Ogłoszenie


#1 2011-11-21 16:03:50

 Maka_17

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

Skąd: Zwola
Zarejestrowany: 2011-09-23
Posty: 801
Punktów :   
Pojazd: Zetka50+ NGK Performance :D
Wiek: 17

[Poradnik] Demontaż gaźnika z Zetce.

Witam wszystkich

Poradników ciąg dalszy, dziś nadszedł czas na gaźnik, jego budowę.
No to "jedziewa"
Potrzebne nam będą. Śrubokręt krzyżak, klucz 10. (jeśli demontujemy gaźnik)
!!! NAJPIERW ZAKRĘCAMY KRANIK!!!

Gaźnik w Zetce znajduje się pod prawym plastikiem, jest dobrze widoczny
http://desmond.imageshack.us/Himg32/scaled.php?server=32&filename=zdjcie0037zt.jpg&res=medium

1. Śruba od regulacji mieszanki, w prawo więcej benzyny, w lewo więcej powietrza.
2. Śruba od ustawiania wartości obrotów, w prawo więcej obrotów, w lewo mniej.
3. Śruba od spuszczania paliwa z gaźnika, odkręcamy w lewo( gdy spuszczamy wachę, warto coś podstawić, żeby nie rozlać paliwa)
4. Dolot powietrza, odkręcamy go za pomocą zacisku, odkręcamy w lewo.
5. Linka gazu, regulująca przepustnicę.
6. Króciec ssący którym mieszanka dochodzi do komory spalania.

Aby zdemontować gaźnik, należy śrubokrętem odkręcić dolot powietrza(aby ułatwić sobie zadanie, dobrze jest wyjąć filtr powietrza, poradnik znajdziecie w dziale Poradniki i Artykuły) następnie odkręcamy dolot od komory spalania kluczem 10 (2 śruby)
*Jeśli chcemy możemy zdjąć także przewód paliwowy, ja tego nie czyniłem .
A oto foty odkręconego gaźnika:
Fot.2
http://desmond.imageshack.us/Himg221/scaled.php?server=221&filename=zdjcie0038z.jpg&res=medium
Fot.3 W głębi widać przepustnicę, po prawo dźwignia ssania.
http://desmond.imageshack.us/Himg835/scaled.php?server=835&filename=zdjcie0039m.jpg&res=medium
Fot.4 Także przepustnica, lewo ssanie
http://desmond.imageshack.us/Himg444/scaled.php?server=444&filename=zdjcie0040t.jpg&res=medium
Fot.5 Uszczelka która znajduje się między gaźnikiem a dolotem komory spalania.
http://desmond.imageshack.us/Himg511/scaled.php?server=511&filename=zdjcie0041o.jpg&res=medium

* Jeśli chcemy złożyć gaźnik, ustawiamy go optymalnie, następnie przykręcamy dolot komory spalania(pamiętając o uszczelce!!!), następnie dolot powietrza. (lub na odwrót )
Sprawdzamy czy wszystko ok, jeśli tak to gotowe, zakładamy plastik, sprzątamy klucze , odkręcamy kranik i patrzymy czy moto działa

Mam nadzieję że się przyda, plusy mile widziane

Pozdrawiam
Maka_17

Ostatnio edytowany przez Maka_17 (2011-11-21 16:22:05)


HONDA CR 125/KIEDYŚ ZETKA 50+

Offline

 

#2 2011-11-21 16:15:12

 Grabar

http://img829.imageshack.us/img829/8978/zasx.png

Skąd: Zabrze
Zarejestrowany: 2011-04-21
Posty: 675
Punktów :   
Pojazd: CRS 50 / Rieju RRX

Re: [Poradnik] Demontaż gaźnika z Zetce.

W sumie nieźle, ale :
- Ta "dysza" ( nr 6 ) to jest króciec ssący
- Kierunki w które kręcimy śrubami raczej podaję się zgodnie z ruchem zegara, albo przeciwnie, bo jak np. weźmiesz śrubokręt do ręki to z jednej kręci się w lewo a z drugiej w prawo ( tak na chłopski rozum ), i ktoś może się pomylić, ale to jest szczegół techniczny ;) .


http://img827.imageshack.us/img827/3104/userbaracrs.png

Offline

 

#3 2011-11-21 16:32:58

 Maka_17

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

Skąd: Zwola
Zarejestrowany: 2011-09-23
Posty: 801
Punktów :   
Pojazd: Zetka50+ NGK Performance :D
Wiek: 17

Re: [Poradnik] Demontaż gaźnika z Zetce.

Ok, dzięki


HONDA CR 125/KIEDYŚ ZETKA 50+

Offline

 

#4 2011-11-21 17:24:16

 sq3mva

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

Zarejestrowany: 2011-08-31
Posty: 386
Punktów :   15 

Re: [Poradnik] Demontaż gaźnika z Zetce.

Poradnik jak zdemontować i zamontować gaźnik. Pytanie tylko po co? Żeby choć jaka instrukcja regulacji gaźnika. A tu nic. Rozkręć i skręć bez zdejmowania wężyka paliwa.

Offline

 

#5 2011-11-21 18:34:07

 Maka_17

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

Skąd: Zwola
Zarejestrowany: 2011-09-23
Posty: 801
Punktów :   
Pojazd: Zetka50+ NGK Performance :D
Wiek: 17

Re: [Poradnik] Demontaż gaźnika z Zetce.

Jest napisane wyrazie czytać nie umiesz??, że opisuję budowę gaźnika 2 wers konkretnie.
Na przyszłość czytaj uważnie a nie rzucasz okiem, szybko kogoś podsumujesz, a sam ***** robisz.

Pozdro sq3mva
Od Maka_17


HONDA CR 125/KIEDYŚ ZETKA 50+

Offline

 

#6 2011-11-21 18:45:20

 Moto

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

Zarejestrowany: 2011-06-17
Posty: 341
Punktów :   
Pojazd: Romet Router Ws 50

Re: [Poradnik] Demontaż gaźnika z Zetce.

Mi tam się podoba


http://img28.imageshack.us/img28/9168/ubws50.png
Przebieg: ~6.000km

Offline

 

#7 2011-11-21 18:53:45

 Maka_17

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

Skąd: Zwola
Zarejestrowany: 2011-09-23
Posty: 801
Punktów :   
Pojazd: Zetka50+ NGK Performance :D
Wiek: 17

Re: [Poradnik] Demontaż gaźnika z Zetce.

Dzięki


HONDA CR 125/KIEDYŚ ZETKA 50+

Offline

 

#8 2011-11-21 20:18:14

 sq3mva

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

Zarejestrowany: 2011-08-31
Posty: 386
Punktów :   15 

Re: [Poradnik] Demontaż gaźnika z Zetce.

Zgadza się. W 2 wersie piszesz, że opisujesz budowę gaźnika, ale chyba nie dokończyłeś swojego poradnika, bo zaledwie opisałeś jak zdemontować gaźnik i, mało precyzyjnie, do czego służą śrubki regulacyjne. A gdzie tytułowa budowa gaźnika? Pełen szacunek dla Ciebie za zaangażowanie, ale poradnik o gaźniku jest bezwartościowy. Rozbierz gaźnik na części, sfotografuj, nazwij poszczególne elementy i wtedy stwórz poradnik "Budowa gaźnika". Na razie mamy demontaż i montaż gaźnika. Oprócz dwóch zdjęć, na których chyba widać przepustnicę resztę można zobaczyć bez demontowania i rozbierania gaźnika. Istota gaźnika tkwi w jego wnętrzu.

Offline

 

#9 2011-11-21 21:04:18

 kieterman

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

Zarejestrowany: 2011-07-12
Posty: 2023
Pojazd: Romet Zetka 125
Wiek: 17

Re: [Poradnik] Demontaż gaźnika z Zetce.

Ja to dopiero mam ogronmy gaźnik , jak dwa te od 50 xD


http://img407.imageshack.us/img407/844/kieterman.png

Offline

 

#10 2011-11-21 21:14:28

 Maka_17

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

Skąd: Zwola
Zarejestrowany: 2011-09-23
Posty: 801
Punktów :   
Pojazd: Zetka50+ NGK Performance :D
Wiek: 17

Re: [Poradnik] Demontaż gaźnika z Zetce.

sq3mva ten co robi wspaniałe poradniki, nie ubliżając tobie, ale pod spodem jest opisane jak dawkować mieszankę, ustawiać obroty.

P.S Pozdro dla lecha poznań od CHULIGANÓW Z LEGII


HONDA CR 125/KIEDYŚ ZETKA 50+

Offline

 

#11 2011-11-21 21:29:20

 sq3mva

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

Zarejestrowany: 2011-08-31
Posty: 386
Punktów :   15 

Re: [Poradnik] Demontaż gaźnika z Zetce.

Gdzie jest opis dawkowania mieszanki i ustawiania obrotów? Widzę tylko opis działania śrubek regulacyjnych, ale jak je ustawić? Tego nie ma.Przyznaj się. Nigdy nie regulowałeś samodzielnie gaźnika.

Offline

 

#12 2011-11-21 22:31:38

 Maka_17

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

Skąd: Zwola
Zarejestrowany: 2011-09-23
Posty: 801
Punktów :   
Pojazd: Zetka50+ NGK Performance :D
Wiek: 17

Re: [Poradnik] Demontaż gaźnika z Zetce.

sq3mva napisał:

Gdzie jest opis dawkowania mieszanki i ustawiania obrotów? Widzę tylko opis działania śrubek regulacyjnych, ale jak je ustawić? Tego nie ma.Przyznaj się. Nigdy nie regulowałeś samodzielnie gaźnika.

Ja nie mogę z tym człowiekiem

A to co to jest?? Pączki

1. Śruba od regulacji mieszanki, w prawo więcej benzyny, w lewo więcej powietrza.
2. Śruba od ustawiania wartości obrotów, w prawo więcej obrotów, w lewo mniej.

??


HONDA CR 125/KIEDYŚ ZETKA 50+

Offline

 

#13 2011-11-21 22:37:56

 srubekl

http://i.imgur.com/rGxTz7E.png

Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 2011-03-06
Posty: 1269
Punktów :   14 
Pojazd: Romet Zetka
Wiek: 35

Re: [Poradnik] Demontaż gaźnika z Zetce.

To jest poradnik o demontażu gaźnika. Poradnik o regulacji gaźnika macie tu >>> http://www.zetka50.pun.pl/viewtopic.php?id=259

Poradnik zrobiony dobrze lecz czuje niedosyt, bo ten gaźnik można jeszcze bardziej rozebrać.

Offline

 

#14 2011-11-22 13:09:52

 kieterman

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

Zarejestrowany: 2011-07-12
Posty: 2023
Pojazd: Romet Zetka 125
Wiek: 17

Re: [Poradnik] Demontaż gaźnika z Zetce.

Racja ,  można uszczegółowić.


http://img407.imageshack.us/img407/844/kieterman.png

Offline

 

#15 2012-02-07 16:29:59

 Maka_17

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

Skąd: Zwola
Zarejestrowany: 2011-09-23
Posty: 801
Punktów :   
Pojazd: Zetka50+ NGK Performance :D
Wiek: 17

Re: [Poradnik] Demontaż gaźnika z Zetce.

sq3mva napisał:

Gdzie jest opis dawkowania mieszanki i ustawiania obrotów? Widzę tylko opis działania śrubek regulacyjnych, ale jak je ustawić? Tego nie ma.Przyznaj się. Nigdy nie regulowałeś samodzielnie gaźnika.

Dobre jest jeszcze jak napisałeś że jest bezwartościowy . Masz opisane jak spuszczać wachę regulować też I CZŁEKU NIE MA ZASADY O ILE ŚRUBKĘ PRZEKRĘCIĆ!!!! Samemu trzeba ustawić. I wiesz co?? O TAK, TAK, TAK, TAK OŁ JEEEE, regulowałem gaźnik nie tylko w Zetce, podejrzewam że więcej razy od Cb miszczuuuu

Narka


HONDA CR 125/KIEDYŚ ZETKA 50+

Offline

 
Liczniki

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.worldhotels-in.com www.worldhotels-in.com pranie zasłon konstancin