Może się zatarł ? sprawdziłeś stan oleju ??
Offline
Najlepiej kup nowy silnik . Bo w ten stary nie opłaca się inwestować
Offline
kieterman napisał:
Nie kupuj idź do serwisu wyreguluj i przy okazji olej wymień , ale silnik ładnie zasyfiony ;D Tyle oleju na silniku obok cylindra , może poszła uszczelka albo jakiś inny zimmering ? w najgorszym wypadku pękł karter silnika .
Widać, że jeździ, a nie siedzi cały czas w garażu i pucuje .
A co do tematu może padła Ci uszczelka jak piszą wyżej, bo z tego co napisałeś to wnioskuje, że traci ciśnienie.
Offline
Ja to pisałem . Trzeba zdjąć głowicę i pod nią jest właśnie uszczelka ( poszukaj poradnika nt. wymianu cylindra i dojdziesz do momentu gdzie jest uszczelka) , zakładasz nową i składasz całość, potem tylko ustawić rozrząd. Na necie jest mnóstwo poradników, wpisz "wymiana cylindra ogar 900" lub coś takiego w Google i znajdziesz. Koszt uszczelki to jakieś 15 złotych z wysyłką. A czy jesteś w stanie to zrobić dowiesz się po przeczytaniu poradnika, ale jakieś bardzo trudne to nie jest.
Offline
Mógłbyś napisać, gdzie się znajduje? Bo własnie jego szukałem,
Okej, pojechałem z dziadkiem do garażu. Jednak to wina prawdopodobnie zatarego tłoku. Uszczelka była dobra. Ale z tego co widziałem tłok był wypychany tylko dziadek mi zaczął gadać żebym sprawdził/zapytał się was w jakiej pozycji ma być założona zębatka od łancuszka rozrządu gdyż odkręciłem zębatke i nie zaznaczyłem sobie jak ma być potem ustawiona. Wie ktoś z was w jaki sposób ma być założona?
Ostatnio edytowany przez kulka123 (2011-11-26 15:51:11)
Offline
Offline
No to tak, ustawię ten rozrząd, ale jeszcze zastanawiam się czy nie kupić nowego tłoku gdyż tamten jest chyba do niczego, zatarty i pierścienie są ściśnięte, może dlatego nie chce palić.
Offline
Tłoku. Przyszło do mnie 2 mechaników od motocykli. Kupiłem nowy tłok, i przez 4 godziny udało się im tylko odpalić. I jeden z mechaników do mnie z tekstem, że pierwszy raz widzi tak rozregulowany gaźnik.
Offline