http://www.youtube.com/watch?v=vQlxVtx7kAs
Postaram sie nawiazac kontakt z tym gosciem i dowiedziec sie gdzie to mozna kupic
loko napisał:
Tutaj macie linki do zestawów tuningowych za granicą (mój już w drodze
http://www.orionmotors.nl/shop/product_ … ff6259a977
http://glanspower.fi/tuote/984
http://www.orion-motors.de/product_info … p181_.html
Najbardziej opłaca się w Niemczech - wysyłka 15E, zwykły przelew w euro z konta albo payU, czas oczekiwania 2 tygodnie, + 1 tydzień gdyby nie miał na składzie
Z tego co pisał sprzedawca licencję na silnik pionowy ma LIFAN i nie jest to licencja otwarta jak w przypadku silników poziomych, więc NIE BĘDZIE tańszych zestawów, chyba ze za 15 lat
Będę informował o postępach montażu
Jeszcze chciałem powiedzieć, że gadałem z hurtownikiem... oni wiedzą że to jest dostępne, ale minimalne ilości zamówienia to np 1000 sztuk i boją się, że nikt tego w PL za tę cenę nie kupi i dlatego nie przewidują sprowadzania tych zestawów do nas, żadna era pionowych silników NIE NADCHODZI... niestety. Lifan wymyslił zestaw z inną głowicą z większymi zaworami i nie będzie też samych cylindrów, to są sprawdzone informacje, koresponduję z nimi już kilka miesięcy
pozdrawiam wszystkich
Bardzo dobre informacje. Jak tylko będziesz montował to w motorku to nie zapomnij o fotkach. Taki poradnik jak się do tego zabrać bardzo by się przydał. Z pewnością plusy się należą //srubekl
Offline
Faktycznie ciekawa sprawa. Czekam z niecierpliwością na więcej informacji.
Wygląda na to, że śilniczki do naszej ZETKI 50 produkuje LIFAN GROUP pod nazwą 139FMB-B
Ostatnio edytowany przez sq3mva (2011-10-15 09:43:40)
Offline
Za granicą tak . Niestety w Polsce popularne są chińskie silniki z poziomym cylindrem . A nowa era silników z pionem dopiero nadchodzi . W przyszłym sezonie myślę, że co 2 motorower będzie na dobrym japońskim silniku z silnikiem pionowym . Za granicą były chyba od zawsze a chińskie silniki nie były popularne i wycofano takie motocykle z obiegu . Silniki te nie były popularne dla tego , że miały krótką żywotność
Offline
Sprawa ciekawa, ale powiem Wam, że oglądając i słuchając na filmiku przejazdy na 50 ccm miałem wrażenie, że ta 50-ka była mocno przymulona albo kierowca bardzo oszczędzał manetkę gazu.
Offline
bubi napisał:
daj jakis wiarygodny link
No to masz oto "wiarygodny link". Na którejś stronie jest chyba nawet link do niemieckiego sklepu gdzie są po 150 euro te cylindry. Z tym że oprócz tego jest tam nawypisywane sporo farmazonów, trzeba trochę poczytać .
Offline
A chłopaki słuchajcie, mamy na forum osobę która mieszka w niemczech, może niech ona napisze do tego gościa, na pewno zna lepiej niemiecki od nas
Offline
A po jakiego grzyba się z nim kontaktować ? Napisał w komentarzach pod filmikiem gdzie to kupił www.orionmotors.nl ( Holenderska strona ). Tutaj bezpośredni link do samego zestawu klik . Kosztuje to 150 euro plus 24 euro wysyłka do polski. W złotówkach to lekko ponad 700 PLN. Jacyś chętni ? Bo ja osobiście za tę cenę wolałbym zapolować na silnik 125. I panowie, musicie potrenować spostrzegawczość niestety .
Offline
Jeśli aż tak chcecie te cylindry to może kolega z Niemiec jak by dobrze z nim pogadać , sprowadzi je wam
Offline
Grabar napisał:
A po jakiego grzyba się z nim kontaktować ? Napisał w komentarzach pod filmikiem gdzie to kupił www.orionmotors.nl ( Holenderska strona ). Tutaj bezpośredni link do samego zestawu klik . Kosztuje to 150 euro plus 24 euro wysyłka do polski. W złotówkach to lekko ponad 700 PLN. Jacyś chętni ? Bo ja osobiście za tę cenę wolałbym zapolować na silnik 125. I panowie, musicie potrenować spostrzegawczość niestety .
No wiesz, spostrzegawczość nam by się zwiększyła jeśli byśmy za tą samą kwotę silnik 125 dostali. Wzrost spalania, kontrola drogowa. Dociekliwy policjant z dobrą spostrzegawczością szybko by Ci wyjaśnił, dlaczego się nie montuje 125 do moto zarejestrowanym na 50, no chyba że masz uprawnienia. Ale to już inny temat. Ja bym wolał ten silnik od zachodniego sąsiada. Mniej dostanę po kieszeni na stacji. A 125 ccm jeśli już to lepiej 500 ccm spalanie takie samo i jazda przyjemniejsza. Oczywiście z kategorią A
Slawkowski napisał:
Sprawa ciekawa, ale powiem Wam, że oglądając i słuchając na filmiku przejazdy na 50 ccm miałem wrażenie, że ta 50-ka była mocno przymulona albo kierowca bardzo oszczędzał manetkę gazu.
Kierowca nie tylko gaz oszczędził ale dał dobrego zooma i ma się wrażenie niezłego "muła". Przy oglądaniu.
Offline
Na silniku 125 spalanie jest praktycznie identyczne, a jak zapolujesz na allegro to kupisz taki silnik za 7 stówek. A konsekwencje za jazdę 50 ze zmienionym cylindrem są takie same jak jazda w/w 500 zarejestrowaną na 50. Takie prawo. Ale nie tego dotyczy temat. A na filmiku to faktycznie prawie jakby rowerem jechał .
Offline
Ja jakoś wolę oddać obecny cylinder do tulejowania na 80ccm i dokupić tłok. Wyjdzie mnie ok. 250zł, a nie ponad 600 A za to zabieram się już na dniach bo pogoda nie za bardzo sprzyja do jazdy.
Edit: Aaa właśnie, pytanie, czy przy wymianie/ tulejce cylindra konieczna jest wymiana głowicy, albo w przypadku tulejki jakieś jej przerobienie?
Ostatnio edytowany przez kreVVeta (2011-10-20 23:28:52)
Offline
No to daj linka do tańszego zestawu
Offline
loko napisał:
a ja właśnie studiując forum, stwierdziłem, że na skuteczność rozwiercania cylindra jakoś nie ma dowodów... czyż nie???
Nie.
Mając większą pojemność w tym samym silniku zawsze będzie miał większą moc, pod warunkiem że nie będzie jej blokować zbyt mała dysza lub coś innego, dostosowanego do starej pojemności.
Offline