i pionie, chlodzony ciecza!
Ostatnio edytowany przez CzaQQ (2011-08-09 13:54:10)
Offline