Gość
loko napisał:
przecie to nie prędkościomierz odpowiada za wierność pomiaru, tylko czujnik przy kole!!!
Jak nie wiesz pewnych rzeczy, to się nie udzielaj. To jestem bardzo ciekawy dlaczego licznik oryginalny od zetki przy przekroczeniu 60km/h miota wskazówką jakby ją szatan opętał? I dlaczego wszystkim pokazuje inną prędkość? Naprawdę zastanów się zanim coś napiszesz...A po za tym nie w kole tylko obok piasty masz ślimak który kręci linką idącą do prędkościomierza. I nie ma tam żadnego czujnika. I chyba ci prawienie swoich mądrości troszkę nie wyszło.
Dopiero do domu wszedłem po tygodniowym pobycie na kursie. Później pójdę do garażu, to cyknę fotę i wrzucę. Tylko mi się stacyjka nie chciała zmieścić, to plastiki nożem trochę potraktowałem i jeszcze sylikon kupię, obkleję i będzie git majonez.
Gość
Dobra, sory nosi mnie bo mnie wszyscy denerwują że się tak w grzeczny już sposób wyrażę. Oto zdjęcia liczników (lekko niewyraźne, bo robione telefonem na szybkiego) od chińskiego badziewia w zacnej maszynie nazywanej ZetKą:
Gość
No i nie okłamują, bo do tych 70 idą równiutko z licznikami od Forda Sierry 93'. Trochę było zabawy z kalami, ale już jest gitarka. Nie działa mi tylko licznik zmiany biegów, bo mi się czujnik przy silniku spalił. No i jeszcze jeden mankament-NIE MA POKAZANEGO STANU PALIWA Ale na to też już mam patenta...jak mam odkręcony kranik na pełny zbiornik to jak mi brakuje to wtedy przełączam kranik na rezerwę i cisnę bezpośrednio na cepa. A teraz się nauczyłem, że jak tankuję, to zeruję podlicznik. Jak np. zatankuję za 20 to muszę na nim zrobić 130-140 km.
Ale na to też już mam patenta
Wystarczy, byś obliczył, ile robisz km na baku, odjąć od tego zapas 50 km i tankować benzyne, kiedy licznik przebiegu dziennego będzie się zbliżał do ustalonej granicy. - lepsze od wskaźnika.
Offline
Te liczniki które zamontowałeś bardzo ładnie wyglądają przy zetce . Czy planujesz może założyć dodatkowo czujnik poziomu paliwa ?
Offline
Chętnie bym zobaczył jak te zegary pracują, chociaż gdzieś już widziałem filmiki na youtube z jazdy motorkiem z takimi właśnie zegarami.
Offline
Możesz kolego nagrać filmik , ciekawe czy dokładnie mierzą , po nagraniu wstaw do multimediów
Offline
Gość
He he, wałki zmienię (zdawczy i pośredni, bo się okazało, że pośredni też porezałem) i wstawię, chyba, że chcecie jak zecia się buja do 60-65km/h...
Może być do 60-65 km/h, ciekawy jestem jak te zegary pracują, zwłaszcza obrotomierz.
Offline
A co zrobiłeś ze starymi , oryginalnymi zegarami ?
Offline
Gość
Leżą w garażu na kupce razem z innym złomem, bo obrotomierz się spalił, a prędkościomierz całkiem padł, bo najpierw się ukręcił włos, a później wskazówka wpierw się złamała, a ostatecznie odpadła i dyndała wesoło za szybką
kieterman napisał:
Czy planujesz może założyć dodatkowo czujnik poziomu paliwa ?
Nie chce mi się, a poza tym oryginalny od zetki i tak oszukuje...wolę mieć podlicznik i według niego dochodzić ile mi paliwa zostało.
PS. Mam filmik, ale jego jakość nie powala na kolana. Nagrywany był nokią 5130 a że nie miałem jej jak zamontować, to wsadziłem do kasku i brodą trzymałem telefon.
Edit:link do tematu z licznikami od shineraya
http://www.zetka50.pun.pl/viewtopic.php … 686#p13686
Ostatnio edytowany przez Roztentegowywacz (2011-11-19 19:27:17)
Gość
Z prędkościomierzem nie było tak wielkich problemów, najgorzej było z obrotomierzem, bo nie chciał z początku pokazywać obrotów. Reszta to już pikuś, jednak nie działa mi wskaźnik zmiany biegów, bo jak mówiłem czujnik się spalił.